DagCafé
+25
blondje1313
GreenGrass
Marin
Nana
Sorella
Tiana
Zwoesj
nina
Lotus
Lejow
Parisienne
Rush
Erin
Toet
Jordana
VeryCherry
Bimbam
Serena
Juul
Chocolate Cookie
Jade
ExpressoB
Sjaantje
Elsje
Burn
29 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Hoi allemaal!
Veel plezier dan Serpentijn!
Veel plezier dan Serpentijn!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen! Wat is het rustig hier.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Waarom kan ik hier zoooo slecht tegen!
Mijn vriend appte terug gister avond om 10v12, vervolgens app en bel ik paar keer, reageert hij niet.
Dan krijg ik om 10v1: SlapenZzzz
Vanmorgen zag ik dat hij om 8.40 zijn whats app had gekeken, ik appen (nu nog niet gelezen zie ik) Bellen reageert hij niet, smsjes niet... Heeeeeeeeel raar! en dan zit ik er de hele tijd mee pfff moet het proberen van mij af te zetten, want ben nog bij m'n moeder en wil niet dat die het door heeft.
Mijn vriend appte terug gister avond om 10v12, vervolgens app en bel ik paar keer, reageert hij niet.
Dan krijg ik om 10v1: SlapenZzzz
Vanmorgen zag ik dat hij om 8.40 zijn whats app had gekeken, ik appen (nu nog niet gelezen zie ik) Bellen reageert hij niet, smsjes niet... Heeeeeeeeel raar! en dan zit ik er de hele tijd mee pfff moet het proberen van mij af te zetten, want ben nog bij m'n moeder en wil niet dat die het door heeft.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik twijfel of ik naar de kapper moet gaan.
@EB: als er maar 1 vinkje staat bij whats app betekent dat dat het berichtje nog niet over is. Het heeft dus niets met gelezen of niet gelezen te maken.
@EB: als er maar 1 vinkje staat bij whats app betekent dat dat het berichtje nog niet over is. Het heeft dus niets met gelezen of niet gelezen te maken.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Heey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Serpentijn schreef:Ik twijfel of ik naar de kapper moet gaan.
Nou laatst gezien om 8.42, dus dan heeft hij ze nog niet gelezen.
Volgens mij had hij een afspraak om half 12 en gisteren avond op msn stelde hij voor dat hij wel zou bellen,omdat hij een tijd in de auto moest zitten. Niet dus.
Kutkutkut, mijn opa ligt in het ziekenhuis met een a-typische longontsteking, maar de artsen hebben nu meer afwijkingen op zijn longen gevonden. Om 3 uur weet ik meer, maar ik ben bang dat het niet goed is
jeetje wat erg VC!
Heeel veeel sterkte!
@EB: maar ik snap eigenlijk niet zo goed wat het probleem is denk je dat er wat aan de hand is ofzo?
Heeel veeel sterkte!
@EB: maar ik snap eigenlijk niet zo goed wat het probleem is denk je dat er wat aan de hand is ofzo?
Jade- Ratel
Hij is nu al weken ziek, steeds verkeerde diagnose gesteld, nu ligt hij sinds vrijdag in het ziekenhuis en er komt steeds meer naar boven.
Ik weet even niet zo goed wat ik moet doen nu, kan nu alleen afwachten en vanavond ga ik weer naar het ziekenhuis.
Ik weet even niet zo goed wat ik moet doen nu, kan nu alleen afwachten en vanavond ga ik weer naar het ziekenhuis.
afwachten is vreselijk! Ik ga duimen voor goed nieuws!
Jade- Ratel
Ik ook, en ik vind het vooral erg omdat ik het de laatste tijd goed met mijn opa kan vinden. Maar 1 ding weet ik wel; als het iets ernstigs is ga ik zo vaak mogelijk naar hem toe. Bij mijn oma kon dat niet, dus die heb ik niet meer gezien voordat ze overleed.
Serpentijn schreef:jeetje wat erg VC!
Heeel veeel sterkte!
Nou ja dat dacht ik gisteren avond en heb ook gevraagd toen of hij veilig thuis was gekomen. Toen kreeg ik dat hij onderweg was. Maar nu vraag ik mij gewoon heel sterk af, waarom laat hij in vredesnaam niks horen! vind dat een k.tstreek. Weet dat hij heel druk is maar beloof geen dingen en dan vervolgens niet doen. Stuur ff een berichtje dan hoor je mij niet meer. Pffffff ja moet dit echt afleren maar hoe geen flauw idee en zit nu ook nog eens bij mijn moeder
Ik denk dat je je gewoon voor niets heel druk maakt.
En jou reactie lijkt me voor hem enorm beklemmend.
Je geeft aan dat hij druk is, zeg dan ook tegen jezelf: hij is druk en reageert straks/vanavond wel.
Dat maakt het voor jezelf echt een stuk makkelijker!
En jou reactie lijkt me voor hem enorm beklemmend.
Je geeft aan dat hij druk is, zeg dan ook tegen jezelf: hij is druk en reageert straks/vanavond wel.
Dat maakt het voor jezelf echt een stuk makkelijker!
Jade- Ratel
VC; hopelijk gaat het beter met je Opa. Ga maar snel langs zal hij fijn vinden.
VC, wat kut, ik hoop dat het meevalt.
PM, waarom heb je geen zin?
PM, waarom heb je geen zin?
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik heb er absoluut geen goed gevoel bij. En ik vind het heel moeilijk om te doen of alles goed gaat tegenover mijn zoontje. Gelukkig is hij nu buiten spelen, maar ik vertel hem niks voordat ik weet wat er aan de hand is.
Ben blij dat ik het hier even kwijt kan.
Ben blij dat ik het hier even kwijt kan.
Heel veel sterkte VC
Pm: Waarom geen zin in vandaag?
Goedemiddag allemaal..
Pm: Waarom geen zin in vandaag?
Goedemiddag allemaal..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Oh, ik zit me echt op te vreten hier. Lukt me niet om mijn gedachten te verzetten.
Wat naar, VC, wachten is altijd naar idd..
PM, tisser?
ExpressoB, ik snap t probleem niet helemaal, maar als je vriend weet dat jij je naar door zoiets voelt is het wel erg onaardig van hem.
PM, tisser?
ExpressoB, ik snap t probleem niet helemaal, maar als je vriend weet dat jij je naar door zoiets voelt is het wel erg onaardig van hem.
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: