Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2011

+26
Steep
LMCurious
joyce0606
Lejow
Nana
Mel
Fearie
Darius
Liadan
Chelle
Theezakje13
Annie24
Pien
Ezzer
Meeko
Bruintje Beer
Famke
mauwmauw
Vancity_girl
Novalee
Tazz
Happydobby
Kat1980
Smaragdje
Limburg85
sheila123
30 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids uit 2011

Bericht  Smaragdje ma 19 sep 2011 - 6:01

@ Fearie, ben benieuwd of de bykay doek iets voor jou is. Toch vervelend als je auto niet meer start bij de MAC, één voordeel, eten en drinken heb je wel in de buurt ;-) Met borstvoeding geven wordt je echt steeds makkelijker hé, uiteindelijk kan het je allemaal niets meer schelen ;-)
Vanavond weer proberen, ja. Hoop dat het dit keer gaat lukken.

@ PM, ook niet erg toch, twee van die kleine dikkertjes, hahaha. Jammer dat ze dit keer niet zo’n lange nacht gemaakt hebben. Komt allemaal vanzelf.
Ik ga het vanavond weer proberen, lukt het dan nog niet, dan gewoon morgen weer. De aanhouder wint ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 6:27

Hij gaat zo in bad. De camera ligt al klaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 6:30

Kruumel schreef:Hij gaat zo in bad. De camera ligt al klaar.
Laughing

Gast
Gast

Bericht  Fearie ma 19 sep 2011 - 6:32

Ben benieuwd !

@ Smaragdje, je wordt zeker makkelijker met bv. Vind het ook echt geen probleem om D. ergens aan te leggen. Al zijn de mannen altijd wel ff geshockeerd haha. Zometeen D. in bad doen en daarna gaan we de draagdoek uitproberen, ben benieuwd.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Smaragdje ma 19 sep 2011 - 7:50

Fearie schreef:

Ben benieuwd !

@ Smaragdje, je wordt zeker makkelijker met bv. Vind het ook echt geen probleem om D. ergens aan te leggen. Al zijn de mannen altijd wel ff geshockeerd haha. Zometeen D. in bad doen en daarna gaan we de draagdoek uitproberen, ben benieuwd.

Hier in de buurt zijn er zelfs vrouwen geshokeerd en dan doe ik het nog niet eens zo opvallend ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 8:44

Ik vind het erg lastig M fatsoenlijk aan te leggen zonder kussens eronder. Doe dat dus ook niet gemakkelijk op een andere plaats, behalve bij iemand thuis of zo waar ik kussens heb.

Foto's komen eraan, zijn aan het uploaden.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 8:48

Speciaal voor PM Wink

**foto weg**

En speciaal voor jullie allemaal:

**foto weg**

Zoals jullie zien ligt M nog heel veel in de foetushouding. Hebben jullie kindjes dat ook?

Laatst aangepast door Kruumel op di 20 sep 2011 - 0:04; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 8:50

Leggen jullie je baby na elke voeding in de wieg/ledikant? Of laten jullie hem/haar ook wel eens op, gewoon in je armen/op schoot?

Gast
Gast

Bericht  Fearie ma 19 sep 2011 - 9:12

Wat een lekker mannetje Kruumel smile

D. igt hier na iedere voeding weer in zijn ledikant, maar overdag niet direct meestal ligt ie dan nog ff een half uurtje bij of mijn vriend op de arm of borst. Als ie de kans krijgt ligt hij ook nog vaak in de foetushouding, hij kruipt helemaal in elkaar als ie slaapt. Zo lief!

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Vancity_girl ma 19 sep 2011 - 9:37

Ah wat lief Kruumel. Idd een slanke vent. Onze dochter had haar beentjes ook vaak zo. Tegenwoordig slaapt ze op haar buik.
Ik hield haar altijd nog even lekker bij me na de voeding, lekker knuffelen. Of mijn man ging met haar kroelen.
Ik moest mezelf echt dwingen haar af en toe in dr wieg te laten slapen laughcry
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 9:44

M wil namelijk overdag niet in zijn wieg slapen terwijl hij er 's nachts wel in slaapt. Hij slaapt wel als hij bij papa of mama op de buik ligt. Wij hebben hem 's avonds altijd bij ons op de bank.

Kan dat dat hij niet graag alleen is? Als hij in de wieg of box moet liggen gaat hij heel hard huilen. (en heel lang, hij stopt echt niet). En als hij bij ons ligt is het goed.
Ik vraag me echt af of ër iets met hem is of dat hij alleen graag aandacht heeft.

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer ma 19 sep 2011 - 9:51

HD: Nog last gehad van de prikjes?

Pm:"Dat hebben ze lekker gedaan jouw uitlaten slapen hopelijk doen z ehet vannacht weer.

Kruumel: Ook al zo'n slank ventje en lekker lang. Die van mij is ook zo. Op het CB zeiden ze dat ook al. Hier slaapt D. in een zomerslaapzak. Wij hebben hem ook niet altijd in zijn ledikant of wiegje. na de voeding. Hij speelt ook soms wat of hij ligt lekker bij mama of papa.

ZO even snel vanaf mijn werk voordat de nachtdienst komt.
Vandaag naar het CB geweest en ze waren supertevreden. Zijn gewicht zit wat op de onderlijn omdat hij vrij lang is. zeiden ze op het CB maar verder deed hij het goed. Ze vroeg nog hoe het kwam dat hij zo bruin was(terwijl hij nog niet zont Very Happy ) en van wie die dat had aangezien we beide blank zijn en niet bruingetint ofzo. Maar w.s. heeft hij dat van zijn opa die was ook altijd bruin. Wel hebben we een verwijzing voor de kinderfysio voor zijn voorkeurshouding en voor zijn minimale afplatting.
Ook kreeg hij zijn prikjes waar hij zich goed heeft gehouden.
Hij was trouwens in 1,5 maand tijd 5 cm gegroeid en bijna een kilo aangekomen.
Mama was helemaal trots
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Bruintje Beer ma 19 sep 2011 - 9:54

ForumsterNaam kindGeboorte- datumGeboorte- gewichtGeboorte lengteHuidig gewichtHuidige lengteBij aantal weken
Kat1980T.imon31 december 20103000 gram50 cm8010 gram70 cm32 weken
TazzL.iyem3 Januari 20114490 gram56 cm7640 gram71 cm29 weken
Vancity_girlD.aphne14 januari 20113510gram53cm9030 gram72 cm35 weken
Annie24Y.estin28 januari 20112675 gram48 cm9060gram70cm31,5 weken
LMCuriousM.ilou7 maart 20112990 gram48 cm 6120 gram 63,5 cm26 weken
MeekoE.lin23 maart 20114410 gram50 cm7700 gram67,5 cm21 weken
Limburg85R.oan2 april 20112500 gram 47 cm6660 gram61 cm17 weken
SmaragdjeJ.ayden7 april 2011 3130 gram 49,5cm6930 gram66,5 cm22,5 week
WoezelE.lise 30 april 20114020 gram54 cm5840 gram64 cm12 weken
Sheila123F.abienne3 mei 20114600 gram53 cm6055 gram64 cm16 weken
ChelleA.nne6 mei 20112488 gram48 cm gram cm
MelE.va6 mei 20114240 gram53 cm gram cm2,5 week
EzzerS.iem15 mei 20112865 gram46 cm4800 gram52,5 cm9 weken
LiadanK.ian23 mei 20114200 gram55 cm700065cm13 weken
Bruintje BeerD.avid 4 juni 2011 2605 gram47 cm5075 gram59,5 cm14 weken
ProudMamaS.em & J.esse18 juli 20112495 & 2875 gram47 cm4875 & 5320 gram 55 & 56 cm 8,5 week
NovaleeN.inthe20 juli 20113490 gram52 cm4660 gram58,7 cm7 weken 5 dagen
HappydobbyM.yles21 juli 20113046 gram52 cm 4610 gram 59 cm 8 weken
PienE.lin25 juli 20113435 gram54 cm 4480 gram60 cm 7 weken en 5 dagen
KruumelM.ike3 augustus 20112510 gramniet gemeten 3190 gram 51,5 cm6 weken
FearieDean16 augustus 20113425 gram51 cm 4345 gram53 cm4 weken

Zo lijstje weer aangepast.

Laatst aangepast door Bruintje Beer op ma 19 sep 2011 - 20:41; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Nana ma 19 sep 2011 - 17:32

Kruumel schreef:M wil namelijk overdag niet in zijn wieg slapen terwijl hij er 's nachts wel in slaapt. Hij slaapt wel als hij bij papa of mama op de buik ligt. Wij hebben hem 's avonds altijd bij ons op de bank.

Kan dat dat hij niet graag alleen is? Als hij in de wieg of box moet liggen gaat hij heel hard huilen. (en heel lang, hij stopt echt niet). En als hij bij ons ligt is het goed.
Ik vraag me echt af of ër iets met hem is of dat hij alleen graag aandacht heeft.

Kruumel - mijn kindjes hebben dit ook allebei gedaan. Wij hebben zo ook altijd lekker bij ons genomen. En inmiddels gaan ze gewoon om 7 uur zonder problemen naar bed. Zo'n kleintje is net uit jouw warme veilige buik gekomen en zo'n bed voelt heel groot. Waarom hij dit overdag wel doet en 's avonds niet? In jouw buik was hij 's avonds ook vaak wakker. Ik zou hem lekker bij je nemen en genieten van dat kleine lijfje!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Vancity_girl ma 19 sep 2011 - 21:24

Wat Nana zegt idd.
Ik vind het persoonlijk belangrijker dat D slaapt dan waar ze slaapt. Ze ligt nu soms nog wel eens op schoot te slapen. Ik lees dan ondertussen een tijdschrift of kijk tv, heerlijk momentje voor mezelf. Als ze in bed slaapt en ik ben beneden voel ik me toch soort van verplicht wat nuttigs te doen, maar met haar op schoot gaat dat niet.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 21:28

Nana bedankt voor je reactie. Ik heb zelf eigelijk ook sterk het gevoel dat hij gewoon niet graag alleen is. En dat hij graag bij ons is. En ik heb liever dat hij in mijn armen slaapt dan dat hij in de wieg ligt te krijsen. Want hij houdt echt niet na 10 minuten op.. Nog niet na een half uur.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 21:29

Inderdaad vancity_girl.

Gast
Gast

Bericht  Pien ma 19 sep 2011 - 21:47

Goedemorgen mama's!!

Hier even kort, tijdens het geven van de fles via mijn mobiel. Het gaat hier een stukje beter! E is goed opgeknapt, ik voel me een stuk beter en samen genieten we weer volop.

Ik heb van e ook een foto gemaakt alleen in pamper, kijken of ik die zo even kan plaatsen.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Smaragdje ma 19 sep 2011 - 21:56

Jeej, hij heeft heel de nacht in zijn ledikant op zijn eigen kamer geslapen Very Happy en om half 8 (na zijn drinken) is hij weer zelf gaan slapen tot half 11! Very Happy Very Happy

@ BB, fijn dat ze bij het cb zo tevreden waren. Een lange slanke man is het dus.

@ Kruumel, hier wilt hij overdag ook niet altijd in zijn bedje vallen. Als hij nou de hele dag bijna nog niet geslapen heeft en hij valt uiteindelijk bij mij in schoot dan laat ik hem daar ook even slapen. Ligt een beetje aan de situatie. Als hij gewoon lekker bij jouw ligt, gewoon lekker laten slapen. Over een tijdje kun je het dan weer proberen.

@ Pien, fijn dat het beter gaat.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Vancity_girl ma 19 sep 2011 - 22:06

@Pien: fijn dat het met jou weer beter gaat en met E ook, was wel even schrikken dat jullie naar het ziekenhuis moesten zeg. Ben benieuwd naar de foto.
@Smaragdje: Wat goed van J, hele nacht in z'n ledikant. En hoe was het voor mama, heb je een beetje kunnen slapen?

Nou de eerste sollicitatie is de deur uit. Mijn man is ervan overtuigd dat ik op gesprek mag mag komen, maar zelf ben ik daar niet zo zeker van. We zullen zien. Verder weer hard de verschillende site's af aan het speuren maar het valt nog niet mee. Alles is te ver weg, te veel uur, te weinig ervaring etc. Nou ja er komt vanzelf wat op m'n pad, gelukkig heb ik de luxe dat ik niet perse hoef te werken.
D heeft de nacht van zondag op maandag vanaf dat we haar naar bed brachten tot 6 in de ochtend geslapen, dat is echt voor het eerst dat ze dat deed. Ik helemaal blij natuurlijk, maar vannacht was het weer 4 uur. Ik blijf positief want meestal werd ze ook rond 12 uur een keertje wakker en het lijkt erop dat we daar igg vanaf zijn want dat heeft ze al ruim een week niet meer gedaan.
Ik zit nu te wachten tot de bezorgers komen, we hebben zaterdag een droger en een nieuwe tv gekocht. Ze komen tussen 10.30 en 13.30 dus kan nog even duren. Ben vooral benieuwd naar de tv die is zo enorm, mijn man wilde perse zo'n grote. Ik denk dat hij misschien wel niet op het kastje past :o Volgens mij man is dat geen probleem en anders hangen we hem aan de muur, we zullen zien.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje ma 19 sep 2011 - 22:27

@ Vancitygirl, ik heb heerlijk geslapen..toen ik eindelijk sliep.
Goed dat je eerste sollicitatie de deur uit is. Ook al wordt jemisschien niet aangenomen. Wie niet probeert zal nooit aangenomen worden! Hoop voor jou dat je wel wordt uitgenodigd. Maar lastig hé, iets vinden met het goede aantal uren, niet te ver weg en genoeg ervaring. Dat is echt een ramp.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 22:57

@Kruumel: Wat een schatje! En hij heeft een nek :shock: Die zijn hier al een tijdje niet meer zichtbaar Laughing

@VG: Altijd spannend he, die sollicitaties! Hopen dat je snel iets vind.

@Smaragdje: Wat goed!! Very Happy De aanhouden wint he, dat is wel duidelijk.

@Pien: Fijn dat het beter gaat joh hug

@BB: Fijn dat alles goed was. Als ik alle gewichten zo zie ga ik bijna overwegen om zeker J op dieet te zetten Laughing

@Sheila: Hoe is het met jou nu je bijvoeding bent gaan geven? Hoop dat je je beter voelt hug

@Slapen overdag: Hier gaan ze na de eerste voeding van rond 7 uur weer terug in bed. Dan komen ze vaak alweer na 3 uur, dan leg ik ze beneden in de box.
Eerst liet ik ze dan beneden tot een uur of 6, maar nu ga ik even proberen om ze dan na de volgende voeding weer op bed te leggen, ze zijn rond 6en erg huilerig, misschien gewoon te moe?

Pfft, was gisteravond zo moe, ben om 21.00 in slaap gevallen. Dacht: Even 5 min mijn ogen dicht, dan ga ik kolven... Niet dus.
Werd om 2.00 wakker, en had toen al 8 uur niet gekolft, dat deed echt pijn, het leken wel betonblokken! En was natuurlijk gaan lekken, waar ik normaal geen last van heb.
Dan is kolven gewoon lekker haha, terwijl ik er zo'n hekel aan heb...

Gast
Gast

Bericht  Steep ma 19 sep 2011 - 23:19

Ok, ik kan jullie niet goed bijhouden haha! Even over dat openbaar borstvoeden, ik zelf ben opzoekn naar een mooie doek die ik over ons heen kan leggen, of wat gebruiken jullie als jullie openbaar voeden?

@PM; wat heerlijk dat ze goed groeien! Echt goed! Over dat lekke, dat heb ik altijd, heel erg vervelend. Ik sliep altijd zonder bh, helaas is dan mijn bed nat dus dat gaat niet meer Sad

@Pien; Heel fijn dat het beter gaat!!

@Vancity_girl; succes met je sollicitatie(brieven)

@Kruumel; R. slaapt ook bijna niet overdag. De ene dag slaapt hij van 2 tot 6, de andere dag is hij wakker op wat hazenslaapjes na. Ik laat het maar zo, hij is niet overstuur en gewoon gezellig dus ik vind het allang best!
Die foto's zijn echt zo lief!! Zo ligt R. ook vaak, met zijn handjes boven zijn hoofd, heel schattig.

@ All; Ik ben even aan het bijkomen van een grote schrik, ik kopieer even mijn topic uit de persoonlijk pijler:
Vanaf dag 11 heb ik een harde plek in mijn borst. Ik, het CB en de VK dachten dat het verstopte melkkanalen waren. Uiteindelijk ben ik vorige week naar de HA geweest nadat ik alles had geprobeerd om het weg te krijgen. Ik heb geen pijn aan de plek, sterker nog er zit geen gevoel in. Dat was voor mij een signaal dat ik er toch naar moest laten kijken. De HA dacht ook dat het een verstopping was, maar stuurde me voor de zekerheid door naar het ziekenhuis voor een mammografie en een echo. Uiteindelijk is het alleen een echo geworden waaruit bleek dat ik een (waarschijnlijk) goedaardige tumor heb. Hij kon/wilde (het was een laconieke, rare vent hij zei:" ooh, dit is een tumor, een goedaardige voor wat ik kan zien, maar wel een tumor. Kijk hij is zo groot dat hij niet op het schermpje past!" Ik vond het niet zo amusant als hem) verder geen info geven over hoe het allemaal verder zou verlopen, dat moest ik maar met mijn HA bespreken. Ik ben heel bedust het ziekenhuis uitgelopen en langzaam aan drong het een beetje binnen. Hoewel ik heeeeeel erg dankbaar ben dat het goedaardig is, is het toch iets wat niet thuishoort in mijn lichaam en wil ik het weg hebben!
Ik voel me verdrietig en een beetje boos, boos op die radioloog dat hij zo stom deed, boos op mezelf dat ik niet eerder aan de bel heb getrokken omdat ik zelf voelde dat ik er iets mee moest en een beetje boos op het CB omdat ik daar nu echt wel vaak ben geweest (ivm ondergewicht van R.) En ik het iedere keer heb aangegeven.
Over een paar uurtjes kan ik bellen met de HA en weet ik hopelijk meer want dit is zo klote! Ik was totaal niet voorbereid op dit nieuws (ik weet niet of je je kan voorbereiden hierop maar goed). En ook al is het goedaardig, ik voel me er slecht onder, alsof mijn lichaam faalt terwijl ik net een prachtig jochie op de wereld heb gezet. Het is zo dubbel, ik ben blij dat het goedaardig is en verdrietig en bang dat het een tumor is!

Ik kom net van de HA af, en die kan mij geen duidelijkheid geven omdat ze de echo foto's niet heeft, alleen de uitslag die de radioloog heeft geschreven. Ik krijg een oproep van de chirurg en daar kan ik mijn vragen voorleggen. Wat wel duidelijk is, is dat 1 op de 2 miljoen van dit soort tumoren kwaadaardig is, dus die kans is heeel klein gelukkig! Maar nu is het dus afwachten geblazen. Ik voel me nu wel ok, ben vandaag niet naar school gegaan, heb onwijs slecht geslapen (niet door R. gewoon door het piekeren) en ga lekker genieten van R.!

Trouwens zou iemand mij ook in het lijstje willen zetten? Ik snap echt niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen haha!
In volgorde van het lijstje (de hokjes) van links naar rechts:
Steep, Ruben, 22 Juli, 3240, 49,5cm, 4710 gram, 8 weken.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 23:55

ForumsterNaam kindGeboorte- datumGeboorte- gewichtGeboorte lengteHuidig gewichtHuidige lengteBij aantal weken
Kat1980T.imon31 december 20103000 gram50 cm8010 gram70 cm32 weken
TazzL.iyem3 Januari 20114490 gram56 cm7640 gram71 cm29 weken
Vancity_girlD.aphne14 januari 20113510gram53cm9030 gram72 cm35 weken
Annie24Y.estin28 januari 20112675 gram48 cm9060gram70cm31,5 weken
LMCuriousM.ilou7 maart 20112990 gram48 cm 6120 gram 63,5 cm26 weken
MeekoE.lin23 maart 20114410 gram50 cm7700 gram67,5 cm21 weken
Limburg85R.oan2 april 20112500 gram 47 cm6660 gram61 cm17 weken
SmaragdjeJ.ayden7 april 2011 3130 gram 49,5cm6930 gram66,5 cm22,5 week
WoezelE.lise 30 april 20114020 gram54 cm5840 gram64 cm12 weken
Sheila123F.abienne3 mei 20114600 gram53 cm6055 gram64 cm16 weken
ChelleA.nne6 mei 20112488 gram48 cm gram cm
MelE.va6 mei 20114240 gram53 cm gram cm2,5 week
EzzerS.iem15 mei 20112865 gram46 cm4800 gram52,5 cm9 weken
LiadanK.ian23 mei 20114200 gram55 cm700065cm13 weken
Bruintje BeerD.avid 4 juni 2011 2605 gram47 cm5075 gram59,5 cm14 weken
ProudMamaS.em & J.esse18 juli 20112495 & 2875 gram47 cm4875 & 5320 gram 55 & 56 cm 8,5 week
NovaleeN.inthe20 juli 20113490 gram52 cm4660 gram58,7 cm7 weken 5 dagen
HappydobbyM.yles21 juli 20113046 gram52 cm 4610 gram 59 cm 8 weken
SteepR.uben22 juli 20113240 gram49,5 cm 4710 gram ? cm8 weken
PienE.lin25 juli 20113435 gram54 cm 4480 gram60 cm 7 weken en 5 dagen
KruumelM.ike3 augustus 20112510 gramniet gemeten 3190 gram 51,5 cm6 weken
FearieDean16 augustus 20113425 gram51 cm 4345 gram53 cm4 weken

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 0:00

Steep schreef:
@Kruumel; R. slaapt ook bijna niet overdag. De ene dag slaapt hij van 2 tot 6, de andere dag is hij wakker op wat hazenslaapjes na. Ik laat het maar zo, hij is niet overstuur en gewoon gezellig dus ik vind het allang best!
Die foto's zijn echt zo lief!! Zo ligt R. ook vaak, met zijn handjes boven zijn hoofd, heel schattig.
M is ook niet overstuur, ook niet ongezellig, dus ik laat het ook maar zo. Ik probeer gewoon af en toe om hem in de wieg te leggen en is het niet dan is het niet.
Mijn moeder zei dat ik vroeger als baby ook best veel wakker was, en dat de huisarts had gezegd dat het bij baby's net is als bij volwassenen dat de een meer slaap nodig heeft dan de ander.

Steep schreef:
@ All; Ik ben even aan het bijkomen van een grote schrik, ik kopieer even mijn topic uit de persoonlijk pijler:
Ik had al gereageerd in het andere topic, maar ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen. Weet je al hoe lang het ongeveer duurt voordat je de oproep krijgt?
Ga maar lekker met je mannetje knuffelen, heb je wel verdient!

Steep schreef:
Trouwens zou iemand mij ook in het lijstje willen zetten?
Je staat erin!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: