Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verjaardagscadeau

+4
Error
Schaapke
VeryCherry
Shopelle
8 plaatsers

Ga naar beneden

Verjaardagscadeau Empty Verjaardagscadeau

Bericht  Shopelle ma 22 aug 2011 - 1:35

Hallo meiden,

Ik woon momenteel nog thuis maar wil eigenlijk wel binnen nu en zo'n 3 kwartjaar op mezelf gaan wonen. Helaas heb ik nog geen vaste aanstelling dus zal het waarschijnlijk eerst een huurhuis worden. Dit huurhuis zal ik dan samen met mijn vriend gaan bewonen. Over zo'n 2 weken ben ik jarig en mijn vriend vroeg aan mij wat ik voor me verjaardag wilde.. Eigenlijk wil ik wel een beetje gaan sparen voor mijn 'uitzet'. Aangezien ik wel wat heb...maar lang niet veel of alles. Is het raar om dat als verjaardagscadeau te vragen? Misschien hebben jullie nog ideeën? Wat vraag je voor je verjaardag als je nog thuis woont maar wel al een lange relatie hebt?

Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verjaardagscadeau Empty Re: Verjaardagscadeau

Bericht  VeryCherry ma 22 aug 2011 - 1:37

Ik heb jaren servies van Blond gevraagd voor mijn verjaardag. Maak er nog steeds met veel plezier gebruik van.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Schaapke ma 22 aug 2011 - 1:46

VeryCherry schreef:Ik heb jaren servies van Blond gevraagd voor mijn verjaardag. Maak er nog steeds met veel plezier gebruik van.
+1

En wat ik al begon met sparen waren vooral dingen voor de keuken. Bestekcasettes (een goeie) zijn best duur, maar wel leuk om te vragen. Ook theedoeken, handdoeken en vaatdoeken zijn altijd handig om alvast te hebben (bijvoorbeeld van de Hema, is goede kwaliteit).
Tja, en daarnaast....misschien vast wat decoratie-spulletjes? Kaarsen etc.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  VeryCherry ma 22 aug 2011 - 1:51

Thee- en handdoeken heb ik ook allemaal gekregen. En de meesten vinden het niet gek om zoiets te geven, die vinden het juist leuk als je wat bedacht hebt smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 1:52

Ik vind het raar om van je vriend uitzetspullen te krijgen als jullie gaan samenwonen.

Gast
Gast

Bericht  Error ma 22 aug 2011 - 1:53

Je zou eventueel ook bonnen kunnen vragen zodat je zelf dingen kunt uitzoeken, maar dat is niet zo leuk om aan je vriend te vragen natuurlijk..

Maar best handig hoor om alvast dingen voor je uitzet te gaan verzamelen! Idd servies, bestek, pannenset, maar je zou ook bijvoorbeeld kunnen denken aan een stofzuiger ofzo, nja is misschien minder leuk om te krijgen maar wel dingen die je straks dan weer nodig hebt!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  minoessepoes ma 22 aug 2011 - 2:13

Persoonlijk zou ik geen dingen zoals een stofzuiger vragen voor mijn verjaardag aan mijn vriend, maar voor dat soort nuttige maar niet leuke dingen zou ik gewoon samen geld inleggen.
Maar dingen zoals mooie sierkussens, of inderdaad een leuk servies, of andere " meisjes" dingen zou ik dan weer wel kunnen vragen.

Ik zou aan de rest van je bezoek bonnen vragen van de Hema, Ikea, Praxis enz en geld uiteraard. Verder heeft mijn moeder toen zegeltjes voor ons gespaard in de supermarkt en hebben wij nu voor weinig geld een heel mooi bestek bijvoorbeeld. Verder kan je de komende tijd letten op aanbeidingen waarbij je stickers kan plakken en dat soort dingen en zo telkens wat kleine dingen kopen met korting, als je dat in 1 keer moet kopen is dat een hoop geld en als je telkens wat kleins koopt merk je er weinig van. Je kan bij de Praxis 10% van het aankoop bedrag betalen met Airmiles, wie weet heb je die wel of je moeder bijvoorbeeld en mag je die gebruiken. Wij hebben het ook op zo'n manier gedaan en alles bij elkaar heeft het ons helemaal niet zoveel gekost!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Melis_je ma 22 aug 2011 - 2:20

minoessepoes schreef:Persoonlijk zou ik geen dingen zoals een stofzuiger vragen voor mijn verjaardag aan mijn vriend, maar voor dat soort nuttige maar niet leuke dingen zou ik gewoon samen geld inleggen.
Maar dingen zoals mooie sierkussens, of inderdaad een leuk servies, of andere " meisjes" dingen zou ik dan weer wel kunnen vragen.

Eens.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Starla ma 22 aug 2011 - 2:52

Ik zou denk ik ook bonnen vragen. Ik vind het zelf leuker om voor mijn huisje zelf alles uit te zoeken, en wil handdoeken enzo graag bijpassend. Ik spaarde wel servies en dat vroeg ik dan wel weer, maar dat is alweer specifieker als 'uitzet'.
Van mijn vriend zou ik ook niet wat voor 'de uitzet' vragen, maar iets voor mezelf, of een uitje ofzo.
Ik heb mijn spullen pas gekocht toen ik ook daadwerkelijk op mezelf ging wonen en een kamer had, ik vind 'uitzet' sowieso een beetje raar. Als je dat doet en je gaat samenwonen met iemand die ook alles al heeft heb je alles dubbel, of het past niet bij het huis, of je smaak veranderd, etc.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Erin ma 22 aug 2011 - 3:30

Ik zou zelf iets van een uitje willen met mijn vriend ipv iets voor mijn uitzet maar ja dat is meer persoonlijk! Of je kunt natuurlijk ook iets aan het vragen waar je het al het hele jaar over hebt maar nog niet hebt aangeschaft maar toch wilt hebben haha! Uitzet zou ik samen voor gaan winkelen dan kan hij ook nog meebeslissen over de aankopen en de stijl etc. etc. ..
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud