Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bah

+8
Mamsie
Ezzer
Kat1980
chipa
sheila123
maiadebij
Liadan
Darius
12 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Bah - Pagina 2 Empty Re: Bah

Bericht  Ezzer di 23 aug 2011 - 1:58

Ik klaag mee!

Pff haaruitval! Ik word er gek van!!
Vannacht kwam S. ook ineens om 4.00 voor een fles, en ik ben inmiddels alweer voor de 2e x ongesteld Sad
Daarbij heb ik ook nog een hoop achterstallig studiewerk waar ik als een berg tegenop zie om er aan te beginnen! en dan ben ik eindelijk gemotiveerd.. vertikt S. het om te gaan slapen terwijl hij hartstikke moe is Sad pfff

zucht.. lucht wel op;-)
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mamsie di 23 aug 2011 - 1:59

Kat1980 schreef:
Laurientje85 schreef:Dat je zoon net lekker slaapt en eerstde vuilnisman met kabaal langskomt... Vervolgens de hond ineens kei hard gaat blaffen....gevolg... Huilend kind boven..

O ja, zo herkenbaar.... Hoe vaak dat soort dingen hier gebeurd is Mad

Hier ook S sliep net en de bostbode flikkert ff en zooi post in de bus met een kabaal. Hij kan toch gewoon de klep normaal open doen?? Grrr S dus nu weer wakker en niet te genieten!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marie di 23 aug 2011 - 2:02

Weetjewel schreef:Ik ben volgens mij ook nog steeds aan het ontzwangeren, bij mij zal dat wel 2 jaar duren :P
Ik heb een haaruitval waar je naar van wordt, dat ik nog haar op mijn hoofd heb staan is me echt een raadsel.

+1 En ik ben niet eens zwanger geweest! Om gek van te worden!
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Kat1980 di 23 aug 2011 - 2:06

Mamsie schreef:
Kat1980 schreef:
Laurientje85 schreef:Dat je zoon net lekker slaapt en eerstde vuilnisman met kabaal langskomt... Vervolgens de hond ineens kei hard gaat blaffen....gevolg... Huilend kind boven..

O ja, zo herkenbaar.... Hoe vaak dat soort dingen hier gebeurd is Mad

Hier ook S sliep net en de bostbode flikkert ff en zooi post in de bus met een kabaal. Hij kan toch gewoon de klep normaal open doen?? Grrr S dus nu weer wakker en niet te genieten!

Wat ben ik dan blij dat wij gewoon buiten een brievenbus hebben staan, anders zou het hier iedere dag feest zijn omdat de hond anders iedere keer zou gaan blaffen als de postbode de post in de bus doet.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Linda di 23 aug 2011 - 2:14

Oh heerlijk, even klagen..... angel

Ik ben MOE MOE MOE MOE MOE MOE MOE MOE MOE.....
Dochter is vandaag precies 9 maanden (technisch gezien ben ik klaar met ontzwangeren, maar daar merk ik dus niks van) en ze laat 's nachts nog steeds maximaal 3 uur tussen een voeding zitten. En ik ben het ZAT! Ik wil gewoon langer dan 3 uur achter elkaar slapen!!!! :geek:

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Kat1980 di 23 aug 2011 - 2:22

Linda schreef:Oh heerlijk, even klagen..... angel

Dochter is vandaag precies 9 maanden (technisch gezien ben ik klaar met ontzwangeren, maar daar merk ik dus niks van) en ze laat 's nachts nog steeds maximaal 3 uur tussen een voeding zitten. En ik ben het ZAT! Ik wil gewoon langer dan 3 uur achter elkaar slapen!!!! :geek:

Wat een drama lijkt me dat, na 9 maanden nog steeds nachtvoedingen :shock:
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 2:57

Darius schreef:
Storm: poetstip. Kind in bad zetten, kind veel laten spetteren en daarna met dat water de vloer dweilen. Glimmende voer als gevolg, kind blij en mama blij!!!
Hahaha da's een goeie Very Happy
Maar wordt de vloer dan echt schoon? En dan kan ik alleen de badkamer dweilen, verder niets..

Gast
Gast

Bericht  koNijntje di 23 aug 2011 - 3:28

Linda schreef:Oh heerlijk, even klagen..... angel

oh, wat kan ik me goed voorstellen dat je moe bent!!
onze kleine slaapt nu na de fles van 23uur al tot 6/7uur! wat heb ik het luxe!! Embarassed ik ga nooit meer klagen hierover! (en nog ben ik moe Embarassed)

vandaag gaat het gelukkig weer wat beter, maar ik werd de afgelopen dagen af en toe gek van mijn zoontje die weer een sprongetje leek te hebben, pff.. vandaag heb ik al vele keren een big smile gekregen en is hij heel lief! I love you
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  chipa di 23 aug 2011 - 4:00

Vermoeidheid is ook zo herkenbaar. Iedere 2 uur wil meneer een klein flesje. Vandaag heeft hij zelfs al 7 flesjes op vanaf 7:30! En vanmiddag heeft hij maar 1 uurtje geslapen. Pfft. Ben blij als we over 2 weken op vakantie gaan. Dan kan mn man ook eens een keer een flesje geven enzo.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 4:21

Tjongejongejonge, wat een stelletje zeikwijven zijn jullie zeg!

Mijn kinderen zijn gewoon altijd lief I love you

:P

Gast
Gast

Bericht  Mamsie di 23 aug 2011 - 4:27

Minneke schreef:

Mijn kinderen ook maar de postbode niet!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 4:28

Mamsie schreef:
Minneke schreef:

Mijn kinderen ook maar de postbode niet!

Oja, dat is waar. Daar doe je weinig aan natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 4:36

Even serieus: een hart onder de riem voor alle vermoeide, slaperige, emotioneel instabiele moeders hier. Ik vond het afgelopen jaar echt onwijs zwaar als ik eerlijk mag zijn. Ik heb zelfs weleens (of vaker dan weleens) gedacht; waarom moesten we nou eigenlijk zo nodig een tweede?! Met eentje was het toch ook leuk...

Maar nu kan ik zeggen dat we in een hele prettige periode zitten. Geen nachtvoedingen meer, de ergste peuterpubertijd lijkt voorbij (afkloppen!!) en het leukste van alles vind ik dat ze nu zo leuk met elkaar kunnen spelen. Dat had ik vier maanden geleden nog niet durven dromen (de oudste reageerde zich regelmatig (fysiek) af op de jongste).

Wat ik hiermee wil zeggen: het komt allemaal weer een keer goed. Ook al heb je daar nu helemaal niks aan natuurlijk. Maar echt; er komen ook weer minder zware tijden aan!

hug

Gast
Gast

Bericht  chipa di 23 aug 2011 - 7:22

En ondanks alle 'klachten' ben ik toch zielsgelukkig met mijn wondertje! smile
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Liadan di 23 aug 2011 - 7:43

Pfff, had ik daarstraks net Kian slapend in bed (na een heleboel heen en weer wiegen, voeden, voeden en nog meer voeden), heeft Yara haar bokkepruik op met naar bed brengen en gaat ze voor onze slaapkamerdeur staan gillen Evil or Very Mad .
Mijn vriend was net even weg, dus Yara heel snel in bed gelegd, Kian weer getroost en gevoed. Daarna terug naar Yara want zij wilde niet in bed, weer terug naar Kian want hij was weer wakker door zijn schreeuwende zus, weer terug naar Yara en dat nog 10 keer, aaaaaaaahhh.

Maar nu zijn ze stil, dus rust, heerlijk!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  maiadebij di 23 aug 2011 - 7:56

Liadan schreef:Pfff, had ik daarstraks net Kian slapend in bed (na een heleboel heen en weer wiegen, voeden, voeden en nog meer voeden), heeft Yara haar bokkepruik op met naar bed brengen en gaat ze voor onze slaapkamerdeur staan gillen Evil or Very Mad .
Mijn vriend was net even weg, dus Yara heel snel in bed gelegd, Kian weer getroost en gevoed. Daarna terug naar Yara want zij wilde niet in bed, weer terug naar Kian want hij was weer wakker door zijn schreeuwende zus, weer terug naar Yara en dat nog 10 keer, aaaaaaaahhh.

Ooooh hahaha Liadan, ZO herkenbaar! Mijn man werkt regelmatig tot na bedtijd van kinderen en dan is het ook VEEL ge-heen-en-weer hier. Zit ik J.ennah te voeden hoor ik van N.adeem z'n kamer "mama, mama, mama, mama ,mama mama" net zolang tot ik reageer. J.ennah weer wakker dus, naar N.adeem, weer terug naar J.ennah etc etc etc!

Het gekke is trouwens dat ik al 12 maanden minimaal 2 nachtvoedingen geef en eigenlijk in zo'n ritme zit dat ik echt niet moe ben! Of ik weet niet meer hoe het voelt om uitgerust te zijn :P maar maakt niet uit, ik voel me best goed!

En toen N.adeem het eerste jaar zo slecht sliep heb ik de verschillende postbodes ook wel iets aan kunnen doen Evil or Very Mad

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 8:17

Ik baal ervan dat mijn zoon zichzelf niet 10 minuten kan vermaken met zijn speelgoed. Ik kom gewoon helemaal niet toe aan andere dingen. Hij wil de hele tijd bij mij op schoot of op m'n arm. En als ik hem dan vast heb dat wil hij weer op de grond en ga zo maar door Neutral. En ook wil hij niet meer zo goed eten zoals zijn brood. Hij sabbelt het beleg eraf en smijt de rest op de grond. Zó irritant !

Gast
Gast

Bericht  sheila123 di 23 aug 2011 - 8:49

maiadebij schreef:
Liadan schreef:Pfff, had ik daarstraks net Kian slapend in bed (na een heleboel heen en weer wiegen, voeden, voeden en nog meer voeden), heeft Yara haar bokkepruik op met naar bed brengen en gaat ze voor onze slaapkamerdeur staan gillen Evil or Very Mad .

Ooooh hahaha Liadan, ZO herkenbaar! Mijn man werkt regelmatig tot na bedtijd van kinderen en dan is het ook VEEL ge-heen-en-weer hier. Zit ik J.ennah te voeden hoor ik van N.adeem z'n kamer "mama, mama, mama, mama ,mama mama" net zolang tot ik reageer. J.ennah weer wakker dus, naar N.adeem, weer terug naar J.ennah etc etc etc!

Het gekke is trouwens dat ik al 12 maanden minimaal 2 nachtvoedingen geef en eigenlijk in zo'n ritme zit dat ik echt niet moe ben! Of ik weet niet meer hoe het voelt om uitgerust te zijn :P maar maakt niet uit, ik voel me best goed!

En toen N.adeem het eerste jaar zo slecht sliep heb ik de verschillende postbodes ook wel iets aan kunnen doen Evil or Very Mad
Whahahaha,zoooo herkenbaar! Ik voed F. Ook altijd in slaap pfff en dan die oudste draak van ons. Ze kan zo lief zijn he en dan als we de trap opgaan moet ze altijd fluisteren en dan op haar gemakje de trap opklimmen he...heeeeeeel langzaam...vraag ik heel zachtjes of ik haar moet helpen schreeuwt ze keihard: NEE!!!!!! Ooooh zo erg hahaha! 1 sec. Later hoor ik F. Alweer wahaaaaaaaaa Evil or Very Mad

Minneke,bedankt voor je hoopvolle woorden! laughcry
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Liadan di 23 aug 2011 - 8:52

Oooh gelukkig is het herkenbaar Very Happy .
Ik heb me al aangeleerd om niet tegen Yara te zeggen dat ze zachtjes moet doen want dan gaat ze expres heel hard praten laughcry .

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  LMCurious di 23 aug 2011 - 8:59

Dan klaag ik nog even met terug werkende kracht over gisteren (want dat zat me toen nog dwars, nu niet meer)

Ik had fijn dagje sporten + poetsen gepland (heb ik zo'n hekel aan , maar overdag geen klanten en kindjes op de opvang, dus muziekje aan dan worstel ik me een dag flink door het huis heen...) is Dave net als 2 voorgaande nachten aan het hoesten en draaien en whatever waardoor ik ook niet rustig slaap, blijkt ie 's ochtends echt ziek te zijn, dus kan ik als de sodemieter 2 kindjes + mezelf gaan aankleden/eten geven, en ach ja, Dave ziek, dus zal hem ook een kopje thee brengen. Net op het nippertje iedereen klaar om naar kdv te brengen.
Denk, ach nu ben ik al gedouched en alles, dan laat ik het sporten vandaag maar zitten, ga ik direct door met boodschappen. Onderweg ff tanken. Ik weet ZEKER dat ik 3x mijn pincode goed heb ingetoetst, maar de automaat denk er anders over, pas geblokkeerd!!! Grmbl. (gelukkig wel contant geld bij voor de boodschappen).
Kom ik thuis zie ik dat oud papier naar buiten moet (en dat waren we vorige maand al vergeten, dus heb me een ongeluk gesjouwd) en ik weet meteen weer waarom ik dat Dave altijd laat doen!

Ikke boven aan de poets, maar mocht van Dave m'n muziekje niet aanzetten want dat was te onrustig. Na de kamers van de kinderen gedaan te hebben stel ik voor dat we even iets eten (dat wilde hij wel even), en dat hij dan ff op de bank bleef liggen dat ik onze slaapkamer ook goed onder handen kon nemen. (zo vaak heb ik geen hele dag om alles echt goed te doen) Heb ik de laatste hap van m'n boterham nog niet binnen krijg ik te horen of ik op wil schieten omdat hij liever in bed ligt.

Boven alles gepoetst, salon onder handen genomen, even een uurtje kunnen zitten met een kopje thee en de tijdschriftje. Ikke gauw eten voorbereid, is het weer tijd om de kindjes te halen. Wil Joris natuurlijk niet mee naar huis. (Hoe sjouwen andere moeders al die spullen en kids mee de auto in?! voel me echt zo'n leek als ik in m'n eentje bij het kdv kom.) thuis Milou gelijk op bed, Joris wil aandacht en ik wil koken, geen goede combi als hij doodop is. Zitten er 2 mannen aan tafel met lange tanden te eten waar ik zo hard mn best op gedaan heb. Dave verdwijnt weer naar boven, en ik zit met een vermoeide Joris een kamer vol speelgoed en afwas en een uurtje later mn eerste klant.

Joris de peuterpuber (waarom nou ent vandaag weer zo'n bui?!) gewassen/op bed gelegd. kamer opgeruimd, vaatwasser ingeruimd, kon nog net naar de wc voor m'n klant aanbelde. ikke 3 uurtjes gewerkt. En toen kon ik eindelijk naar bed!!! Vertel ik in bed nog tegen Dave dat mn pinpas geblokkeerd is en krijg als reactie waarom ik dan niet meteen naar de bank gegaan ben, had ik toch heel de dag de tijd voor. weet ik veel. Ik denk kan via internet ook wel. (Blijkt ook zo te zijn.) En meld Dave ook even dat hij morgenochtend liever koffie heeft ipv thee s ochtends. (Lijkt me ook de meest logische keuze als je je beroerd voelt) Wat een K*T dag!

Maaaaaaaarrrrrrrr....vandaag hoefde ik verder niks met de kindjes, was Dave nog wel ziek maar ietsje beter, bedankte hij voor de koffie (die ik toch maar wel gemaakt had vandaag.) en het goede zorgen voor hem. Kreeg ik later vandaag te horen dat ik toch wel flink gepoetst had de dag ervoor. En was Joris de hele dag aan het verkondigen dat hij zoveel van mij, papa EN Milou houdt. Heb ik tijdens de slaapjes die Milou en Joris zomaar tegelijkertijd deden nog even kunnen sporten. Ging Joris vandaag superlief in bad en naar bed om daar nog weer heel vaak te zeggen dat ie mij lief vond en zoveel mij houdt.....wat is het leven dan toch weer mooi, en wat maakt gisteren dan toch uit!

P.S. Sorry voor het hele lange klaagverhaal
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167

Bericht  LMCurious di 23 aug 2011 - 9:00

Liadan schreef:Oooh gelukkig is het herkenbaar Very Happy .
Ik heb me al aangeleerd om niet tegen Yara te zeggen dat ze zachtjes moet doen want dan gaat ze expres heel hard praten laughcry .

zachtjes gillen/schreeuwen snappen kindjes ook heel goed op de een of andere manier werkt dat bijna altijd.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 9:06

Ik heb me vandaag ook door weer wat driftbuien heen moeten slaan, ik was blij dat ik kon gaan werken.

Gast
Gast

Bericht  Liadan di 23 aug 2011 - 9:08

LMCurious schreef:
Liadan schreef:Oooh gelukkig is het herkenbaar Very Happy .

zachtjes gillen/schreeuwen snappen kindjes ook heel goed op de een of andere manier werkt dat bijna altijd.
Ja dat werkt hier soms, maar meestal maar voor 1 minuut en alleen als ze goede zin heeft.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  maiadebij di 23 aug 2011 - 9:36

Als ik de trap op loop met N zeg ik vaak "oh n.adeem hoor je dat?? Sssst stil eens ik hoor een vogeltje!" en dan snel z'n kamer in en de deur dicht, als hij dan luid is, is dat niet zo heel erg.

Vanmiddag thuis was het zo heerlijk rustig!! N tv kijken en J lekker aan het rond scharrelen dus ik ff laptoppen. Maar J pakte N z'n beker water, wilde eruit drinken maar goot die hele beker over zich heen, geen probleem het was water en best warm dus geen ramp. N vond van wel, dus toen ik een handdoek aan het halen was, begon hij zo enorm hard te krijsen! J schrok zich echt een ongeluk, arm kind, en raakte overstuur en huilde dus. Ik boos op N die vervolgens ook begint te huilen. Weg rustig momentje dus Sad

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 9:51

Razz_ schreef:Ik baal ervan dat mijn zoon zichzelf niet 10 minuten kan vermaken met zijn speelgoed. Ik kom gewoon helemaal niet toe aan andere dingen. Hij wil de hele tijd bij mij op schoot of op m'n arm. En als ik hem dan vast heb dat wil hij weer op de grond en ga zo maar door Neutral. En ook wil hij niet meer zo goed eten zoals zijn brood. Hij sabbelt het beleg eraf en smijt de rest op de grond. Zó irritant !

Haha ik zat hardop te lachen om dit, terwijl het helemaal niet leuk is, zelfs een beetje frustrerend..... heel herkenbaar dus meid! Wink Dat zou zo die van mij kunnen zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: