DagCafé
+23
VeryCherry
Bay
Tullow
Marin
Cupcake
Qiara
Sjaantje
Burn
Chocolate Cookie
Caroow
Jordana
Lynn_
Lavendel
bolus26
Rush
Lotus_
Jade
ExpressoB
Suus
Lotus
Tiana
Bimbam
Toet
27 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Zeker weten? Sorry ik ben flauw bezig...Reva schreef:Gisteren niet geweest he.Sjaantje schreef:Alweer???Reva schreef:Ik sta bij van Reeeeeheeeeeee!!
Bedenk me net dat afwassen niet verstandig is als het onweert dus goed excuus om het te laten staan haha! Dus ga pyjama aandoen en lekker naar bed
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Zeker weten? Sorry ik ben flauw bezig...Reva schreef:Gisteren niet geweest he.Sjaantje schreef:Alweer???Reva schreef:Ik sta bij van Reeeeeheeeeeee!!
Bedenk me net dat afwassen niet verstandig is als het onweert dus goed excuus om het te laten staan haha! Dus ga pyjama aandoen en lekker naar bed
Ja ik weet t zeker! Want ik ging heel hard huilen na de boodschappen en toen wilde ik niet meer naar bsn Ree, dus had ik ijsje gehaald
Eet op donderdag altijd bij mn ouders
Maar mn werk liep niet, bijna 12 uur gewerkt. Dus......ik had er recht op!
Gast- Gast
Reev, ik geef je groot gelijk! Eet smakelijk dan maar!
Van wie? Mr. Belg? Of hoe is het daar mee afgelopen?Stuiterbal schreef:Ik krijg bezoek...
Storm schreef:Reva, hoe vaak in de week eet jij patat?
Ik denk 1 keer in de maand
Edit: al heb ik elke dag wel een moment dat ik het wil halen
Laatst aangepast door Reva op do 18 aug 2011 - 7:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Van wie? Mr. Belg? Of hoe is het daar mee afgelopen?Stuiterbal schreef:Ik krijg bezoek...
Gast- Gast
*laat maar*
Laatst aangepast door Storm op do 18 aug 2011 - 7:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja dus! Hij heeft dus wel positief gereageerd op je toenadering? Hoop dat jullie het leuk gaan hebben samenStuiterbal schreef:Sjaantje schreef:Van wie? Mr. Belg? Of hoe is het daar mee afgelopen?Stuiterbal schreef:Ik krijg bezoek...
Wat is het hier trouwens rustig!!
Pfff, ik zou wat gaan drinken in de stad zo meteen, maar 1 vriendin heeft afgezegd vanwege het weer. En ik durf ook niet de straat op als het gaat onweren! Voordeel is dat ik wel geld bespaar!
Alleen heb ik zo'n zin in wijn! Maar dat heb ik niet en het begint nu weer keihard te regenen
Alleen heb ik zo'n zin in wijn! Maar dat heb ik niet en het begint nu weer keihard te regenen
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Hello!
In het systeem van de uni sta ik al als 'geslaagd'
In het systeem van de uni sta ik al als 'geslaagd'
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Hallootjes,
Gefeliciteerd met het geslaagd zijn dan
Ik zit nog even aan een glas wijn, Lise heeft een vriendinnetje te logeren en die zijn K3 Alice in Wonderland aan het kijken (ben zelf ook gek op de musicals van Studio 100).
Heb al lekker weekend, maandag pas weer werken. Komende weken wat extra werken omdat ik een paar diensten van de bedrijfsleider overneem die op vakantie gaat. Dus ik vind het wel ff lekker, volgende week ook 5 dagen werken. Maar ik voel me er goed bij, dus dan is het ook niet zo erg. En het is lekker voor de centen, ik gooi sowieso de fooi in een spaarpot en heb er tot nu toe al zo'n 400 euro in zitten, dus dat is de moeite.
Gefeliciteerd met het geslaagd zijn dan
Ik zit nog even aan een glas wijn, Lise heeft een vriendinnetje te logeren en die zijn K3 Alice in Wonderland aan het kijken (ben zelf ook gek op de musicals van Studio 100).
Heb al lekker weekend, maandag pas weer werken. Komende weken wat extra werken omdat ik een paar diensten van de bedrijfsleider overneem die op vakantie gaat. Dus ik vind het wel ff lekker, volgende week ook 5 dagen werken. Maar ik voel me er goed bij, dus dan is het ook niet zo erg. En het is lekker voor de centen, ik gooi sowieso de fooi in een spaarpot en heb er tot nu toe al zo'n 400 euro in zitten, dus dat is de moeite.
Gast- Gast
Wow, wat heftig Lex !
Qiara- Ratel
Hoi Lily en Weetjewel!
Thanks Weetjewel!
Wijn, lekker ! Lekker dat je al weekend hebt!
Thanks Weetjewel!
Wijn, lekker ! Lekker dat je al weekend hebt!
Qiara- Ratel
Reva schreef:Gisteren niet geweest he.Sjaantje schreef:Alweer???Reva schreef:Ik sta bij van Reeeeeheeeeeee!!
Huh woon jij vlakbij?
Gast- Gast
Weetjewel, ook een kenner van van Ree? Ooit stap ik in de auto en rijd ik naar de beroemde van Ree...
Qiara- Ratel
Weetjewel schreef:Reva schreef:Gisteren niet geweest he.Sjaantje schreef:Alweer???Reva schreef:Ik sta bij van Reeeeeheeeeeee!!
Huh woon jij vlakbij?
Dat weet je toch wel Ik woon tegenover jouw werk van eeeuh lang geleden. En daarvoor woonde ik dichtbij de ABN waar jij tegen de muur euh nou laat ik dat niet hier vermelden..
Gast- Gast
Reva schreef:Weetjewel schreef:Reva schreef:Gisteren niet geweest he.Sjaantje schreef:Alweer???Reva schreef:Ik sta bij van Reeeeeheeeeeee!!
Huh woon jij vlakbij?
Dat weet je toch wel Ik woon tegenover jouw werk van eeeuh lang geleden. En daarvoor woonde ik dichtbij de ABN waar jij tegen de muur euh nou laat ik dat niet hier vermelden..
Whahahaha ohh men, ik heb me 100000 keer afgevraagd wie jij nou was... Nou pas valt die 2 euro munt!
En ja ik ken van Ree maar al te goed
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: