Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids uit 2011

+26
Steep
LMCurious
joyce0606
Lejow
Nana
Mel
Fearie
Darius
Liadan
Chelle
Theezakje13
Annie24
Pien
Ezzer
Meeko
Bruintje Beer
Famke
mauwmauw
Vancity_girl
Novalee
Tazz
Happydobby
Kat1980
Smaragdje
Limburg85
sheila123
30 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids uit 2011 - Pagina 22 Empty Re: Mama's met kids uit 2011

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 6:17

Annie24 schreef:

Je kan trouwens wel merken wie er nog in hun verlof zitten hier lol!
Ja inderdaad. Wink
En ook wie er 's nachts voedt. Als je de tijdstippen van posten kijkt weet je meteen hoe last iedereen voedt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Limburg85 do 15 sep 2011 - 6:22

Meiden meiden, jullie gaan vandaag wel erg hard! Zo kan ik helemaal niet reageren Sad . Het is weekend en daar ben ik zeker wel ontzettend aan toe. Morgen gaan we een lang weekend weg naar zee met mijn mans moeder en man, kijk er nu al naar uit want ik mag mijn bed niet uit komen voor de fles van 06.30 uur, even heerlijk proberen bij te slapen. Alvast een fijn weekend en tot volgende week!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 6:26

Oo limbug heerlijk! Heel veel plezier en... Slaap lekker!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 7:15

Kruumel: Natuurlijk zetten ze het gisteravond op een janken in het ziekenhuis op kraamvisite, ze lagen net zo lekker te slapen in de auto, dat stilzitten vonden ze maar niks.
De kleine is echt een schatje, heel koppie haar.
En ongeveer net zo groot als S op het eerste gezicht, J was echt wel iets groter en dikker. Maar toch was het wel echt een baby, nog zo slap en teer I love you

@HD: Ik heb de dozen ook dubbel, maar echt veel heb je dan niet aan die van Etos. Zat alleen mini Sudocreme in en wattenstokjes. Van beide al veel op voorraad.
En natuurlijk tijdschriften enz, maar daar heb je dubbel weinig aan.
De Prenatal doos was leuker, met een bordje en potje groente en nog wat dingetjes. Alleen waren die iets verschillend, in de ene zat tandpasta en een lepeltje en in de andere sokjes. Waren ook op verschillende datum gemaakt, staat een stempel in de doos Wink

Edit: Prenatal bon zat in de WIJ

Gast
Gast

Bericht  Vancity_girl do 15 sep 2011 - 8:49

@Annie: nou niet iedereen heeft verlof hoor, sommige van ons zijn gewoon werkloos :P Officieel heb ik trouwens nog wel verlof want krijg tot eind november nog een vergoeding uit Canada.
@Limburg: Lekker een weekendje naar zee, even opladen. Geniet ervan!
@PM: jammer dat je kleintjes moesten huilen tijdens de kraamvisite, maar ach dat hoort erbij. Lief is dat he als ze veel haar hebben, dat had D ook.
@LMC: die ijssalon is in A.rcen ( bij V.enlo) ik dacht dat dat de beste van het land was maar schijnbaar dus niet. Anyway ze hebben daar heerlijk ijs en heel veel keus.
In Canada was een ijssalon met meer dan 200 smaken! Pff dat was altijd zo moeilijk kiezen. Ook echt de meest vreemde smaken hadden ze ddaar zoals Wasabi en Curry, maar ook de normale lekkere gelukkig.

Hm verder ben ik het alweer vergeten.
Ben net voor het eerst sinds ik zwanger werd van D weer gaan tennissen, pff dat viel nog niet mee. Vond het wel erg lekker om weer eens te doen. Van het voorjaar maar weer eens lessen nemen. Vanaf volgende week ga ik waarschijnlijk Zumba doen. Ik ben best veel afgevallen door de borstvoeding, maar nu blijft het stabiel terwijl er nog wel wat af mag. Dus ja dan maar sporten.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 9:27

PM bij mijn wij zat een bon om de geboorte door te geven. Dit had ik ook al via internet doorgegeven.

De bon voor de zwanger doos kreeg je toch ook op de mail. Dacht de baby doos ook.

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer do 15 sep 2011 - 9:53

Liadan: Jij ook weer aan het werk. Ik kolf 1x op mijn werk maar denk dat ik het naar 2x ga opschroeven voor de voorraad maar ik merk nu al dat mijn collega's het al vervelend beginnen te vinden. Gelukkig krijg ik wel de volledige steun van mijn teamleider.

Sheila: hug

Kruumel: Met D. ben ik nog iet extra geweest om te wegen. Heb ik nog geen tijd voor gehad. Maar met S. ging ik wel vaak even naar het weeguurtje. Moet maandag weer met D. en denk dat ik dan over 2 weken even naar het weeguurtje ga. Het weeguurtje is hier 2x p.w. van half 1 t/m 1uur.

HD: Hier gebruik ook Difrax flessen super tevreden mee. Heb ik ook bij S. gebruikt.

LM: Ik heb je toegevoegd op hyves.

Zo hier is aardig bijgeschreven.
Hier is het werkleven weer begonnen. Heb er nu 3 dagen opzitten. Ben alleen gelijk verkouden geworden.. Mijn weerstand is minder volgens mij. Het werken viel ontzettend mee. Net wat Liadan zegt je hebt zo je ritme weer gevonden. Nu moet ik het weekend weer werken. Mijn man moet ook werken(zo fijn om beide in de zorg te werken) Dus mijn moeder komt lekker 2 nachtjes slapen en past dan gelijk op.
Verder merk ik dat mijn collega's al geirriteerd zijn omdat ik kolft op het werk. Ik sta alleen op een groep van 6 bewoners en die mogen niet alleen gelaten worden. Dus dan moet de omloop op mijn groep als ik wil kolven. Gelukkig steunt mijn teamleidster me volledig. Ik kolfde nu 1x per dienst maar wil dit eigenlijk opschroeven naar 2x omdat ik ook de voorraadt wil bijvullen.
Ben benieuwd hoe dat het weekend gaat met kolven want dan sta ik op de zwaarste groep van de 3.

Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 15:19

BB wat vervelend dat je collega's zich nu al ergeren aan het kolven.
Wel fijn dat het werken je mee is gevallen. Ik ben benieuwd hoe ik t straks weer vind.

Ideaal dat je moeder bij je in huis komt als jullie beiden in t weekend werken.

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 do 15 sep 2011 - 19:14

Goedemorgen,

Zo bijna is alles ingepakt (wat een zooi voor een weekend weg met 4 mensen pfff haha). R. ligt lekker te slapen en rond 12.15 uur gaan we S. ophalen van het kdv en dan lekker weg, hopelijk word het een beetje goed weer.

R. is trouwens zijn schema overdag aan het omgooien, hij wil minder slapen maar dat kan hij nog niet (leuk haha). Hadden/hebben meer kindjes dit rond deze leeftijd? En echt helemaal niks is meer veilig voor zijn handjes, alles moet hij in zijn handen hebben en uiteindelijk in zijn mond.

Kruumel, thanx! Zal vast helemaal goed komen.

PM, wat zie je nu al goed het verschil he met baby´s die net geboren zijn. Zo schattig en dan zijn ze ineens zo groot.

Vancity, is het al gelukt met het schrijven van je sollicitatiebrief? Fijn dat er geen wachttijd is bij het kdv, hebben jullie haar gelijk opgegeven?

Wat goed dat je weer bent gaan sporten, ik kan me daar echt niet toe zetten, ben blij als ik ’s avonds rustig op de bank kan zitten.

Bruintje Beer, fijn dat het werken weer mee viel en gelijk beide het weekend, wel erg fijn dat je moeder dan bij jullie komt, zorgt toch voor meer rust.

Balen dat je collega’s nu al irriteren dat je kolf en je heb pas 1 week erop zitten, die krijgen het zwaar. Wel vervelend voor jou, is toch niet leuk maar gelukkig heb je steun van je teamleidster.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Kat1980 do 15 sep 2011 - 20:00

Even een heel korte reactie, heb wel alle gelezen maar ben te brak om uitgebreid te reageren. Dus even alleen wat ik nog uit mijn hoofd weet (en dat is niet veel :P )

The voice was echt super gisteren!!! Het was de laatste battle die werd opgenomen, dus dat duurt nog wel even voor het op tv komt. Maar we gaan ook eens kijken of we kaartjes kunnen bemachtigen voor de live shows. Maar goed, we hadden nu echt super plaatsen (2e rij van voor) en zaten naast de winnares van een andere talentenjacht. Martijn Krabbe kwam ook nog even gedag tegen haar zeggen, dus die hebben we ook van dichtbij gezien. Verder kwam ook van Velzen langs ons heen lopen, echt een super leuke vent is dat! Er waren ook goede zangers en zangeressen, sommigen echt jammer dat ze niet door gingen.
Maar we waren pas om 0.15 uur thuis en toen werd T ook nog wakker (had zijn fles van 19.30 uur niet willen drinken bij oma, die hier aan het oppassen was), dus hem nog maar een fles gegeven. Die heeft gelukkig daarna doorgeslapen tot 7 uur. Alleen J stond vannacht weer naast ons bed. Hoop zo dat het komt door de zenuwen voor zijn verjaardag en dat het daarna weer minder wordt, want hij is nu echt iedere nacht wakker de laatste week Mad

VG: Leuk dat je aan het solliciteren bent! Kan me voorstellen dat je na zo'n tijd toch ook wel weer zin hebt om iets te gaan doen. Ook heerlijk dat er geen wachtlijst was bij het kdv, dat maakt het allemaal ook weer een stuk makkelijker.

LMC: J krijgt van ons een grote tractor met aanhanger (om zelf op te rijden). Opa en oma betalen ook mee, want anders werd het een beetje te duur. Een fiets heeft hij vorige verjaardag gekregen (eentje met zijwieltjes), maar daar kan hij eigenlijk pas sinds een maand of 3 op rijden (eerst kwam hij niet met zijn voeten aan de trappers).

Weeguurtje: Hier is dus donderdag van 9 tot 10 uur het weeguurtje, maar ben dus gewoon weer vergeten te gaan Rolling Eyes Ach, over 2 weken moet ik toch naar het cb dus laat het extra wegen maar zitten. ga straks wel even met T samen op de weegschaal staan. kan ik ook ongeveer inschatten wat hij nu weegt.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 20:02

Ze hebben na de voeding van 21.00 uur geslapen tot 3.25! Gewoon bijna 6,5 uur.... Heerlijk!
Ben helemaal uitgerust!

Gast
Gast

Bericht  sheila123 do 15 sep 2011 - 20:30

ProudMama schreef:Ze hebben na de voeding van 21.00 uur geslapen tot 3.25! Gewoon bijna 6,5 uur.... Heerlijk!
Ben helemaal uitgerust!
Oh,wat heerlijk PM!!! Ik ben jaloers!! Hier was het vanacht om 1 uur en om 4 uur een voeding...na een fles om 21:30 uur. Wanneer zal het hier een keer gaan gebeuren.....
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 22:09

sheila123 schreef:
ProudMama schreef:Ze hebben na de voeding van 21.00 uur geslapen tot 3.25! Gewoon bijna 6,5 uur.... Heerlijk!
Ben helemaal uitgerust!
Oh,wat heerlijk PM!!! Ik ben jaloers!! Hier was het vanacht om 1 uur en om 4 uur een voeding...na een fles om 21:30 uur. Wanneer zal het hier een keer gaan gebeuren.....
Het is ook echt lekker! Hoop dat ze het nu eens wat vaker gaan doen en jouw dochtertje ook!! hug

Gast
Gast

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 22:11

Speciaal voor Kruumel: Zo dik zijn ze: Laughing

Laatst aangepast door ProudMama op za 24 sep 2011 - 6:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Happydobby do 15 sep 2011 - 22:13

PM, welke maat pampers hebben jou jongens aan.
Ik heb ook zo'n bibispeen maar dan een groene met dieren maar M. vind het maar niks, is erg gehecht aan de combispeen van difrax.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Vancity_girl do 15 sep 2011 - 22:20

Heerlijk PM, idd hopen dat ze het volhouden. Ze weten igg hoe het moet. Ow en wat een lieve foto's, ze beginnen idd een beetje spekjes te krijgen. Wat lijken ze toch op elkaar zeg, J is alleen iets dikker toch?

@Sheila: balen dat de nacht nog steeds zo rot gaat, Geef je haar s'nachts een flesje of de borst? Anders kan je man in het weekend misschien de nachtflesjes doen en kan jij even lekker slapen.

D wordt eigenlijk ook nog elke nacht wakker, maar ik ben daar zo aan gewend dat ik er geen last van heb.( ik werk natuurlijk ook niet dat scheelt) Ze slaapt in de ochtend ook wel tot een uur of 8/9 dus dat scheelt een hele hoop. We namen haar eerst altijd bij ons in bed als ze s'nachst wakker werd, inmiddels doen we dat niet meer. We hebben nu een matras op haar kamertje gelegd en als ze dan s'nachts wakker wordt en niet meer in dr bedje wil slapen dan kan ik daar met haar gaan liggen. Zo blijft ze dan igg op haar kamertje. Overdag laat ik haar nu ook altijd op dr eigen kamer slapen ( voor zover ze overdag slaapt) Zo leert ze hopelijk dat haar kamer om te slapen is smile
Onze dame houdt ook niet zo van slapen, we hebben een vrij strict naar bed ritueel en zodra we het laatste stapje van het ritueel hebben uitgevoerd begint ze te huilen ( voordat we haar in bed leggen dus) Ach ja, ze herkent het ritueel igg wel. :P

Ok en nu ga ik heel hard aan mn sollicitatiebrief werken smile
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 22:32

@HD: Dit is nog de Newborn 1, maar het zijn de laatsten. Dit pak staan beneden voor overdag, boven ben ik al begonnen aan de babydry nummer 2. Die zitten ook prima.
De Newborn gaan ook nog wel hoor, maar koop ik niet meer bij.

@VG: Succes met je sollicitaties!!
Ik he altijd zo'n hekel aan die formele brieven schrijven, ben altijd blij als organisaties van die sollicitatieformulieren op de site hebben die je in kan vullen Laughing

Gast
Gast

Bericht  koNijntje do 15 sep 2011 - 23:38

pm: wat zien ze er goed uit! hoe houd je ze uit elkaar?
is er iets anders, zoals een oortje of zo? of alleen aan het gewicht/de grootte van j?
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Kat1980 do 15 sep 2011 - 23:42

PM: Wat een heerlijke mannetjes heb je toch!

Heb zo straks T maar even zelf proberen te wegen op de weegschaal, door eerst mezelf te wegen en toen mij en T samen te wegen en het verschil te bekijken. Dan zou hij nu dus 8.4 kilo wegen. Das mooi, dan zou hij in 4 weken tijd toch ongeveer 400 gram aangekomen zijn. Ben benieuwd of het over 2 weken op het cb ook zo positief is of dat die wegschaal net weer anders weegt.

Ben trouwens echt blij dat beide kids in bed liggen. Hopelijk slapen ze nu ook even, want ik was het even helemaal zat. J was namelijk heel de ochtend of aan het huilen, omdat ik iets los moest maken aan een speelgoedje dat niet los kan of hij was heel vervelend aan het doen en kattenkwaad aan het uithalen Mad T had vanmorgen maar 30 minuten geslapen en was sinds hij weer uit bed was niet te genieten (lees: heel veel aan het huilen). Ook had hij super rode wangen en was enorm aan het kwijlen. Zou er dan toch nog een tandje doorkomen???
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 23:45

koNijntje schreef:pm: wat zien ze er goed uit! hoe houd je ze uit elkaar?
is er iets anders, zoals een oortje of zo? of alleen aan het gewicht/de grootte van j?
J is echt duidelijk groter en dikker, heeft een veel dikker gezichtje en groter hoofdje. S. is wat fijner om te zien.

Gast
Gast

Bericht  LMCurious do 15 sep 2011 - 23:59

hoi hoi!

Liadan, het is echt leuk, ik ga het onthouden die folie!

VG, lekker dat je zo de keuze hebt uit verschillende richtingen. Kun je ook gewoon rondkijken wat je tegenkomt toch?! Ohw dat zal ik eens onthouden dan. Ik weet dat er in Geldrop ook een goede zit. Wellicht zijn ze allemaal wel eens de beste geweest. Overigens vind ik die in Geldrop persoonlijk tegenvallen hoor. (maar laatste keer daar was voor mij ook alweer 5 jaar geleden ofzo.)
Ik doe ook Zumba, maar dan gewoon lekker thuis, vind ik wat handiger met de kids. Het gaat me goed af, sinds Milou 5,5 week is heb ik het minimaal 2x per week gedaan (in het begin 20 of 30 min, en tegenwoordig minimaal 45 min per keer.) Had nooit gedacht dat ik het zo lang vol zou houden.

HD, ja bernardo's inderdaad, echt heerlijk!

Kruumel, Voor Joris heb ik een boek van ikke (van me-to-you beertjes), en een boek van mam vertel eens. Voor Milou heb ik een boek van mijn eerste jaar, zwangerschapsdagboek en kraambezoekboek (weet even niet het merk, maar je ziet ze nu vrij veel, met patroontjes en felle kleuren ze zijn alle 3 van die lijn). Ik vind het ook wel leuk om bij te houden en in te vullen.

Limburg, geniet lekker van je rust dit weekend!

@ hyves, heb jullie allemaal geaccepteerd hoor, haha. Gezellig!

BB, wat vervelend dat collega's het niet zo handig vinden als je kolft. Maar ja, nog een tijdje en dan is het weer over hoor. Gelukkig is je teamleidster wel relaxed erin, anders kolf je ook niet lekker denk ik zo.

Kat, leuk dat zo'n geslaagde avond was! Een tractor heeft ie toevallig laatst bij opa en oma 'gekregen' (lees; hebben ze 2e hands over kunnen nemen voor als er kindjes komen spelen, maar de rest van de kindjes (op Milou straks na) moet eerst nog verwekt worden, haha), dus vond ik niet zo leuk om nu dan ook nog thuis naast zijn fiets te doen. Maar Dave is al bijna om voor een keuken....
Vervelend he zo'n ochtenden. Ik ben dan ook blij als ze eindelijk slapen! Nieuwe rondes nieuwe kansen denk ik dan altijd maar als ze weer wakker zijn.

PM, wat goed van ze!!! Dat geeft rust he! Had je ze net ingesmeerd voor de foto ofzo, ze glimmen ze mooi, haha. Maar zien er goed uit hoor.

Nou ik ga gauw opruimen, dadelijk is het weer volle bak hier thuis!

LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 0:13

LMC: Haha, ze kwamen net uit bad, dus lekker ingesmeerd met babyolie. Ruikt zo lekker smile

Gast
Gast

Bericht  Happydobby vr 16 sep 2011 - 0:50

@Limburg, fijn weekend, geniet ervan.

@VC, hoelang krijgen vrouwen in Canada dan verlof?
Ik weet nog wel welk ijs ik in USA lekker vond. Je krijgt toch altijd een free sample in USA. Ik had toen bij ben en jerry's
peanutbutter smaak genomen. Nooit geweten dan pindakaasijs lekker zou zijn, zag later in de wallmart dat pindakaas een populaire smaak is.
Trouwens wasabi ijs dat lijkt me echt geweldig, hier zit een ijssalon die had haringijs (hoezo holland?) en redbull, die is wel lekker haha.

Geef je nog BV trouwens?

@Kruumel, ik kreeg allebei de bonnen voor de babydozen per email.

@Bruintje beer, collega's doen altijd moeilijk over kolven op het werk, bij ons was er ook een collega die ging steeds kolven op de drukste tijdstippen, dat viel bij de andere niet zo goed.
Je hebt gewoon recht op 2 uur per dag toch? je moet er een beetje lak aan hebben.
Ik ga staks niet kolven op het werk, mocht ik dan nog bv kolven dan hoeft dat niet in de nachtdienst. Gewoon kolven voor het werk en kolven als ik thuiskom.

@Pm, ik maak nu ook het laatste pak newborn op, dan gaan we door naar maat 2. Maat 1 van kruitvat viel ook kleiner dan pampers maar ik koop geen maat 1 meer.
Gebruik je zwitsal? ik doe bij M. ook haarlotion en haargel, hij heeft toch aardig wat haar.

@LMC, heb je zumbavideo's dan ? Ik heb het een tijdje op de sportschool gedaan icm bodypump, maar het kost veel tijd de sportschool dus nu ga ik hardlopen. Ik probeer 2 keer per week.

Ik ga zo na het kolven lekker wandelen, het is zonnig, even gebruik van maken.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 0:57

@HD: Haringijs? pale
Bij de Aldi hebben ze wel dropijs, dat ga ik wel een keer proberen!

Ik ben echt zwitsal- fan! Ik was ze met Zwitsal, olie van Zwitsal in het badje, olie van Zwitsel om te smeren, creme van Zwitsal op de wangetje en haarlotion van Zwitsal op de hoofdjes.
Gel heb ik wel gekregen in een kraamkadootje, maar niet nodig haha!!

Ze hebben wel een beetje haar hoor, vooral achterop. Maar het is blond/ rossig, dus op foto zie je het niet goed.
Ze hebben meer als ik in elk geval, ik was op mijn 3e nog zo kaal als een biljardbal!

Gast
Gast

Bericht  Happydobby vr 16 sep 2011 - 3:47

ProudMama schreef:@HD: Haringijs? pale

Ja erg he, ik heb het niet geprobeerd, lust wel haring maar ijs gaat me te ver.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende