Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ervaringen quinny zitverkleiner

+3
-Ieniemienie-
Thunder
nic_nac
7 plaatsers

Ga naar beneden

ervaringen quinny zitverkleiner Empty ervaringen quinny zitverkleiner

Bericht  nic_nac vr 19 aug 2011 - 21:00

Nog een keer een zitverkleiner topic van mij! Onze dochter van ruim 7 maanden past bijna niet meer in de kinderwagenbak. Nu heb ik gisteren de wandelwagen inzet erop gedaan maar ze hangt er als een zak in, riempjes zitten veeeel te los en ze hangt opzij, gewoon gevaarlijk dus. Nu heb ik gegoogeld en blijkbaar is dit een bekend probleem bij quinni, er bestaat een zitverkleiner voor de buggy! (we hebben de quinni speedi)
Heeft iemand daar goede ervaringen mee? Hoelang heb je er nog gebruik van kunnen maken? Als ze straks eenmaal een winterjasje aankan past het niet meer denk ik...zou dus maar voor een paar maandjes zijn maar de goedkoopste die ik kan vinden kost wel 30 euro!
Heb al geprobeerd met handdoeken maar dat zit ook voor geen meter.....is het de moeite waard om dat ding aan te schaffen? Als iemand andere tips heeft hoor ik ze graag! Very Happy

nic_nac
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 24
Registratiedatum : 09-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ervaringen quinny zitverkleiner Empty Re: ervaringen quinny zitverkleiner

Bericht  Thunder vr 19 aug 2011 - 21:19

Tja, als ze niet meer in de wagenbak past en ook nog niet in de buggy kan zitten, dan heb je weinig keus denk ik. Of je moet het wandelen een tijd uitstellen, maar dat lijkt me ook geen optie. Ik heb geen ervaring met een zitverkleiner.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  -Ieniemienie- vr 19 aug 2011 - 21:55

Ik had hier hetzelfde probleem. Ik vond het een rot kinderwagen haha!
Maar wij hebben dus wel de verkleiner erin gekocht. En ze is nu 2, maar met verkleiner zit ze er nog steeds veel beter in, dan zonder. Ik ben dus wel erg blij dat ik hem aangeschaft heb. Al zat ze er in het begin ook nog helemaal niet goed in. Zelfs met verkleiner vond ik dat ze overal nog veel te veel ruimte had. Gelukkig werd het winter en had ik dus de verkleiner, voetenzak en winterjas. Hierdoor zat ze wel redelijk goed.
Maar ik zou deze kinderwagen iedereen afraden! Want gewoon goed rechtop kunnen ze er nooit in zitten.
Wij hebben er daarom ook een buggy bijgekocht.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 22:27

-Ieniemienie- schreef:Maar ik zou deze kinderwagen iedereen afraden! Want gewoon goed rechtop kunnen ze er nooit in zitten.

+99999!

Gast
Gast

Bericht  PiP vr 19 aug 2011 - 22:52

Eens met ieniemienie Alleen wij hebben er geen zitverkleiner voor gekocht, maar besloten om dat geld te steken in een goede buggy. Wij hebben de buggy in die periode erg veel gebruikt en van het winter ging het zitten wat beter in de wandelwagen. Nu zitten ze gordels eindelijk een beetje zoals ze horen te zitten en gebruiken we voor het wandelen vanuit huis de wandelwagen en de buggy voor op de fiets en de auto.
Met de reiswieg vond ik het wel een fijn ding hoor! en nu ook wel weer, alleen erger ik me nog aan het feit dat hij zo lomp is als hij ingeklapt is.
Voor een 2e kind wil ik gaan kijken voor een andere wagen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  PiP vr 19 aug 2011 - 22:53

HeartBeat schreef:
-Ieniemienie- schreef:Maar ik zou deze kinderwagen iedereen afraden! Want gewoon goed rechtop kunnen ze er nooit in zitten.

+99999!
Oja en dat ook, ik los het nu op met een riem, maar handig is anders.... En ik vind gewoon dat als je iets voor zoveel geld koopt je niet en een zitverkleiner moet kopen en voor andere normale dingen zelf een oplossing moet zoeken.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  nic_nac vr 19 aug 2011 - 22:59

@ieniemienie oh wat goed om te horen dat ze met 2 nog steeds goed met zitverkleiner erin past!

Tis inderdaad een lompe kinderwagen! Wij hebben hem met kinderwagenbak te leen van vrienden, we hebben alleen maar zelf de maxi cosi hoeven kopen, die wilde ik wel nieuw. Als ik de reacties zo lees denk ik wel dat ik hem toch aan ga schaffen! :-)

nic_nac
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 24
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  meisjesmama vr 19 aug 2011 - 23:20

Ik raad je de zitverkleiner zeker aan! Mijn oudste is niet zo groot en heeft er heel lang op de zitverkleiner gezeten. Ik denk wel tot ruim 2,5. En nee de wagen kan niet goed rechtop maar even een spin (voor op de fiets) achter en ze zitten echt goed!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  -Ieniemienie- vr 19 aug 2011 - 23:45

meisjesmama schreef:Ik raad je de zitverkleiner zeker aan! Mijn oudste is niet zo groot en heeft er heel lang op de zitverkleiner gezeten. Ik denk wel tot ruim 2,5. En nee de wagen kan niet goed rechtop maar even een spin (voor op de fiets) achter en ze zitten echt goed!
Misschien een beetje een domme vraag, maar wat is een spin voor op de fiets Embarassed ?
En hoe moet je die erachter plaatsen dan?
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  PapillonRose vr 19 aug 2011 - 23:50

Ik heb dezelfde wagen. En ik heb al vaker deze klachten gehoord / gelezen/ Dus ik was er ook bang voor, maar hier valt het me alles mee. Ze zit er prima in eigenlijk smile Alleen kan hij niet helemaal rechtop, maar dat hoeft voor nu ook niet te vaak omdat ze nog niet zelf gaat zitten en ik haar daarom nog voornamelijk in de ligstand heb. Als ze wel vaker rechtop gaat dan wil ik misschien ook wel zo'n fietsspin proberen, handige tip! En mocht de wagen toch niet meer bevallen straks, ik heb gelukkig een goede buggy aangeschaft.

@Ieniemienie: Een fietsspin is zo'n ding van elastiek met haakjes eraan die je over je bagagedrager kunt spannen om bagage mee te vervoeren, een soort mobiele/verwijderbare snelbinders.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Thunder za 20 aug 2011 - 0:06

PapillonRose schreef: mobiele snelbinders.
laughcry

Thunder
Kletskop
Kletskop

Bericht  meisjesmama za 20 aug 2011 - 2:00

-Ieniemienie- schreef:
meisjesmama schreef:Ik raad je de zitverkleiner zeker aan! Mijn oudste is niet zo groot en heeft er heel lang op de zitverkleiner gezeten. Ik denk wel tot ruim 2,5. En nee de wagen kan niet goed rechtop maar even een spin (voor op de fiets) achter en ze zitten echt goed!
Misschien een beetje een domme vraag, maar wat is een spin voor op de fiets Embarassed ?
En hoe moet je die erachter plaatsen dan?

Dat zijn 2 elastieken met haakjes en deze kan je aan de achterkant langs de rugleuning doen. En de haakjes aan de zilvere stang van de wagen vastzetten. Wij hebben deze bij halfords gekocht.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  PapillonRose za 20 aug 2011 - 2:41

Rataplan schreef:
laughcry
Dat zijn het toch Embarassed Of zit ik heel erg verkeerd :P Wist even niet hoe ik het anders moest omschrijven, haha!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  pindaatje za 20 aug 2011 - 8:31

-Ieniemienie- schreef:Ik had hier hetzelfde probleem. Ik vond het een rot kinderwagen haha!
Maar wij hebben dus wel de verkleiner erin gekocht. En ze is nu 2, maar met verkleiner zit ze er nog steeds veel beter in, dan zonder. Ik ben dus wel erg blij dat ik hem aangeschaft heb. Al zat ze er in het begin ook nog helemaal niet goed in. Zelfs met verkleiner vond ik dat ze overal nog veel te veel ruimte had. Gelukkig werd het winter en had ik dus de verkleiner, voetenzak en winterjas. Hierdoor zat ze wel redelijk goed.
Maar ik zou deze kinderwagen iedereen afraden! Want gewoon goed rechtop kunnen ze er nooit in zitten.
Wij hebben er daarom ook een buggy bijgekocht.

+1, helemaal mee eens! Dochter is bijna 2, en kan er ook echt nog niet zonder verkleiner in! Ben ook heel blij dat ik hem aangeschaft heb!

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Thunder zo 21 aug 2011 - 5:02

PapillonRose schreef:
Rataplan schreef:
laughcry
Dat zijn het toch Embarassed Of zit ik heel erg verkeerd :P Wist even niet hoe ik het anders moest omschrijven, haha!
Als je het goed bekijkt heb je ook wel gelijk, maar ik vind het een leuke omschrijving Very Happy

Thunder
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven