Nick of Simon?
+43
PaarsBlauw
Janelie
Joli86
Belle1985
Mysterious
Mermaid
Roxi3
me-girl
SuperGrover
Pien
Yzma
Inge
ButterflyEffect
JD
Bliss
ijsjemeisje
nina
Roze Roos
SarahKey
SnowWhite
Summerlovin
Angela_1986
Rouxxxe
Hoochie
lyke
PluDan
Toet
Blond
Flinder
Jeanette
L!ND@
Melis1985
Susan
Chocolate Cookie
Ploen
Ugly Betty
Serena
Lejow
Natural
Gigi_
_DoI
Prosecco
Phileine
47 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Nick of Simon?
@Gloria:
* Bij een gewonnen prijvraag van 100% NL weigerde Simon apart op de foto te gaan, hij kwam een beetje chagrijnig over
* Nog geen maand later bij een gewonnen prijsvraag via de Yes kwam hij alweer een beetje raar over. Nick nam echt de tijd voor iedereen en maakte een praatje. Gaf iedereen nog 3 zoenen toen hij wegging, maar Simon zat al in de auto zonder afscheid te nemen of iets te zeggen.
Nick is gewoon wat spontaner en makkelijker in de omgang geloof ik. Aan Simon merk je maar heel af en toe dat hij het naar zijn zin heeft. Terwijl dit bij de Winterfair weer heel erg meeviel, hij had toen echt een goede bui en was hartstikke vrolijk. Misschien heb ik hem net een paar keer getroffen toen hij z'n dag niet had.
@Danielledeliefste:
Ze hebben allebei meegedaan aan Idols. Nick is 11e geworden. Je had toen ook liveshows, maar de laatste 10 zaten in de 'grote' shows, die heeft hij dus net niet gehaald.
Simon hebben ze op tv niet eens uitgezonden, hij werd meteen afgewezen.
* Bij een gewonnen prijvraag van 100% NL weigerde Simon apart op de foto te gaan, hij kwam een beetje chagrijnig over
* Nog geen maand later bij een gewonnen prijsvraag via de Yes kwam hij alweer een beetje raar over. Nick nam echt de tijd voor iedereen en maakte een praatje. Gaf iedereen nog 3 zoenen toen hij wegging, maar Simon zat al in de auto zonder afscheid te nemen of iets te zeggen.
Nick is gewoon wat spontaner en makkelijker in de omgang geloof ik. Aan Simon merk je maar heel af en toe dat hij het naar zijn zin heeft. Terwijl dit bij de Winterfair weer heel erg meeviel, hij had toen echt een goede bui en was hartstikke vrolijk. Misschien heb ik hem net een paar keer getroffen toen hij z'n dag niet had.
@Danielledeliefste:
Ze hebben allebei meegedaan aan Idols. Nick is 11e geworden. Je had toen ook liveshows, maar de laatste 10 zaten in de 'grote' shows, die heeft hij dus net niet gehaald.
Gast- Gast
Herkenbaar hoor van Simon dat chagerijnige!
Heb ik ook meegemaakt.
Nick heeft een leuk karakter en vind/vond ik ook knapper. Maar nu hij papa wordt heeft hij geen gel meer in het haar en 'baardje' enzo... Ik vind hem de laatste tijd toch minder aantrekkelijk.
Simon is gewoon lekker om te zien.
Heb ik ook meegemaakt.
Nick heeft een leuk karakter en vind/vond ik ook knapper. Maar nu hij papa wordt heeft hij geen gel meer in het haar en 'baardje' enzo... Ik vind hem de laatste tijd toch minder aantrekkelijk.
Simon is gewoon lekker om te zien.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Heb de reacties nog niet gelezen, maar ik ben al tijden verliefd op Simon
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
zonder twijfel: NICK! die wil ik wel met een strik erom onder mn kerstboom
heb ook niet zulke leuke ervaringen met Simon....heb ze inderdaad ook al een paar keer ontmoet, en simon is dan zo bot....terwijl nick inderdaad voor iedereen de tijd probeert te nemen, op de foto gaat etc....
er was zelfs een tijdje terug, toen stond er een meisje met down syndroom naast me die op de foto wilde (was hier in het dorp, er waren maar 5 "fans" (ik ben geen echte fan ofzo, maar ja...als ik weet dat ze hier om de hoek komen, ga ik toch even kijken) maar goed, dat meisje wilde een foto, en simon negeerde haar gewoon....dat vond ik echt zó zielig!
heb ook niet zulke leuke ervaringen met Simon....heb ze inderdaad ook al een paar keer ontmoet, en simon is dan zo bot....terwijl nick inderdaad voor iedereen de tijd probeert te nemen, op de foto gaat etc....
er was zelfs een tijdje terug, toen stond er een meisje met down syndroom naast me die op de foto wilde (was hier in het dorp, er waren maar 5 "fans" (ik ben geen echte fan ofzo, maar ja...als ik weet dat ze hier om de hoek komen, ga ik toch even kijken) maar goed, dat meisje wilde een foto, en simon negeerde haar gewoon....dat vond ik echt zó zielig!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik wist niet af van dat gedrag maar sowieso NICK
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Oh wat bijzonder... en dit was voordat ze bekend waren?Birgit schreef:
@Danielledeliefste:
Welke idols? nr.2?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
*Marietje* schreef:zonder twijfel: NICK! die wil ik wel met een strik erom onder mn kerstboom
Vond hem ook beetje bot overkomen bij dat programma van Ushi en Loessie.
Helemaal niet geinterreseerd en hij was er snel klaar mee omdat ze 'raar' deed heb ik het idee
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
danielledeliefste schreef:Oh wat bijzonder... en dit was voordat ze bekend waren?Birgit schreef:
@Danielledeliefste:
Welke idols? nr.2?
https://www.youtube.com/watch?v=0AOKPkGGPHg
Gast- Gast
Ik heb Simon 1 keer gesproken tijdens een signeersessie en toen was hij juist super vriendelijk. Ik bedankte hem voor de handtekening waarop hij zei: ""nee, JIJ bedankt"
Okee, misschien niet een enorm verhaal maar hij had ook gewoon "graag gedaan" kunnen zeggen, en dit vond ik juist extra leuk en vriendelijk. Maar goed, dat was natuurlijk maar 1 keer. Ik weet niet hoe hij verder is.
Okee, misschien niet een enorm verhaal maar hij had ook gewoon "graag gedaan" kunnen zeggen, en dit vond ik juist extra leuk en vriendelijk. Maar goed, dat was natuurlijk maar 1 keer. Ik weet niet hoe hij verder is.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Hmmm. Ze zijn hier een keer in het dorp geweest. Ze wilden eerst niet komen, maar de bekende mannetjes uit dit dorp lieten het daar niet bij zitten. Die bekende mannetjes hebben toen aan hun laten weten: Als jullie niet komen, staat er zo'n boete op jullie te wachten, toen moesten ze wel.
Maar vind Simon net iets leuker dan Nick.
Maar vind Simon net iets leuker dan Nick.
Gast- Gast
Hahahahahah, ik ook!!Natural schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerder van geen van beiden gecharmeerd was, totdat ik naar TVOH keek.
Volgens mijn vriend staar ik kwijlend naar de tv als Simon in beeld is. Hoewel ik zelf vind dat het reuze meevalt, moet ik bekennen dat ik mijn mening over Simon ernstig heb bijgesteld:
Yzma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 392
Heeft er misschien iemand naar Met je neus in de boter gekeken afgelopen week?
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=6222&md5=24f0f4a074b2fc91898fa044c374a795
Er werd vorig jaar tijdens een concert in de Brabanthallen gefilmd en ja hoor, die camera vol in m'n gezicht.
En ik maar wegkijken ....
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=6222&md5=24f0f4a074b2fc91898fa044c374a795
Er werd vorig jaar tijdens een concert in de Brabanthallen gefilmd en ja hoor, die camera vol in m'n gezicht.
En ik maar wegkijken ....
Gast- Gast
ik kies ook zeker voor Nick... val sowieso op jongens met donker haar met wat meer body...
heb ze ook een aantal keer gezien, 1 keer hebben ze opgetreden bij een personeelsfeest en daar was Simon vreselijk!!
heb ze ook een aantal keer gezien, 1 keer hebben ze opgetreden bij een personeelsfeest en daar was Simon vreselijk!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Dan Simon maar, maar ik vind het allebei een groot drama.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Simon!
Heb ze nog nooit echt ontmoet ofzo maar vind Simon er leuker uit zien.
Heb ze nog nooit echt ontmoet ofzo maar vind Simon er leuker uit zien.
Gast- Gast
Simon!
me-girl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 82
Nick is meer mijn type.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Nick.
Dit topic was wel handiger geweest met poll en foto's
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Lizardje schreef:Nick.
Wijsheid achteraf zullen we maar zeggen.
Gast- Gast
simon!
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Simon als ik moet kiezen, maar vind ze allebei niet heel aantrekkelijk. Ben wel echt fan van de muziek
Belle1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 87
Registratiedatum : 28-12-10
Hoewel ik eigenlijk altijd wel hou van wat bredere mannen, vind ik toch Simon wel leuker!
Ach nog maar 10 maanden geduld hebben.... dan zien we ze live bij symfhonica, wie gaan er nog meer?
Ach nog maar 10 maanden geduld hebben.... dan zien we ze live bij symfhonica, wie gaan er nog meer?
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Nick en Simon, the American Dream
» Ik zoek een liedje van Nick & Simon..
» n.a.v. topic Nick of Simon > Dennis of Jeroen?
» Symp. in rosso, nick en simon, trein
» Nick & Simon: Die Suid-Afrikaanse Droom
» Ik zoek een liedje van Nick & Simon..
» n.a.v. topic Nick of Simon > Dennis of Jeroen?
» Symp. in rosso, nick en simon, trein
» Nick & Simon: Die Suid-Afrikaanse Droom
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: