Hapje voor vanavond?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hapje voor vanavond?
Hoi,
Gisteren had ik wat kippenvleugeltjes gebakken in de oven. Natuurlijk veel te veel voor mezelf. Nu moet ik vanavond hapjes serveren, maar kan ik deze kippenvleugeltjes ook als hapje serveren. Anders worden ze sowieso weggegooid en dat vind ik eigenlijk wel weer jammer. En als het kan, hoe warm ik ze dan weer op?
Gisteren had ik wat kippenvleugeltjes gebakken in de oven. Natuurlijk veel te veel voor mezelf. Nu moet ik vanavond hapjes serveren, maar kan ik deze kippenvleugeltjes ook als hapje serveren. Anders worden ze sowieso weggegooid en dat vind ik eigenlijk wel weer jammer. En als het kan, hoe warm ik ze dan weer op?
Gast- Gast
Re: Hapje voor vanavond?
Magnetron!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zou ze juist in de oven gooien. Lekkerder voor het vlees, beter voor de smaak ;-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Wij serveren borrelhapjes ook wel eens koud met een verjaardag
smurfin22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 89
Punten : 161
Registratiedatum : 13-01-11
Ze hoeven toch alleen maar warm? Ze zijn in de oven al gebakken gisteren.Caro schreef:Ik zou ze juist in de oven gooien. Lekkerder voor het vlees, beter voor de smaak ;-)
Rush- Lady Post-a-lot
Ik zou ze ook in de oven opwarmen, dan worden ze nog wat krokanter terwijl ik het in de magnetron altijd een beetje klef vind worden. Maar dat is smaak, het kan wel gewoon in de magnetron.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Ze hoeven toch alleen maar warm? Ze zijn in de oven al gebakken gisteren.Caro schreef:Ik zou ze juist in de oven gooien. Lekkerder voor het vlees, beter voor de smaak ;-)
Ja dat klopt. Maar in de magnetron wordt vlees, en zeker met een vel erop zoals kip gewoon niet lekker. Maar dat kan ook aan mij liggen hoor.. Ik ben alleen niet zo van de magnetron, en zeker niet met vlees.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Oh ik gebruik voor opwarmen eigenlijk altijd de magnetron, maar meestal is het niet nodig, haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Eerste hapje
» Van eerste hapje naar...
» Hapje voor kerstborrel
» Eerste hapje: fruit of groente?
» lekker hapje met rode bieten
» Van eerste hapje naar...
» Hapje voor kerstborrel