Jouw woonkamer!
+38
Dennenappel
Tinkebell
papilon
Lady4
Monte
Sarah1985
pantuf
Sushi
Samantha
Guus
Atelier Madame
Engeldebengel
Prosecco
Champagne
Sjors
Joli86
Mida4you
Pien
Sugarfall
minoessepoes
Zwerver
VeryCherry
Biancos
Pannetoet
Angela_1986
Zora
Aziraphale
Zwoesj
nisavi
Jeanette
Schaapke
Eris
Kreeftje
Pluk
Mizz_S
Diese
JD
Moon
42 plaatsers
Pagina 6 van 7
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Jouw woonkamer!
@Pantuf, ik heb gewoon alles bij elkaar gezet, heb eronder doorzichtig cellofaan gelegd omdat het blad anders zo lelijk word! soms heb ik er nog een klein wit vaasje met roze bloempjes tussen staan, dan haal ik de voorraadpot met waxinelichtjes weg.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
dat hadden wij in ons vorige huis! dat was echt een heel klein schattig huisje maar ik was helemaal klaar met bruin...Anniej_S schreef:Erg leuk! Precies mijn smaak! Zo zou ik het ook wel willen!! Maar ben ook blij met wat we nu hebben, bruin met creme :-)
Pien- Ratel
Thanks! Ik vind de kleurtjes heel leuk bij elkaar! En die voorraadpot is ook een leuk idee!
Binnenkort maar even mee aan de slag
Binnenkort maar even mee aan de slag
pantuf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11
pien wat grappig dat je nu allemaal roze dingetjes in huis hebt terwijl je daar anders toch nooit zo van was staat wel mooi
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Paris1985 schreef:pien wat grappig dat je nu allemaal roze dingetjes in huis hebt terwijl je daar anders toch nooit zo van was staat wel mooi
wacht even....is pien diegene die groen en / of oranje details had in vorig huis / interieur? En dat afwisselde?
Weet niet hoe ik daar nu zo bij kom, maar dan weet ik wie pien is haha (vorige forumnaam dan he)
Gast- Gast
In het vorige huis heb ik inderdaad oranje gehad en daarna groen en blauw... Ik woonde in een heel schattig klein recreatie huisje... Zo'n huisje die op vakantie parken staan...
Pien- Ratel
Pien schreef:In het vorige huis heb ik inderdaad oranje gehad en daarna groen en blauw... Ik woonde in een heel schattig klein recreatie huisje... Zo'n huisje die op vakantie parken staan...
Daar word ik nieuwsgierig van! Heb je nog ouwe foto's?!
Gast- Gast
even alleen van de buitenkant!
Pien- Ratel
Heel erg leuk, maar nu natuurlijk niet ideaal met een kleine op komst. Zijn jullie daarom daar weggegaan? En mocht je daar dan het hele jaar wonen?, want dat lijkt me zeer goedkoop wonen dan(qua koopprijs)Pien schreef:
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Monte schreef:Heel erg leuk, maar nu natuurlijk niet ideaal met een kleine op komst. Zijn jullie daarom daar weggegaan? En mocht je daar dan het hele jaar wonen?, want dat lijkt me zeer goedkoop wonen dan(qua koopprijs)Pien schreef:
Dit huisje op de foto is volgens mij haar vorige woning, toen woonde ze in een vakantiewoning!
Erg leuk Pien!
Gast- Gast
Ja dat weet ik, dat blijkt toch ook wel uit mijn berichtje?Anniej_S schreef:Monte schreef:Heel erg leuk, maar nu natuurlijk niet ideaal met een kleine op komst. Zijn jullie daarom daar weggegaan? En mocht je daar dan het hele jaar wonen?, want dat lijkt me zeer goedkoop wonen dan(qua koopprijs)Pien schreef:
Dit huisje op de foto is volgens mij haar vorige woning, toen woonde ze in een vakantiewoning!
Erg leuk Pien!
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Mijn, nu nog, woonkamer:
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Monte schreef:Heel erg leuk, maar nu natuurlijk niet ideaal met een kleine op komst. Zijn jullie daarom daar weggegaan? En mocht je daar dan het hele jaar wonen?, want dat lijkt me zeer goedkoop wonen dan(qua koopprijs)Pien schreef:
ik zie de reactie nu pas. we hebben daar bijna 3 jaar gewoond met heel veel plezier! maar doordat we een kinderwens hadden zijn we na zo'n 2 jaar verder gaan zoeken en zijn we inmiddels al weer 2 jaar geleden verhuisd naar dit huis... het was een huurhuisje die helemaal nieuw gebouwd werd, wij waren dus de eerste bewoners en dat was heerlijk!! nieuwe keuken, nieuwe badkamer, prachtige grote tuin... we hebben er met heel veel plezier gewoond! wij mochten er officieel niet het hele jaar wonen, mijn man stond bij zijn ouders ingeschreven en ik bij de mijne, dus dat leverde verder geen problemen op.
op dat moment waren we ook nog niet officieel partners bij de belastingdienst/ gemeente/ etc.
dat huis heeft qua bouwen en inrichten etc ongeveer 60.000 euro gekost, het was een groot houten bouwpakket, het kwam in delen aan zeg maar en de buitenkant stond in 2 dagen. we huurden toen voor 600 excl gas en water. nu huren we excl alles voor 700. dus qua grootte hebben we ons oppervlakte verdubbeld (van 60 vierkante meter naar bijna 140) maar qua geld valt het uiteindelijk mee wat we meer betalen!
Pien- Ratel
@LADY, weet je al hoe je je nieuwe huis gaat inrichten? ik neem aan dat je meubels mee gaan?
Pien- Ratel
Gast- Gast
Aziraphale mag ik vragen waar jij dat mooie grote schilderij vandaan hebt.... wouuuuwwww.. ik ben al heeel lang op zoek naar een groot mooit schilderij!!!
papilon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
papilon schreef:Aziraphale mag ik vragen waar jij dat mooie grote schilderij vandaan hebt.... wouuuuwwww.. ik ben al heeel lang op zoek naar een groot mooit schilderij!!!
eronder staat bij een andere reactie dat het een ikea is, ik had ook gereageerd namelijk dat hij zo mooi was
Gast- Gast
Puggle schreef:papilon schreef:Aziraphale mag ik vragen waar jij dat mooie grote schilderij vandaan hebt.... wouuuuwwww.. ik ben al heeel lang op zoek naar een groot mooit schilderij!!!
eronder staat bij een andere reactie dat het een ikea is, ik had ook gereageerd namelijk dat hij zo mooi was
whahaha een ikea die... dat zou je indd dus niet zeggen... mmmm misschien toch daar eens kijken thanks
papilon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Wat een leuke kast is dat Paris! Die witte. Geweldig!
Tinkebell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 49
Registratiedatum : 19-05-11
Tinkebell schreef:Wat een leuke kast is dat Paris! Die witte. Geweldig!
ja mooi is die he, was een 2e hands via marktplaatst en zelf geverft
Sarah1985- Ratel
Paris1985: Waar heb je die doeken met gerbera's vandaan? Die zijn echt mooi! En mijn lievelings bloemen ook nog
Gast- Gast
zelf gemaakt, eerst een foto gemaakt van echte bloemen toen laten drukken op linnenMammalin schreef:Paris1985: Waar heb je die doeken met gerbera's vandaan? Die zijn echt mooi! En mijn lievelings bloemen ook nog
Sarah1985- Ratel
Mooi huisje Paris
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
@ puggle : wat een leuke schilderijtjes in je woonkamer ! waar heb je die vandaag ?
Ook vind ik je huiskamer echt een soort rust uitstralen! helemaal mijn smaak :-)
Ook vind ik je huiskamer echt een soort rust uitstralen! helemaal mijn smaak :-)
Gast- Gast
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Welke vloer in woonkamer?
» Show je woonkamer!
» Kast in woonkamer
» Schilderij in de woonkamer
» Welke vloer in woonkamer?
» Show je woonkamer!
» Kast in woonkamer
» Schilderij in de woonkamer
Pagina 6 van 7
Permissies van dit forum: