Jouw woonkamer!
+38
Dennenappel
Tinkebell
papilon
Lady4
Monte
Sarah1985
pantuf
Sushi
Samantha
Guus
Atelier Madame
Engeldebengel
Prosecco
Champagne
Sjors
Joli86
Mida4you
Pien
Sugarfall
minoessepoes
Zwerver
VeryCherry
Biancos
Pannetoet
Angela_1986
Zora
Aziraphale
Zwoesj
nisavi
Jeanette
Schaapke
Eris
Kreeftje
Pluk
Mizz_S
Diese
JD
Moon
42 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Jouw woonkamer!
Wat een mooie roze muur heb jij Biancos! Geweldig
Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op wo 29 dec 2010 - 23:38; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Gast- Gast
Meer eenheid. Ik ben benieuwd naar de rest van je plannen! en I je buikkastje. Die wil ik ook nog steeds!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Meer eenheid. Ik ben benieuwd naar de rest van je plannen! en I je buikkastje. Die wil ik ook nog steeds!
Ik ben natuurlijk ook met helemaal niets op mezelf gaan wonen. Echt overal kwam wel iets vandaan. Het is daarom ook nooit echt mijn smaak geweest, al was ik wel trots op het feit dat ik met weinig een huis had gevuld. Nu is het tijd voor mijn smaak, al is dat heel moeilijk, want ik heb totaal geen smaak.
En zelf ben ik ook nog steeds fan van mijn buikkast. Op marktplaats gekocht bij iemand die deze kastjes opknapt. En dat oude lelijke spaanplatending kon gelijk naar de stortplaats.
Gast- Gast
Ik vind het huisje van Marietje juist mooi, met veel eenheid. Dat is juist wat ik vaak mis bij mensen thuis. Het wordt snel rommelig als je die eenheid mist en ik kan daar zelf niet zo goed tegen. Prachtig hoor Marietje!
Gast- Gast
Ik woon deze week 5 jaar in mijn huisje (en 10 jaar op 'mezelf'). Een reden om dus weer even terug te denken aan alle plaatsen, mensen en kamers waar ik heb gewoond. En ook om terug te denken aan hoe ik hier in dit huis kwam. Met twee tuinstoelen en een kartonnen door als tafel. Van allemaal gekregen spullen naar een huis waar ik me helemaal thuis voel en vol met spullen die ik zelf heb gekozen en mooi vind. Al haal ik nog steeds veel van het grofvuil weg. Ik vind het leuk om die dingen op te knappen en te combineren.
Ik snap je post dus wel. Langzaam wordt het jouw huis.
Ow, ik heb heb nog zoooooveel ideeen. maar mijn budget én mijn huis zijn te klein.
Ik snap je post dus wel. Langzaam wordt het jouw huis.
Ow, ik heb heb nog zoooooveel ideeen. maar mijn budget én mijn huis zijn te klein.
Gast- Gast
Dat ben ik wel met je eens. Ik mis bij véél mensen eenheid en vind hier zelden foto´s van inrichting mooi. Ik vind dat marietje heel mooie spullen in huis heeft en niet het standaard alles in een serie werk. Maar.. ik vind het op de foto te netjes en te onpersoonlijk! Ook met de kaarsen en foto´s. Ik vind het een woonkamer met leuke kleuren en mooie spullen maar het gevoel,de sfeer, die mist op de foto vind ik.Liva schreef:Ik vind het huisje van Marietje juist mooi, met veel eenheid. Dat is juist wat ik vaak mis bij mensen thuis. Het wordt snel rommelig als je die eenheid mist en ik kan daar zelf niet zo goed tegen. Prachtig hoor Marietje!
Edit: Moet er wel eerlijk bijzeggen dat ik het lastig vind om de sfeer van mijn huis ook op de foto te krijgen. Op foto's vind ik mijn huis ook anders overkomen dan wanneer ik hier rondkijk.
Gast- Gast
Precies, langzaam wordt het mijn huis.
Liva, ik houd ook van eenheid. Het huis van Marietje vind ik fantastisch, maar het zou geen huis zijn voor mij om in te wonen. Het is zo gestyled, zo mooi, dat ik, denk ik, bang ben om er in te wonen. (Absoluut niet negatief bedoelt!)
Liva, ik houd ook van eenheid. Het huis van Marietje vind ik fantastisch, maar het zou geen huis zijn voor mij om in te wonen. Het is zo gestyled, zo mooi, dat ik, denk ik, bang ben om er in te wonen. (Absoluut niet negatief bedoelt!)
Gast- Gast
Isa schreef:Precies, langzaam wordt het mijn huis.
hihi maakt niet uit hoor, iedereen heeft zn eigen smaak toch?
ik ben inderdaad netjes, maar weer niet zo netjes dat het kil wordt vind ik....ik vind mijn huisje supergezellig met al mn kaarsjes, en veel foto's, maar toch opgeruimd....ik heb juist weer als ik foto's zie van mensen hier die midden in de woonkamer een hele grote boekenkast hebben staan vol met cd's en boeken enzo...dan denk ik aaaargghh... ik krijg daar opruimwoede van haha!
mijn huis mag absoluut vies worden, en het is vaak genoeg een rommeltje...maar ja...als ik dan een foto maak van mn woonkamer voor op t forum, dan sja...moét ik m gewoon opruimen hihi...
maar ik snap wat je bedoelt hoor...wij hadden laatst de discussie...hond of geen hond (mn vriend en ik) en toen dacht ik meteen "oooo help....een hond in mn mooie huisje...overal haren....neeeeee"
dus ach, ik vind het erg knus, en voel me er thuis, en dat hebben jullie weer in je eigen huis....helemaal prima toch;)
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Maar met mijn post bedoelde ik niet dat jij je moest verantwoorden. Ik vind jouw huis top! Alleen het is ook zo top, dat ik denk ik bang ben om erin te wonen. Ik heb nog nooit iets gehad wat perfect was (dat klinkt zo zielig, maar is niet zo bedoeld), dus daar zou ik ook niet snel voor gaan.
Sommige mensen hebben het perfecte in hun huis. Alsof ze uit een woonmagazine zijn komen lopen. Ik zou het zelf ook wel willen, maar ik denk dat het niet bij mij past. Ow, en jouw huis is zeer zeker niet onpersoonlijk!!
Sommige mensen hebben het perfecte in hun huis. Alsof ze uit een woonmagazine zijn komen lopen. Ik zou het zelf ook wel willen, maar ik denk dat het niet bij mij past. Ow, en jouw huis is zeer zeker niet onpersoonlijk!!
Gast- Gast
Ik heb ze al vaker gepost, maar dit is ons huisje. Die is volledig gestoffeerd dus de gordijnen en vloerbedekking is niet onze smaak, maar dat mogen we ook niet veranderen en we mogen ook niet schilderen. De meubels zijn allemaal tweede hand en opgeknapt, alleen de bank is nieuw. De foto's zijn van slechte kwaliteit doordat ze met mijn telefoon gemaakt zijn.
Toch geven de foto's een slecht beeld van hoe het er daadwerkelijk uitziet, het is lastig om het goed over te laten komen. De strepen op de stoel lijken schreef te lopen maar in het echt lopen die gewoon recht, dat komt door de foto. Op de eettafel staat inmiddels een mooie orchidee en een dienblad met een servetdispencer en een zwart/wit peper en zout stel. Het is dus inmiddels wat meer aangekleed!
Toch geven de foto's een slecht beeld van hoe het er daadwerkelijk uitziet, het is lastig om het goed over te laten komen. De strepen op de stoel lijken schreef te lopen maar in het echt lopen die gewoon recht, dat komt door de foto. Op de eettafel staat inmiddels een mooie orchidee en een dienblad met een servetdispencer en een zwart/wit peper en zout stel. Het is dus inmiddels wat meer aangekleed!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Superleuke inrichting Minoessepoes, dat zou ik ook echt uit kunnen kiezen :-)
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Haha Marietje, dat heb ik dus ook. Daar krijg ik ook opruimwoede van, van zo'n boekenkast. Ik had dat eerder ook, maar sinds een jaar heb ik overal dichte kasten en dat is veel rustgevender. Ik ben al druk genoeg in mijn hoofd, als ik mijn inrichting dan ook nog zo druk heb, dan flip ik
Gast- Gast
Ik ben juist dolblij met m'n grote boekenkast. Ons huis is juist erg wit en rustig, de boekenkast doorbreekt dat. Daarbij vind ik het totaal niet rommelig, ik heb zoveel boeken dat ze wel gezien mogen worden De kast is juist altijd netjes opgeruimd.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Liva schreef:Haha Marietje, dat heb ik dus ook. Daar krijg ik ook opruimwoede van, van zo'n boekenkast. Ik had dat eerder ook, maar sinds een jaar heb ik overal dichte kasten en dat is veel rustgevender. Ik ben al druk genoeg in mijn hoofd, als ik mijn inrichting dan ook nog zo druk heb, dan flip ik
ja dat is het m bij mij ook....ik ben juist zo netjes en geordend thuis, omdat ik in mijn hoofd mega chaotisch ben....ik moet een beetje een vaste plek voor mn spullen hebben, anders ben ik de hele dag alles kwijt....geldt ook voor zo'n open kast inderdaad....wordt ik onrustig van....ach, ik ben gewoon een beetje gek
JD- Ratel
Isa schreef:Maar met mijn post bedoelde ik niet dat jij je moest verantwoorden.
hihi....sorry....is een slechte gewoonte van me....
o en arizaphale...dat van die boekenkast was ook niet specifiek naar oe bedoeld hoor
JD- Ratel
Liva, ik ben heel erg benieuwd naar jullie huis! Weet dat je zo goed bezig was met oude meubels op te knappen en ben benieuwd hoe dat geworden is!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ook..Pien schreef:Liva, ik ben heel erg benieuwd naar jullie huis! Weet dat je zo goed bezig was met oude meubels op te knappen en ben benieuwd hoe dat geworden is!
Gast- Gast
*WEG!*
Laatst aangepast door Anniej_S op di 10 mei 2011 - 22:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Onze woonkamer:
Dressoir en gitaar van mijn man:
Eettafel:
Dressoir en gitaar van mijn man:
Eettafel:
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Anniej_S schreef:@Mirjam: die lampen boven de eethoek hebben wij ook gehad!!
Kwantum!! Heb zelf bij de Kwantum gewerkt en toen ik hem zag hangen dacht ik die moet ik hebben!!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mirjam4you schreef:Anniej_S schreef:@Mirjam: die lampen boven de eethoek hebben wij ook gehad!!
Kwantum!! Heb zelf bij de Kwantum gewerkt en toen ik hem zag hangen dacht ik die moet ik hebben!!!
Klopt inmiddels heb ik ze niet meer hoor!! Heb nu alles vd Ikea
Gast- Gast
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Schilderij in de woonkamer
» Kast in woonkamer
» Show je woonkamer!
» nav woonkamer fototopic!
» Verbouwing woonkamer + foto's
» Kast in woonkamer
» Show je woonkamer!
» nav woonkamer fototopic!