Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rare gewoontes?

+37
SuperGrover
Emma_
Zora
mzcharlotte
Sweety
Mida4you
Shisha
JustMeDaan
Nora
Thunder
Susan
minoessepoes
Mizz_S
Jerry
banjer49
Kaboutertje
Toet
Caroow
Alias
Parisienne
bolus26
SoGood
Jade
Summerlovin
Chocolate Cookie
Rush
Bliss
Beachgirl
Clapperdie
girli
Angela_1986
Pandora
Zwoesj
Lady Starstruck
Sorella
Caro
nina
41 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  Sweety di 23 aug 2011 - 21:47

Als ik van die zwart witjes eet dan moet ik hetzelfde aantal zwart en wit hebben. Elke ochtend pak ik een theelepel en vul die met pindakaas uit de pot Embarassed
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  Angela_1986 wo 24 aug 2011 - 9:40

Ik bedacht me vandaag ook dat ik áltijd onder 'n dekbed, laken of dekentje moet liggen als ik ga slapen. Al is het 30 graden dan moet ik mezelf nog in 'n laken 'draaien'. Ook als ik even 'n dutje op de bank wil doen dan wil ik altijd onder 'n dekentje liggen.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  mzcharlotte wo 24 aug 2011 - 9:59

Parisienne schreef:Bij mij moeten toiletrollen ook altijd met de goede kant naar voren hangen, dus het losse velletje moet aan de voorkant zitten. Als ik dit waar dan ook verkeerd zie draai ik het eigenlijk ook altijd om!

Dit doe ik ook, ook als ik iemand nog niet zo goed ken. Ik vind het super genant wanneer het gebeurt als ik bij iemand ben die ik nog niet zo goed ken en tóch kan ik het niet laten.

In ruimtes waar ik gewend ben, moet ik af en toe op bepaalde dingen/muren tikken. Ik heb verder nog zat andere rare gewoontes, maar ik kan er zo niet opkomen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  Zora wo 24 aug 2011 - 18:33

Angela_1986 schreef:Ik bedacht me vandaag ook dat ik áltijd onder 'n dekbed, laken of dekentje moet liggen als ik ga slapen. Al is het 30 graden dan moet ik mezelf nog in 'n laken 'draaien'. Ook als ik even 'n dutje op de bank wil doen dan wil ik altijd onder 'n dekentje liggen.

Dat heb ik ook. Hoe warm het ook is, ik kan niet slapen zonder iets van een dekentje.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  Emma_ wo 24 aug 2011 - 20:32

zegmaar_ schreef: Dit doe ik ook, ook als ik iemand nog niet zo goed ken. Ik vind het super genant wanneer het gebeurt als ik bij iemand ben die ik nog niet zo goed ken en tóch kan ik het niet laten.

Als iemand bij mij thuis de toiletrol zo zou draaien zodat het losse velletje aan de voorkant zit, dan zou ik dit niet eens merken! Ik let gewoon totaal niet op hoe de toiletrol hangt. Andere mensen kunnen toch niet zien dat jij dit doet?

Mijn rare gewoontes zijn:
- Altijd drie keer controleren of de deur opslot is.
- Voordat ik in mijn auto stap checken of mijn banden niet lek zijn (is kort geleden eenmaal gebeurd en nu check ik dit dus steeds haha)

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 22:44

Ik check altijd of de deuren op slot zijn, minstens 3 keer. De lichtschakelaars check ik, ramen check ik, etc. Ook als ik weet dat het niet eens open is geweest. Ik peuter in mijn neus. Als ik hoofdpijn heb, gebruik ik mijn pink nagel om een plekje in mijn neus te stimuleren om te kunnen niezen (dat is zo'n opluchting bij hoofdpijn), ik spuit altijd deo op voor het slapen gaan (sowieso ben ik erg obsessed door mijn deodorant), mijn aansteker moet altijd op een bepaalde manier op mn pakje liggen, het kraantje in de wc moet ik altijd een paar keer open en dicht draaien, kan nog wel even doorgaan. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  Rush wo 24 aug 2011 - 22:52

Emma_ schreef:
- Voordat ik in mijn auto stap checken of mijn banden niet lek zijn (is kort geleden eenmaal gebeurd en nu check ik dit dus steeds haha)
Ik check altijd of er genoeg lucht in m`n banden zit. Dat lijkt me geen rare gewoonte, is alleen maar handig. En dat heb je als het goed is ook bij rijles gehad.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  nina wo 24 aug 2011 - 22:54

Rush schreef:
Emma_ schreef:
- Voordat ik in mijn auto stap checken of mijn banden niet lek zijn (is kort geleden eenmaal gebeurd en nu check ik dit dus steeds haha)
Ik check altijd of er genoeg lucht in m`n banden zit. Dat lijkt me geen rare gewoonte, is alleen maar handig. En dat heb je als het goed is ook bij rijles gehad.
Ik niet, moest alleen maar leren hoeveel bar.. Maar niet hoe het moet..
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  Rush wo 24 aug 2011 - 22:56

nina schreef:
Rush schreef:
Emma_ schreef:
- Voordat ik in mijn auto stap checken of mijn banden niet lek zijn (is kort geleden eenmaal gebeurd en nu check ik dit dus steeds haha)
Ik check altijd of er genoeg lucht in m`n banden zit. Dat lijkt me geen rare gewoonte, is alleen maar handig. En dat heb je als het goed is ook bij rijles gehad.
Ik niet, moest alleen maar leren hoeveel bar.. Maar niet hoe het moet..
Je kan toch in 1 oogopslag zien of er nog genoeg lucht in zit? Wink.

Ik moest ook leren hoeveel bar en heb ook niet geleerd hoe het moet, maar daar heb ik het ook niet over Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  nina wo 24 aug 2011 - 23:28

Rush schreef:
nina schreef:
Rush schreef:
Emma_ schreef:
- Voordat ik in mijn auto stap checken of mijn banden niet lek zijn (is kort geleden eenmaal gebeurd en nu check ik dit dus steeds haha)
Ik check altijd of er genoeg lucht in m`n banden zit. Dat lijkt me geen rare gewoonte, is alleen maar handig. En dat heb je als het goed is ook bij rijles gehad.
Ik niet, moest alleen maar leren hoeveel bar.. Maar niet hoe het moet..
Je kan toch in 1 oogopslag zien of er nog genoeg lucht in zit? Wink.
Ik moest ook leren hoeveel bar en heb ook niet geleerd hoe het moet, maar daar heb ik het ook niet over Wink
Oh ik dacht dat je bedoelde, de bandenspanning checken en eventueel vullen, dat heb je bij rijles gehad.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  Rush wo 24 aug 2011 - 23:29

Nee, ik moest ook wel een blik op de banden werpen om te kijken of ze nog vol waren. Maargoed, dat doe ik sowieso altijd, anders krijg je dus net zoiets als Emma, haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  SuperGrover wo 24 aug 2011 - 23:54

Dit doet me denken aan het programma 'Freak like me'.

Ik móét aan korstjes krabben. Zo ernstig, dat een heel klein plekje wel weken mee kan, omdat ik de korstjes gewoon niet laat zitten. Ik baal ook echt als zo'n plekje dan wel verdwijnt. Bij echt grote wonden heb ik dit niet trouwens, dan griezel ik bij de gedachte eraan te moeten zitten. Ik pulk dus geen hechtingen open ofzo laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  Rush wo 24 aug 2011 - 23:55

SG, ik knijp zo`n plek met korst altijd bij elkaar, dat de korst scheurt zeg maar, en dan echt heel vaak. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  Pandora do 25 aug 2011 - 0:00

Sweety schreef:Als ik van die zwart witjes eet dan moet ik hetzelfde aantal zwart en wit hebben. Elke ochtend pak ik een theelepel en vul die met pindakaas uit de pot Embarassed

Dat schijnt heel goed voor de stoelgang te zijn (tenminste, als je 'm op eet Very Happy )
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  SuperGrover do 25 aug 2011 - 0:04

Nog iets raars dat ik heb, het is geen gewoonte, meer een afwijking. Ik kan er niet tegen om hartslag te zien, horen of voelen. Dus de filmpjes over het hart bij biologie, ik kon daar niet tegen, omdat steeds zo'n open kloppend hart te zien was. Maar ook als mijn bloeddruk wordt opgenomen, dan voel ik mijn hartslag, en dan raak ik helemaal kriebelig en wil ik heel hard met die arm gaan bewegen.

Is ook heel lastig tijdens een EHBO cursus.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  Pien do 25 aug 2011 - 0:11

ik heb wat hier ook al genoemd werd, de wc rol moet met het eerste velletje naar voren hangen.

de kussens op de bank moeten op een bepaalde manier liggen, doet mijn man ze anders sta ik gelijk op en doe het goed.

badhanddoeken, keukendoeken, theedoeken, vaatdoekjes en gastendoekjes moeten op 1 manier opgevouwen worden en precies goed gestapeld worden. bij elke keukendoek hoort een vaste theedoek en vaatdoek. pakt mijn man een verkeerde set, gaat die hele set gelijk in de was en komt er een nieuwe goede set.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  Vanillivi do 25 aug 2011 - 0:17

Als ik mijn bed opmaak dan moet het labeltje van mijn dekbed en hoeslaken in de verst mogelijke hoek van mijn bed, omdat ik bang ben dat het anders uit de hoes piept en prikt als ik er met mijn voeten in de buurt lig. Zo moeten ook de labeltjes van mijn kussens aan de gesloten kant van de kussensloop zitten.

Daarnaast kan ik niet slapen als er dan ook maar een vinger buiten mijn matras steekt, je zult mij niet gauw mijn arm over de bedrand zien bungelen. Ook kan ik niet (gaan) slapen als mijn kastdeur een stukje openstaat.

En ook ik heb de volumeknop altijd op een even getal staan.

En als ik iemand zijn vingers hoor knakken, of iets wat daar oplijkt, dan moet ik ook altijd mijn vingers knakken.

Suspect Volgens mij kan ik beter een wit jasje aan gaan trekken.
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  Pandora do 25 aug 2011 - 0:30

O ja, ik heb er ook nog wel één.
Ik kan er niet tegen als iemand op een handdoek o.i.d. bijt.
Mijn vader had vroeger (en misschien nu nog wel) de rare gewoonte om i.p.v. een tandenstoker een theedoek te gebruiken om iets tussen ze tanden weg te halen, en dat geluid alleen al... die stroeve handdoek op die tanden... ieieieeeeiiiieee... krijg nu gewoon weer kippenvel :shock:
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  Gast do 25 aug 2011 - 1:02

Ik friemel altijd aan mijn dekbedovertrek als ik in de buurt ben, dan maak ik van een stukje een puntje van zeg maar en daar ga ik mee friemelen en zo doe ik dat ook met mijn voeten als ik in bed lig. Zo val ik ook in slaap altijd.

Verder moet ik altijd aan van alles ruiken. Als ik iets op mijn brood wil smeren bv. dan ruik ik eraan: pindakaas, vlees, kaas, boter, het brood zelf etc. Ik zal nooit iets eten en drinken voordat ik eraan geroken heb. Zo ook aan het theezakje voordat ik het in hete water doe. Ik ruik ook altijd aan elk kledingstuk die uit de was komt en wil ophangen aan het droogrek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  Emma_ do 25 aug 2011 - 1:18

Rush schreef:
Emma_ schreef:
- Voordat ik in mijn auto stap checken of mijn banden niet lek zijn (is kort geleden eenmaal gebeurd en nu check ik dit dus steeds haha)
Ik check altijd of er genoeg lucht in m`n banden zit. Dat lijkt me geen rare gewoonte, is alleen maar handig. En dat heb je als het goed is ook bij rijles gehad.

Ik word anders wel altijd raar aangekeken door voorbijgangers als ik mijn banden weer eens bekijk of ze niet lek zijn haha!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 13:29

Angela_1986 schreef:Ik bedacht me vandaag ook dat ik áltijd onder 'n dekbed, laken of dekentje moet liggen als ik ga slapen. Al is het 30 graden dan moet ik mezelf nog in 'n laken 'draaien'. Ook als ik even 'n dutje op de bank wil doen dan wil ik altijd onder 'n dekentje liggen.

Ow, en dat heb ik ook. Dat moet gewoon.

En de labeltjes van mijn kussen moeten niet aan de binnenkant zitten, maar aan de openingskant. Want zo kan ik er nog steeds aan frummellen. Ik slaap dan ook nog het liefst met een koesedoek. En ik moet de labeltjes van mijn kleding knippen, anders loop ik de hele tijd aan mijn eigen kleding te frummelen. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  Bliss za 27 aug 2011 - 22:44

Pandora schreef:O ja, ik heb er ook nog wel één.
Ik kan er niet tegen als iemand op een handdoek o.i.d. bijt.
Mijn vader had vroeger (en misschien nu nog wel) de rare gewoonte om i.p.v. een tandenstoker een theedoek te gebruiken om iets tussen ze tanden weg te halen, en dat geluid alleen al... die stroeve handdoek op die tanden... ieieieeeeiiiieee... krijg nu gewoon weer kippenvel :shock:

Iehh daar krijg ik ook kippenvel van, het idee alleen al! Hetzelfde heb ik overigens met het aflikken van zo'n houten ijsstokje, daar kan ik ook echt niet tegen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  Le Chat Noir zo 28 aug 2011 - 0:33

Sogood schreef:Als ik geen schoenen aan heb loop ik ALTIJD op mijn tenen.
Deed ik ook altijd, sowieso als kind, nu soms nog, maar ik loop echt altijd op slippers, ik vind het niks om met sokken of blote voeten op de vloer te lopen... Een vriendin van mij loopt altijd op blote voeten, daar griezel ik van.

Ik laat vaak een beetje drinken in mijn glas staan. Het was 'ooit' zo erg dat er wel 3 glazen van mij konden staan met overal nog een laagje drinken in. Toen ik er mee werd 'geplaagd', ben ik er beter op gaan letten.

Ik kan niet slapen als er iets van een lichtje schijnt. Ook een standbyknopje wat rood schijnt moet weg. Mijn man heeft naast zich een wekkerradio met groene letters, als hij niet naast me ligt zie ik dit en doe ik zijn kussen er voor. Soms staat hij teveel gedraaid en dan moet hij m van mij anders draaien.

Mijn ergste gewoontes: Ik moet altijd nog een 2e keer plassen als ik net in bed lig en als we niet gelijk gaan slapen bijv 20 minuten later (kan ook gewoon praten zijn :P ) MOET ik gewoon nog een keer...Gewoon een psychische afwijking ofzo.

Verder word ik 's nachts regelmatig wakker en heb dan honger. Als ik halfslapend niet iets gezonds zie, eet ik wat ik tegenkom...dat is soms niet zo handig (koekjes ofzo). Ben gelukkig niet te dik en mijn gebit is ook wel okee...maar ben niet zo blij met deze gewoonte. Soms word ik 's ochtends wakker en kan ik me nog vaag herinneren dat ik weer iets heb gegeten 's nachts. Ik eet vaak ook nog wel wat voor ik ga slapen, ook wel eens een boterham, maar toch blijft het zo... Het gekke is dat ik met een 'paar hapjes' ook wel weer voldoende heb en dan pas weer kan slapen. Als ik niks eet heb ik echt een knorrende maag en lig ik wakker.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  Angela_1986 zo 28 aug 2011 - 3:17

Maura schreef:
Angela_1986 schreef:Ik bedacht me vandaag ook dat ik áltijd onder 'n dekbed, laken of dekentje moet liggen als ik ga slapen. Al is het 30 graden dan moet ik mezelf nog in 'n laken 'draaien'. Ook als ik even 'n dutje op de bank wil doen dan wil ik altijd onder 'n dekentje liggen.

Ow, en dat heb ik ook. Dat moet gewoon.

Ooooh pff, ik voel me ineens 'n stuk minder raar nu ik niet de enige blijk te zijn angel
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  sanne-84 zo 28 aug 2011 - 4:02

Shisha schreef:
Youandi schreef:Ik eet m&m's altijd per tweetal.

Ik eet ze altijd per kleur. Ik begin altijd met degene waarvan ik het minste in mijn hand heb.
+1

en verder moet ik idd ook iets over me heen hebben, dat wil zeggen over mn bovenlichaam. als het echt warm is dan steek ik mn benen buiten boort..

op het werk hebben we verschillende soorten maten plastic bekers, die worden per maat door mij gesorteerd, en vind het ook erg irritant als ze door elkaar heen staan

en ook ik moet voordat ik de deur uitga nog een keer naar het toilet. of als ik net in bed lig en mn vriend komt naar boven dan moet ik idd ook nog..

ps wel een grappige topic om te lezen!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare gewoontes?  - Pagina 4 Empty Re: Rare gewoontes?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum