DagCafé
+24
Jade
silly-one
TwistedAngel
Qiara
Thunder
Lejow
Elsje
Okidoki
TNMN
Chocolate Cookie
Tullow
ExpressoB
Tiana
Lotus
Happydobby
Caroow
Sjaantje
girli
L!ND@
Gizmo
Atelier Madame
Burgemeester Nicky
Ylena
Burn
28 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Alex schreef:Belg is zeker raar!
Valt Belg onder die drie mannen? Of heb je er dan eigenlijk 4?
hahaha nee valt onder de 3
Je hebt Belg
Je hebt een oude school liefde
En de meeting van gisteren
Gast- Gast
Lopen komt wel goed.. Loop de hele tijd rondjes bij het zwembad!
Thnx ladies!
Thnx ladies!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Stuiter, zit je eigenlijk wel te wachten op de smsjes van Belg? Krijg nl de indruk van niet, vanwege je smiley ( )
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Burn schreef:Lopen komt wel goed.. Loop de hele tijd rondjes bij het zwembad!
Thnx ladies!
Kreupeltje!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Stuiter, zit je eigenlijk wel te wachten op de smsjes van Belg? Krijg nl de indruk van niet, vanwege je smiley ( )
Nee niet echt haha.
Ik ben nu aan het terug sms-en dat ik tijd voor mezelf nodig heb
Gast- Gast
Ik word gek van mezelf !
Ik moet gewoon leren om eens alleen te zijn !! En te genieten van alles wat ik nu heb ipv me hopeloos ergens in te storten !
Ik moet gewoon leren om eens alleen te zijn !! En te genieten van alles wat ik nu heb ipv me hopeloos ergens in te storten !
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ja maar leuke mannen zijn leuk om tijd aan te besteden Stuit
wahahahahaha
Gast- Gast
Ik ben het helemaal met je eensStuiterbal schreef:Ik word gek van mezelf !
Gast- Gast
Ik ben er weer even, maar ik moet eigenlijk het huis poetsen. Was er nou code oranje afgegeven voor vanavond?
Gast- Gast
Dacht ik al dat je er niet echt op zat te wachten. En bovenstaande lijkt me goed plan! Creëer wat rust voor jezelf, daar heb je uiteindelijk veel meer aan en S ook, denk ik!Stuiterbal schreef:Ik word gek van mezelf !
Voor vanmiddag al, geloof ik! Maar ik lig nog lekker buiten in bikini zolang het kan!Storm schreef:Ik ben er weer even, maar ik moet eigenlijk het huis poetsen. Was er nou code oranje afgegeven voor vanavond?
Jammer, aangezien mijn vriend en ik straks een hapje wilden eten buiten de deur.Sjaantje schreef:Voor vanmiddag al, geloof ik! Maar ik lig nog lekker buiten in bikini zolang het kan!Storm schreef:Ik ben er weer even, maar ik moet eigenlijk het huis poetsen. Was er nou code oranje afgegeven voor vanavond?
(maar misschien is hij dan wel lekker vroeg thuis van het golfen, dat zou mooi zijn )
Gast- Gast
Jullie zijn toch lief
Weet je wat het is. Ik leer gewoon steeds meer mensen kennen en ook echt hele leuke mensen allemaal. Ik wil dat niet weer op geven !! Ik wil genieten !!
Weet je wat het is. Ik leer gewoon steeds meer mensen kennen en ook echt hele leuke mensen allemaal. Ik wil dat niet weer op geven !! Ik wil genieten !!
Gast- Gast
Alex schreef:Eens met de wijze woorden van Sjaan!
Zullen we samen wat eten? Voor mij is het namelijk wel wijs om wat te gaan eten nu, ivm medicatie.
Ik hoop echt dat ze op lowlands goede maatregelen hebben getroffen hoor voor het noodweer !
Gast- Gast
Maar dat is logisch!! je hebt de afgelopen jaren in een kooitje geleefd..Stuiterbal schreef:Jullie zijn toch lief
Loop alleen niet te hard van stapel, en ook niet met Belg....ik heb er een naar gevoel bij en ik zou niet willen dat je weer gekwetst word.
Gast- Gast
Stuiter, genieten kan óók zonder je gelijk op 3 kerels te storten!
En ik wil morgen nu echt de dokter bellen voor een afspraak, al heb ik geen idee wat er kan gaan gebeuren.
Eerst maar eens even mijn klachten op een rijtje schrijven..
Gast- Gast
Storm schreef:Maar dat is logisch!! je hebt de afgelopen jaren in een kooitje geleefd..Stuiterbal schreef:Jullie zijn toch lief
Loop alleen niet te hard van stapel, en ook niet met Belg....ik heb er een naar gevoel bij en ik zou niet willen dat je weer gekwetst word.
Je bent een schat ! Ik ga hem ook aan de kant zetten ! want ergens voelt het zo enorm dubbel. Aan de ene kant goed maar ik twijfel of het niet is omdat ik het zo graag wil !
Terwijl als het echt zo goed zou voelen dan wil je toch graag bij zo iemand zijn...... en ik heb echt al 2 dagen niet de behoefte verder ! Als hij smst dan heb ik niet eens zin om terug te sms-en !
Gast- Gast
Storm schreef:En ik wil morgen nu echt de dokter bellen voor een afspraak, al heb ik geen idee wat er kan gaan gebeuren.
GOED ZO !!!! Ik ben trots op je schat !
Gast- Gast
Storm schreef:.Stuiterbal schreef:Storm schreef:En ik wil morgen nu echt de dokter bellen voor een afspraak, al heb ik geen idee wat er kan gaan gebeuren.
GOED ZO !!!! Ik ben trots op je schat !
Owww lieverd !!! Probeer het los te laten je ziet er geweldig goed uit ! Je bent een lekker ding en al helemaal NIET dik.
Die persoon zal zelf wel een dikke zee koe zijn geweest en is stront jaloers op jou !
Laatst aangepast door Stuiterbal op zo 21 aug 2011 - 0:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: