Goedemorgen!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Goedemorgen,
Hebben jullie lekker geslapen? Ik wel, tot ik om zes uur wakker werd en niet meer kon slapen. Maar dat is niet zo erg. Ik heb straks een vergadering met de cliëntenraad en daarna ga ik met mijn moeder op vakantie.
Fijne dag allemaal!
Hebben jullie lekker geslapen? Ik wel, tot ik om zes uur wakker werd en niet meer kon slapen. Maar dat is niet zo erg. Ik heb straks een vergadering met de cliëntenraad en daarna ga ik met mijn moeder op vakantie.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Goedemorgen!
Goedemorgen!
Ik heb vandaag een vrije dag, de enige deze week dus dat word flink aan de schoonmaak vandaag.Wil alle kamers even flink onder handen nemen. Vanmiddag nog even eruit voor een boodschap en even langs de stad. Vanavond komt mijn vriend eten en gaan we waarschijnlijk bankhangen. Fijne dag iedereen!
@Lotus: Fijne vakantie!
Ik heb vandaag een vrije dag, de enige deze week dus dat word flink aan de schoonmaak vandaag.Wil alle kamers even flink onder handen nemen. Vanmiddag nog even eruit voor een boodschap en even langs de stad. Vanavond komt mijn vriend eten en gaan we waarschijnlijk bankhangen. Fijne dag iedereen!
@Lotus: Fijne vakantie!
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ben net terug van de Euromaster, even een spijker uit mn band laten halen. Ook een wasje opgevouwen en ik ga nu naar mn stage voor voorbereidingen. Verder lekker chillen vandaag
Fijne dag!
Ben net terug van de Euromaster, even een spijker uit mn band laten halen. Ook een wasje opgevouwen en ik ga nu naar mn stage voor voorbereidingen. Verder lekker chillen vandaag
Fijne dag!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen, hier heeft het wss niet zo geonweerd zoals ze zeiden, heb niets gehoord!
Ik zal zo even aan de slag met mijn administratie, en straks om 13u even een uurtje fysio verder niet zoveel doen. Morgen ga ik proberen weer te werken. Hopelijk gaat dat goed en belast niks
Lotus: Fijne vakantie!
Een fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen, hier heeft het wss niet zo geonweerd zoals ze zeiden, heb niets gehoord!
Ik zal zo even aan de slag met mijn administratie, en straks om 13u even een uurtje fysio verder niet zoveel doen. Morgen ga ik proberen weer te werken. Hopelijk gaat dat goed en belast niks
Lotus: Fijne vakantie!
Een fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Goeiemorgen!
Wat een triest weer, het is gewoon een beetje donker.
Zou vanavond met collega's/vriendinnen naar het Amsterdamse Bos gaan.
Eerst daar picknicken met onze zelfgemaakte hapjes en daarna naar het Bostheater.
Ik weet niet of dat wel kan doorgaan met alle regen...
Wat een triest weer, het is gewoon een beetje donker.
Zou vanavond met collega's/vriendinnen naar het Amsterdamse Bos gaan.
Eerst daar picknicken met onze zelfgemaakte hapjes en daarna naar het Bostheater.
Ik weet niet of dat wel kan doorgaan met alle regen...
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Goedemorgen,
Ik ben al weer een poosje wakker en nu ATWT aan het kijken. Wat is het toch heerlijk om een dagje vrij te zijn.
Vandaag ga ik hier een beetje opruimen en vanavond bij een vriendin eten.
Fijne dag allemaal!!
Fijne vakantie Lotus! Waar gaan jullie naar toe?
Ik ben al weer een poosje wakker en nu ATWT aan het kijken. Wat is het toch heerlijk om een dagje vrij te zijn.
Vandaag ga ik hier een beetje opruimen en vanavond bij een vriendin eten.
Fijne dag allemaal!!
Fijne vakantie Lotus! Waar gaan jullie naar toe?
Gast- Gast
Bedankt meiden! We gaan naar Oostenrijk.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: