Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bah

+8
Mamsie
Ezzer
Kat1980
chipa
sheila123
maiadebij
Liadan
Darius
12 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Bah Empty Bah

Bericht  Darius di 23 aug 2011 - 0:20

Ik moet even klagen. Hebben jullie wel eens dagen waarop je een draagdoek vier keer knoopt en dan nog niet goed zit?????

En een peuter die gister op het kdv geleerd heeft wat 'stom' is? En dat nu alles stom is?

En dat ik na drie maanden alweer ongesteld ben geworden, de borstvoeding nu terugloopt en Pepijn vannacht 2 x wakker werd voor een voeding?

En verder word ik gek van alle haren hier op de vloer. Ik blijf stofzuigen.

Leve het ontzwangeren.

Wie zin heeft mag meeklagen. Gedeelde smart is halve smart! smile
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah Empty Re: Bah

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 0:24

haha!! heerlijk toch even klagen!

Ik baaaal ook van mijn vloer.. er ligt overal zand bluhhh!!!
ik moet zo door de regen Indy naar school brengen ook zeeeer balen...
en mijn blaas is heeeeeeel vervelend aan het doen dus nog meer balen....

volgens mij heb ik de ergste dingen wel gehad...
ofja eigenlijk niet, ben jarig maar ros had niets gemaakt met de kindjes of gekocht.. daar baal ik misschien wel het ergste van. Al zou ik het na bijna 7 jaar wel gewend moeten zijn..

Gast
Gast

Bericht  Liadan di 23 aug 2011 - 0:25

Herkenbaar!

- En als ik net alle was heb bijgewerkt, poept de jongste zich helemaal onder en spuugt vervolgens zijn voeding over me heen zodat mijn wasmand weer vol zit.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Darius di 23 aug 2011 - 0:26

Gefeliciteerd!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy

Als ros het vergeten is, dan kan hij het goed maken met een extra cadeau. Weer een geluk bij een ongeluk!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Bericht  Darius di 23 aug 2011 - 0:27

Liadan schreef:Herkenbaar!

- En als ik net alle was heb bijgewerkt, poept de jongste zich helemaal onder en spuugt vervolgens zijn voeding over me heen zodat mijn wasmand weer vol zit.

Ha, dit is een goed topic! Kan ik ff opscheppen dat pepijn nog maar 1 x een spuitluier heeft gehad en schone kleertjes moest! Maar wel irri dat je wasmand dan weer vol is.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 0:30

Ik ben volgens mij ook nog steeds aan het ontzwangeren, bij mij zal dat wel 2 jaar duren :P
Ik heb een haaruitval waar je naar van wordt, dat ik nog haar op mijn hoofd heb staan is me echt een raadsel.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 0:31

Klaagtopic cheers

Ik baal dat ik niet rustig kan poetsen met een kind in huis, want dan is alles binnen 5 tellen weer vies en ligt het overhoop.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 0:33

Darius schreef:Ik moet even klagen. Hebben jullie wel eens dagen waarop je een draagdoek vier keer knoopt en dan nog niet goed zit?????

En een peuter die gister op het kdv geleerd heeft wat 'stom' is? En dat nu alles stom is?

En dat ik na drie maanden alweer ongesteld ben geworden, de borstvoeding nu terugloopt en Pepijn vannacht 2 x wakker werd voor een voeding?

En verder word ik gek van alle haren hier op de vloer. Ik blijf stofzuigen.

Leve het ontzwangeren.

Wie zin heeft mag meeklagen. Gedeelde smart is halve smart! smile

Het meeste is wel heel herkenbaar!
Zoals die draagdoek, en die haaruitval! Op de vloer merk ik het niet, maar mijn bed en de was zitten iedere keer onder! Als ik het pluisfilter van de droger leeghaal, is het meer haar dan wat anders.

Ongesteld ben ik nog niet geweest, maar ik zit nogsteeds volop in de nachtvoedingen, beide meiden soms zelfs 2x als ik echt pech heb, en dat mag van mij wel eens anders worden! Begin er nu echt oververmoeid door te raken.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 0:41

BeeGee schreef:haha!! heerlijk toch even klagen!
ofja eigenlijk niet, ben jarig maar ros had niets gemaakt met de kindjes of gekocht.. daar baal ik misschien wel het ergste van. Al zou ik het na bijna 7 jaar wel gewend moeten zijn..

Wat sommige mannen daar toch mee hebben hè?

Ik moet zelf altijd al hints geven van te voren, en dan nog presteert hij het om er niet meer aan te denken. Ik krijg dan meestal achteraf wel iets, maar het spontane is er dan al af helaas.

Wij zijn volgende maand 5 jaar getrouwd, geef hem ook weer hints, maar vrees dat het weer vergeten wordt. Het is ook zo stom dat je hints moet geven!

Ik ben nog wel 2e kerstdag jarig, en nog vergeten.
Hij heeft ook altijd moeite om geboortedagen te onthouden. Wat een geluk dat al onze kinderen de 4e van de maand zijn geboren, haha!

Gast
Gast

Bericht  Liadan di 23 aug 2011 - 0:42

Oh die haaruitval ja, dat is echt irritant. Hier heeft Kian ook elke keer een haar van mij in zijn handje en die zit dan om al zijn vingers heen gedraaid. Als ik 'm uit zijn handje heb gepeuterd, heeft hij 5 minuten later weer een andere haar van mij vast...

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  maiadebij di 23 aug 2011 - 0:45

ohja nachtvoedingen, daar kan ik ook over meepraten Laughing ons kleine vreetmonster wordt bijna 1 en hing vannacht denk ik driekwart van de nacht aan mijn tiet!

Haaruitval ook herkenbaar, mijn zwarte dekbedovertrek gaat voorlopig het bed niet meer op (ik heb blond haar)

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  sheila123 di 23 aug 2011 - 0:47

Ik klaag even mee hoor en mijn lijstje duurt wel even....

Haaruitval,word er gek van!!
Peuter die niet wil slapen omdat het regent en onweert hier :S
Baby die onrustig is en die slecht eet vandaag en niet wil slapen (nu heb ik haar in de wagen in de gang EINDELIJK in slaap gekregen na een hoop gewieg.) Zat al vanaf vanmorgen met haar op de arm en wil nu toch echt ff een broodje smeren.
Een raar familie lid die mij op hyves ineens allemaal verwijten maakt en mij nu heeft verwijderd....
Rotweer waardoor ik aan huis gebonden ben...bluh.....

Kan nog wel even doorgaan....

Enig voordeel is dat ik nu dus geen boodschappen heb gedaan en wij vanavond lekker een patatje gaan eten Very Happy

Beegee,gefeliciteerd!!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  sheila123 di 23 aug 2011 - 0:48

Pfff en nachtvoedingen verwacht ik hier nog wel tot een maand of 10/11 dat was bij mijn oudste ook zo....mmmm wat is dat toch met die borstvoeding... ik heb het nog nooit geproeft maar volgens mij is het wel erug lekker...:P
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 1:02

Sheila, lekker patatjes Very Happy

Gast
Gast

Bericht  chipa di 23 aug 2011 - 1:18

Herkenbaar!

-Draagzak voor het eerst geprobeerd, maar F huilt de hele tijd als hij erin zit
-Haaruitval
-Laatste dag bv gegeven omdat F niet aan de borst wilde en het kolven teveel werd
-Na 10 weken heeft F overdag nog niet echt een drink en slaapritme. 10x per dag een klein flesje en nauwelijks willen slapen overdag terwijl hij wel moe is
-Geen werk kunnen vinden ondanks een universitaire studie
-Man die daar de hele tijd over zeurt

Heerlijk topic!
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 1:36

Ik wil gewoon slapen. En langer als 3 uurtjes. Gewoon een hele nacht.

En ik wil gewoon vrolijk kunnen zijn ipv de hele dag in tranen.

En een beetje energie. Heb gelukkig nog net genoeg om bij visite te doen alsof alles prima loopt, maar intussen...

En ik wil mijn vroegere lijf terug.

En en en...

Gast
Gast

Bericht  Kat1980 di 23 aug 2011 - 1:38

Dit topic komt als geroepen, want ik heb vandaag echt een baaldag...

- Ik baal dat sommige mensen hun afspraken niet nakomen.
- Word er gek van dat ik nu al een paar nachten heel slecht slaap, terwijl de kids eindelijk eens lekker doorslapen.
- Ik word sch**tziek van dit weer.
- Ik baal dat ik mijn loon nog niet heb, terwijl ik graag wil shoppen.
- Ik irriteer me aan de hond, die mijn net schoongemaakte woonkamer weer vies maakt met zijn haren en vieze pootjes.
- Ik baal dat mijn zoontje mij altijd onder spuugt en nooit eens een keer zijn papa.
- Ik wou soms dat de peuterpuberteit hier nu eens eindelijk voorbij was.
- Ik zou graag willen dat die laatste zwangerschapskilo's eraf gingen (het liefst zonder teveel moeite :P )

Heerlijk!!!! Dit lucht op Very Happy
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 1:40

O, en had ein- de- lijk witte pakjes gevonden voor dopen van zondag, word het net gebracht... Zit er maar 1 shirtje in ipv 2, 2e was niet meer leverbaar.
Tja, dan heb ik aan het andere shirtje ook niks. En die broekjes ook niet. Lekker dan, hoe vind ik iets nieuws voor zondag?!?!?!
En op de site is het shirtje nog gewoon te bestellen, snap er niks van. Gebeld, zouden me terug bellen, maar dat kan blijkbaar even duren. Grrrrr....

En mijn visite is te laat, zit al 40 min te wachten...

Gast
Gast

Bericht  Darius di 23 aug 2011 - 1:41

Chipa, wat heb jij gestudeerd?

Liadan, ik word al helemaal gek van die haren omdat ik vorig jaar in een tijdschrift las dat een kind een teentje had afgekneld door zo'n haar. Iieeehhh!

Sheila, lekker patatjes! Gister hadden wij ook patat uit de oven, maar laurens vond het stomme patat en at liever een banaan.....

Storm: poetstip. Kind in bad zetten, kind veel laten spetteren en daarna met dat water de vloer dweilen. Glimmende voer als gevolg, kind blij en mama blij!!!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 1:44

verwijderd

Laatst aangepast door _MamaRosa_ op di 23 aug 2011 - 1:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Darius di 23 aug 2011 - 1:46

ProudMama schreef:O, en had ein- de- lijk witte pakjes gevonden voor dopen van zondag, word het net gebracht... Zit er maar 1 shirtje in ipv 2, 2e was niet meer leverbaar.
Tja, dan heb ik aan het andere shirtje ook niks. En die broekjes ook niet. Lekker dan, hoe vind ik iets nieuws voor zondag?!?!?!
En op de site is het shirtje nog gewoon te bestellen, snap er niks van. Gebeld, zouden me terug bellen, maar dat kan blijkbaar even duren. Grrrrr....

Vet k*t ja. Kan er niets anders van maken. hug
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Bericht  chipa di 23 aug 2011 - 1:49

@Darius: Ik heb rechten gestudeerd (master privaatrecht), maar helaas weinig vacatures in dat vakgebied en als er eens iets is dan duiken er gelijk 50 sollicitanten op. En dan wil ik ook nog eens liever niet 40 uur per week werken. Lastig dus...

Kleine man ligt eindelijk even te slapen. Ben benieuwd hoe lang. Gelukkig gaan de nachten nu wel goed, met maar 1x een flesje.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Kat1980 di 23 aug 2011 - 1:49

Darius schreef:
ProudMama schreef:O, en had ein- de- lijk witte pakjes gevonden voor dopen van zondag, word het net gebracht... Zit er maar 1 shirtje in ipv 2, 2e was niet meer leverbaar.

Vet k*t ja. Kan er niets anders van maken. hug
+1, wat zwaar irritant zeg!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 1:49

Dat je zoon net lekker slaapt en eerstde vuilnisman met kabaal langskomt... Vervolgens de hond ineens kei hard gaat blaffen....gevolg... Huilend kind boven..

Gast
Gast

Bericht  Kat1980 di 23 aug 2011 - 1:51

Laurientje85 schreef:Dat je zoon net lekker slaapt en eerstde vuilnisman met kabaal langskomt... Vervolgens de hond ineens kei hard gaat blaffen....gevolg... Huilend kind boven..

O ja, zo herkenbaar.... Hoe vaak dat soort dingen hier gebeurd is Mad
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud