Amerikaanse wilt allerdikste vrouw ter wereld worden.
+16
Jerry
Elsje
Moonlight
Ezzer
Shisha
Rapunzel
Atelier Madame
Like
Minx
Sorella
patjuhhh
Jilke
Jente10
Jezzie
Lejow
Raindrop
20 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Amerikaanse wilt allerdikste vrouw ter wereld worden.
18 augustus 2011 -
Susanne Eman weegt momenteel 300 kilogram. Maar dat is voor de Amerikaanse niet goed genoeg. "Ik wil de allerdikste vrouw ter wereld worden."
"Ik zou graag willen zien of het mogelijk is om een ton te wegen. Het vorige record staat op 730 kilogram, daar wil ik minstens 10 kilogram boven gaan." Aan het woord is Susanne Eman. De vrouw heeft er haar levensdoel van gemaakt om de dikste vrouw ter wereld te worden. Waarom? "Omdat ik me beter voel als ik dikker word. Ik voel dat ik gezonder word. Bovendien merk ik dat er meer mannen tot me aangetrokken raken naarmate de kilo's eraan vliegen."
Eman hoopt tegen december al 370 kilo te wegen. De vrouw houdt zich daarvoor aan een strikt dieet. 's Morgens eet ze 6 eieren gebakken in boter, een half pond spek, 4 aardappelen, 6 stukken toast met boter, 1 kilo opgeklopte room, 1 zak koekjes, 2 liter frisdrank, een grote zak barbecuechips en 3 sandwiches met ham en kaas. 's Middags schakelt de vrouw over op 3 burrito's met rundvlees en groene chili, een kop zure room, salade en tomaten, wortelen, komkommer (alles afgewerkt met een halve kop dressing), spekstukjes, een kop brokkelkaas en een kop kippenvlees. Als avondeten speelt ze zo'n 12 taco's binnen samen met een kop zure room, 2 liter frisdrank, 8 bollen vanille-ijs en een kleine pak brownies. In totaal komt dat neer op zo'n 21,962 calorieën.
Susanne is werkonbekwaam vanwege haar gewicht. Maar dat deert de vrouw niet. Ze heeft het al druk genoeg met de zorgen van haar twee tienerzonen van 16 en 12 jaar en inkopen doen. "Eén keer per maand zak ik met mijn kinderen af naar de supermarkt. Dan verblijven we daar zo'n 8 uur. We laden 6 winkelkarren vol met eten. Dat is mijn maandvoorraad."
Dokters waarschuwen voor de gezondheidsrisico's die Susanne neemt en raden niemand aan de vrouw haar voorbeeld te volgen. "Al moeten we toegeven, dat op dit moment Susanne haar gezondheid optimaal is."
"Ik sport dan ook om mijn lichaam gezond te houden. Zo probeer ik dagelijks wat te wandelen en stretch ik ook", besluit Susanne.
Susanne Eman weegt momenteel 300 kilogram. Maar dat is voor de Amerikaanse niet goed genoeg. "Ik wil de allerdikste vrouw ter wereld worden."
"Ik zou graag willen zien of het mogelijk is om een ton te wegen. Het vorige record staat op 730 kilogram, daar wil ik minstens 10 kilogram boven gaan." Aan het woord is Susanne Eman. De vrouw heeft er haar levensdoel van gemaakt om de dikste vrouw ter wereld te worden. Waarom? "Omdat ik me beter voel als ik dikker word. Ik voel dat ik gezonder word. Bovendien merk ik dat er meer mannen tot me aangetrokken raken naarmate de kilo's eraan vliegen."
Eman hoopt tegen december al 370 kilo te wegen. De vrouw houdt zich daarvoor aan een strikt dieet. 's Morgens eet ze 6 eieren gebakken in boter, een half pond spek, 4 aardappelen, 6 stukken toast met boter, 1 kilo opgeklopte room, 1 zak koekjes, 2 liter frisdrank, een grote zak barbecuechips en 3 sandwiches met ham en kaas. 's Middags schakelt de vrouw over op 3 burrito's met rundvlees en groene chili, een kop zure room, salade en tomaten, wortelen, komkommer (alles afgewerkt met een halve kop dressing), spekstukjes, een kop brokkelkaas en een kop kippenvlees. Als avondeten speelt ze zo'n 12 taco's binnen samen met een kop zure room, 2 liter frisdrank, 8 bollen vanille-ijs en een kleine pak brownies. In totaal komt dat neer op zo'n 21,962 calorieën.
Susanne is werkonbekwaam vanwege haar gewicht. Maar dat deert de vrouw niet. Ze heeft het al druk genoeg met de zorgen van haar twee tienerzonen van 16 en 12 jaar en inkopen doen. "Eén keer per maand zak ik met mijn kinderen af naar de supermarkt. Dan verblijven we daar zo'n 8 uur. We laden 6 winkelkarren vol met eten. Dat is mijn maandvoorraad."
Dokters waarschuwen voor de gezondheidsrisico's die Susanne neemt en raden niemand aan de vrouw haar voorbeeld te volgen. "Al moeten we toegeven, dat op dit moment Susanne haar gezondheid optimaal is."
"Ik sport dan ook om mijn lichaam gezond te houden. Zo probeer ik dagelijks wat te wandelen en stretch ik ook", besluit Susanne.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Amerikaanse wilt allerdikste vrouw ter wereld worden.
Ok, ik word alleen al misselijk bij het lezen wat die vrouw allemaal eet op 1 dag... bah!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dat is toch niet gezond!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Theedoosje schreef:Waarom zou je dit willen
Echt he... Op den duur kan je toch niet meer lopen dan.
En ook leuk voor haar kinderen... not!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Snowflake schreef:Theedoosje schreef:Waarom zou je dit willen
Echt he... Op den duur kan je toch niet meer lopen dan.
En ook leuk voor haar kinderen... not!
Lopen kun je al niet meer bij 150 kg.
Althans, lopen zal nog wel gaan. Maar sociaal meelopen met een ander zal niet meer gaan.
Gast- Gast
Die vrouw spoort echt niet! Wat een leuk levensdoel.. Straks bestaat haar leven alleen nog maar uit in bed liggen en nog meer eten.. Snap niet dat je daar gelukkig van kunt worden!
En dat eten.. ik vind zelf dat ik vrij veel kan eten maar met wat zij op een dag eet kan ik wel een week mee vooruit
En dat eten.. ik vind zelf dat ik vrij veel kan eten maar met wat zij op een dag eet kan ik wel een week mee vooruit
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Dan ben je toch wel geestesziek lijkt me? Wat een naar idee.
Gast- Gast
Misschien dat ze lichamelijk gezond is, maar psychisch vind ik dit toch niet erg gezond klinken...
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Wat die eet krijg ik in een maand nog niet op
Ik denk dat er psychisch niet iets in orde is met die vrouw.
Ik denk dat er psychisch niet iets in orde is met die vrouw.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Oh my god Ze moeten dat mens opnemen! Die kan niet geestelijk gezond zijn! Waarom zou je dat jezelf (en je kinderen) aandoen?
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik wil haar best een kg of 20 doneren hoor. Echt dat mens spoort niet.....
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Is het geen plaatje? Dat zoiets kan he!
Gast- Gast
Ik vind het vies, ik gruwel er van.
Mensen met overgewicht, oké, dat kan diverse redenen hebben. Maar dit? Vrijwillig? Gatver!
Mensen met overgewicht, oké, dat kan diverse redenen hebben. Maar dit? Vrijwillig? Gatver!
Gast- Gast
En dan ook nog moeder van twee kinderen. Dan moet er toch wel een belletje gaan rinkelen dat je jezelf de dood in jaagt.
Gast- Gast
Mijn vriend zegt: 'Als jij zo dik wordt, dan bind ik je met een touw achter mijn auto. Rennen zul je!'
Gast- Gast
Lekker goed voorbeeld ook voor haar kinderen, echt ziek.
Like- Fluisteraar
- Aantal berichten : 41
Punten : 46
Registratiedatum : 23-05-11
omg.. gadverdamme! ziek gewoon dat je je lichaam dat aandoet.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ze is leniger dan dat ik ben... Terwijl ik toch zo'n 245 kilo minder weeg
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
'Ik voel mijn lichaam gezonder worden'. Hoezo je kop in het zand steken??
Gast- Gast
Waar haalt ze het geld vandaan om zoveel eten te kopen?
Gast- Gast
Dat zij er nog zo gelukkig uit zien zeg.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Jouw allerdikste buikfoto
» Fout bij Amerikaanse visum-loterij
» Verdwijning Amerikaanse doet denken aan zaak-Holloway
» Amerikaanse producten in Utrecht?
» Jouw allerdikste buikfoto