Tandjes
+18
LMCurious
ekjir@M
LotteK
Pandora
Linda
Susan
Monnie
kwak
loesje
Flip Fluitketel
PapillonRose
Coco
Teddyaapje
Annemie
Parisienne
Mida4you
Thunder
M@niek
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Tandjes
J. heeft nog geen tanden. Het ziet er ook nog niet erg naar uit dat er binnenkort wat door gaat komen. Ik vind het wel jammer want het ziet er zo lief uit die tandjes.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Joris had volgens mij alleen geen hoektanden toen hij 1 jaar was, en de 2e rij kiezen kwam toen hij 2 jaar was geloof ik ongeveer. Hij had trouwens zijn eerste tandje rond de 6 mnd, en dat ging rustig aan door zonder lange pauzes verder. Hij had er niet zoveel last van, dus sommige hebben we niet eens gemerkt totdat ze er ineens helemaal volgroeid zaten, haha.
Milou heeft sinds 4 mnd 2 tandjes door, en er zijn er nu weer 2 op komt volgens mij.
Milou heeft sinds 4 mnd 2 tandjes door, en er zijn er nu weer 2 op komt volgens mij.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Toen had ze er nog maar 2. En nu heeft ze er nog maar 8 (1.5 jaar)
pantuf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11
Sow wat een verschil allemaal. Nou R. is nu net 1 jaar en heeft nog geen enkele tand!! Bij L. was dat bij 9 maanden maar bij R. totaal niks.
Michje1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 71
Punten : 84
Registratiedatum : 04-07-11
De oudste had met 8 maanden haar eerste ondertandjes (2 tegelijk) en een week na haar verjaardag haar boventandjes (2 tegelijk).
De jongste had met 6 maanden beide ondertandjes door en sinds een week de bovenste 2.
De jongste had met 6 maanden beide ondertandjes door en sinds een week de bovenste 2.
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10
Ze is nu anderhalf en heeft op dit moment al haar tandjes en 8 kiesjes.
Met haar 1e jaar had ze alle tandjes en 4 kiesjes.
Met haar 1e jaar had ze alle tandjes en 4 kiesjes.
Gast- Gast
Y. is morgen 9 maand en heeft inmiddels 5 door gekomen tandjes, er komen nu ook alweer 2 snijtandjes boven door dus in totaal zijn het er al bijna 7!
Gast- Gast
Levi had op zijn eerste verjaardag 4 boventandjes en 2 onder, 2 weken later waren er nog 2 ondertanden en nu met 13,5 maanden zijn er 2 kiesjes doorgekomen.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: