DagCafé
+24
Jade
silly-one
TwistedAngel
Qiara
Thunder
Lejow
Elsje
Okidoki
TNMN
Chocolate Cookie
Tullow
ExpressoB
Tiana
Lotus
Happydobby
Caroow
Sjaantje
girli
L!ND@
Gizmo
Atelier Madame
Burgemeester Nicky
Ylena
Burn
28 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Jordana schreef:Maura schreef:Jordana schreef:Stuiterbal schreef:Met mij samen !!! Dat word rete gezellig !Jordana schreef:Het word is een keer tijd dat ik ga stappen...
Jaaa!!! Lijkt me echt leuk
Tssss! En nu al vreemdgaan.
Jij gaat gewoon mee
TRIO !!!
Gast- Gast
Jordana schreef:Het word is een keer tijd dat ik ga stappen...
Ik had je nog wel gevraagd om mee te gaan naar die 90's party :o
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi! Ik ben er weer!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Hoi allemaal! (gaat wat sneller dan alle namen opnoemen )
Chocolate Cookie- Ratel
ja ik weet het maar ik moet is wachten tot vriend weer is zin heeft.. En daar geeft hij niet zo veel om...
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Stuiterbal schreef:
Hallo Tante Sjaan
Jordana schreef:ja ik weet het maar ik moet is wachten tot vriend weer is zin heeft.. En daar geeft hij niet zo veel om...
Was dat tegen mij of?
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Jordana schreef:ja ik weet het maar ik moet is wachten tot vriend weer is zin heeft.. En daar geeft hij niet zo veel om...
Was dat tegen mij of?
Ja...
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik ben net (ja heel romantisch ) frietjes gaan eten samen met mijn vriend. We mochten de auto lenen van een vriend van ons.
Op een gegeven moment kwamen er 2 mannen aangelopen die iedereen een biertje aanboden het waren echt van die 'corpsballen' ietsje te dik, polo's aan, halflang haar en die ene had blauwe kakschoenen aan en ze praatten ook met een Gooische R.
Anyway, die mannen hadden echt op iedereen wel commentaar, ze praatten zo hard...
En toen kwamen ze ook naar ons toe en begonnen tegen mijn vriend te lallen dat ik zo'n mooi meisje was en blabla. Terwijl je de cellulitus op m'n benen kon zien zitten en ik amper make-up op had
Op een gegeven moment kwamen er 2 mannen aangelopen die iedereen een biertje aanboden het waren echt van die 'corpsballen' ietsje te dik, polo's aan, halflang haar en die ene had blauwe kakschoenen aan en ze praatten ook met een Gooische R.
Anyway, die mannen hadden echt op iedereen wel commentaar, ze praatten zo hard...
En toen kwamen ze ook naar ons toe en begonnen tegen mijn vriend te lallen dat ik zo'n mooi meisje was en blabla. Terwijl je de cellulitus op m'n benen kon zien zitten en ik amper make-up op had
Gast- Gast
Ga gewoon lekker alleen Jordana, mijn vriend heeft ook nooit zin om te stappen en daarom ga ik altijd met vriendinnen. Hij gaat nooit mee en dat gaat prima zo.
Gast- Gast
Jordana schreef:Chocolate Cookie schreef:Jordana schreef:ja ik weet het maar ik moet is wachten tot vriend weer is zin heeft.. En daar geeft hij niet zo veel om...
Was dat tegen mij of?
Ja...
Ah Maar je had ook wel iemand anders mee mogen nemen hoor! Hoe meer zielen.... Je krijgt zo trouwens een mega interessante whatsapp... Denk k
Chocolate Cookie- Ratel
Juist daarom kijk ik hem niet...Maura schreef:Nu moet ik zelfs huilen bj de film The Holiday. Het moet niet erger worden....
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Juist daarom kijk ik hem niet...Maura schreef:Nu moet ik zelfs huilen bj de film The Holiday. Het moet niet erger worden....
En de film is niet eens zo zielig. Maar ik vind ware liefde zo mooi.
Gast- Gast
Maura schreef:Nu moet ik zelfs huilen bj de film The Holiday. Het moet niet erger worden....
Owww ik dacht al dat ik gek aan het worden was....
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Maura schreef:Nu moet ik zelfs huilen bj de film The Holiday. Het moet niet erger worden....
Owww ik dacht al dat ik gek aan het worden was....
Nee hoor. Dat zijn we beiden.
Gast- Gast
Hallo!
Ben vandaag met mijn moeder naar Dr.Fish in Amsterdam geweest. Uur en 11min. heen en daar 20min. de visjes aan onze voeten en handen laten zuigen. Hele aparte ervaring! Uur uiteindelijk daar weer geweest en weer terug gereden.
Net avond eten en taart achter de kiezen.
Morgen gaan we winkelen.
Ben vandaag met mijn moeder naar Dr.Fish in Amsterdam geweest. Uur en 11min. heen en daar 20min. de visjes aan onze voeten en handen laten zuigen. Hele aparte ervaring! Uur uiteindelijk daar weer geweest en weer terug gereden.
Net avond eten en taart achter de kiezen.
Morgen gaan we winkelen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zit met mezelf in conclaaf.
De jongen die ik gisteren heb gezoend heb ik jaren niet zien staan en gisteren stond hij er opeens. En hij was leuk, gezellig, er was een klik gisteravond. Maar ik ben niet verliefd. Geloof niet dat ik verliefd kan worden op iemand die ik jaren niet heb zien staan. Er moet altijd iets zijn geweest en bij ons was er gewoon niets. En toch zit ik eraan te denken om hem een kans te geven. Maar waarom zou ik dat doen? Want ik weet zeker dat het niets kan worden.
Ben ik misschien eenzaam aan het worden, dat ik het uberhaupt bedenk? Grrrrr.... Stomme gedachten ook continu.
De jongen die ik gisteren heb gezoend heb ik jaren niet zien staan en gisteren stond hij er opeens. En hij was leuk, gezellig, er was een klik gisteravond. Maar ik ben niet verliefd. Geloof niet dat ik verliefd kan worden op iemand die ik jaren niet heb zien staan. Er moet altijd iets zijn geweest en bij ons was er gewoon niets. En toch zit ik eraan te denken om hem een kans te geven. Maar waarom zou ik dat doen? Want ik weet zeker dat het niets kan worden.
Ben ik misschien eenzaam aan het worden, dat ik het uberhaupt bedenk? Grrrrr.... Stomme gedachten ook continu.
Gast- Gast
Hey Storm, mooi compliment toch?
Mag ik even mijn blijdschap met jullie delen? Dankzij alle extra pijn-medicatie voel ik me een stuk beter! Helemaal goed zal het niet meer worden maar ik kan redelijk pijnvrij lopen nu
Mag ik even mijn blijdschap met jullie delen? Dankzij alle extra pijn-medicatie voel ik me een stuk beter! Helemaal goed zal het niet meer worden maar ik kan redelijk pijnvrij lopen nu
Maura schreef:Chocolate Cookie schreef:Juist daarom kijk ik hem niet...Maura schreef:Nu moet ik zelfs huilen bj de film The Holiday. Het moet niet erger worden....
En de film is niet eens zo zielig. Maar ik vind ware liefde zo mooi.
Ik ook. Soms zou ik willen dat mannen echt zo konden zijn als in films
Chocolate Cookie- Ratel
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: