Bikini's versieren.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bikini's versieren.
Wie heeft dat wel eens gedaan?
Een tijdje geleden had ik een topic geopend over een heel duur bikinimerk die beladen is met kraaltjes, bloemetjes en meer van dat soort fratsen.
Volgens mij was dat op het oude forum, maar weet het niet zeker en weet dus de naam ook niet meer.
Ik vond ze veel te duur, wel leuk eruit zien, maar kan het zelf net zo goed proberen.
Na zelf sieraden maken,slippers versieren en tassen versieren, is dit wellicht een nieuwe opkomer voor mensen die van die worksshops geven.
Alleen doe ik het zonder, want ik heb nog genoeg kralen, nepbloemetje en wat leuk lint waarmee het ook prima kan en het kost me iig geen € 100,- ofzo .
Een tijdje geleden had ik een topic geopend over een heel duur bikinimerk die beladen is met kraaltjes, bloemetjes en meer van dat soort fratsen.
Volgens mij was dat op het oude forum, maar weet het niet zeker en weet dus de naam ook niet meer.
Ik vond ze veel te duur, wel leuk eruit zien, maar kan het zelf net zo goed proberen.
Na zelf sieraden maken,slippers versieren en tassen versieren, is dit wellicht een nieuwe opkomer voor mensen die van die worksshops geven.
Alleen doe ik het zonder, want ik heb nog genoeg kralen, nepbloemetje en wat leuk lint waarmee het ook prima kan en het kost me iig geen € 100,- ofzo .
Gast- Gast
Re: Bikini's versieren.
Post je een foto van het resultaat?
stargirl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10
https://yescafe.actieforum.com/t9400-wat-vinden-jullie-van-deze-bikini-s?highlight=bikini+s
Dit was jou topic van toen CBL. Heb het voor je onder de zoekfunctie gezocht. En het was dus op dit forum en nog niet eens zo lang geleden geopend.
Zoeits zou je dus van je eigen bikini willen maken?
Heb jij dan meer geduld voor dan ik.
Dit was jou topic van toen CBL. Heb het voor je onder de zoekfunctie gezocht. En het was dus op dit forum en nog niet eens zo lang geleden geopend.
Zoeits zou je dus van je eigen bikini willen maken?
Heb jij dan meer geduld voor dan ik.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Inderdaad. Kijk alsjeblieft in het vervolg je eigen post na voor je weer een topic opent waar je al eens eerder een topic voor heb aangemaakt. Dit kan prima in dat andere topic. Hij gaat daarom op slot.
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe zal ik deze taart versieren??
» Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel
» Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas?
» Ik kan niet versieren, maar ik wil het misschien wel
» Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: