Symp. in rosso, nick en simon, trein
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Symp. in rosso, nick en simon, trein
Ik ga 14 oktober naar Symphonica in Rosso met Nick en Simon.
Ik wil waarschijnlijk met de trein gaan, omdat er heen veel file zal zijn en ik vrees dat ik op de terugweg te moe ben om te rijden (rij alleen dan, vriendin komt ergens anders vandaan).
Nu willen we dus met de trein, maar om thuis te komen moet ik de trein van 23.25 op Arnhem centraal hebben. Zoals het er nu naar uit ziet is het om 22.45 afgelopen.
Heeft iemand enig idee hoelang je er met die pendelbussen over doet om van het Gelredome op Arnhem Centraal te komen?
Ik wil waarschijnlijk met de trein gaan, omdat er heen veel file zal zijn en ik vrees dat ik op de terugweg te moe ben om te rijden (rij alleen dan, vriendin komt ergens anders vandaan).
Nu willen we dus met de trein, maar om thuis te komen moet ik de trein van 23.25 op Arnhem centraal hebben. Zoals het er nu naar uit ziet is het om 22.45 afgelopen.
Heeft iemand enig idee hoelang je er met die pendelbussen over doet om van het Gelredome op Arnhem Centraal te komen?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Symp. in rosso, nick en simon, trein
Dat is nog wel een gok. Ik denk dat je heel afhankelijk bent van de drukte bij de pendelbussen en of ze meteen weg rijden na afloop van het concert.
Gast- Gast
Wij hebben een keer de auto wat verder weg geparkeerd en zijn toen met pendelbussen op en neer gegaan, maar dat was een chaos. Vervelende mensen enzo, veel vertraging dus ik zou er niet op gokken dat je de trein haalt.
Ik ben zelf ook een keer met de trein en de bus naar het Gelredome gegaan en toen moesten we zelfs eerder weg, zo jammer!
22.45 uur? Komen ze daarna nog terug het podium op of is het dan echt klaar?
Heb je niet een adresje waar je kunt blijven slapen? Bij die vriendin bijvoorbeeld?
Ik ben zelf ook een keer met de trein en de bus naar het Gelredome gegaan en toen moesten we zelfs eerder weg, zo jammer!
22.45 uur? Komen ze daarna nog terug het podium op of is het dan echt klaar?
Heb je niet een adresje waar je kunt blijven slapen? Bij die vriendin bijvoorbeeld?
Gast- Gast
Hmm ik zou er ook niet op gokken. Zelf ga ik meestal met de auto naar het geldredome omdat het niet zo heel ver is vanuit hier.. Maar zie altijd wel druktes bij de pendelbussen. Opzich is het niet zo heel ver naar het Centraal station, misschien ken je mensen die je hier kunnen afzetten? Dan kun je wel met de trein maar ben je niet zo afhankelijk van de pendelbus met de terugreis.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Nee, ik kom uit Rdam, dus ken ook niemand die me zou kunnen brengen.
Ik ben zelf 's avonds behoorlijk moe, dus durf het niet aan om alleen vanuit Arnhem 's nachts naar Rotterdam te rijden. Ben veel te bang dat ik ga zitten knikkebollen. Zeker ook omdat ik alleen rij...
Oh wacht, dat had ik al getypt whaha
Hmmm lastig dus..
Ik ben zelf 's avonds behoorlijk moe, dus durf het niet aan om alleen vanuit Arnhem 's nachts naar Rotterdam te rijden. Ben veel te bang dat ik ga zitten knikkebollen. Zeker ook omdat ik alleen rij...
Oh wacht, dat had ik al getypt whaha
Hmmm lastig dus..
Lejow- Lady Post-a-lot
Oh dat is wel vervelend zeg. Rijden er geen extra treinen wat later? Dat zie je ook nog wel eens met concerten?
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
En anders een goedkope overnachting? Of mee met de persoon met wie je heen gaat, of zit je dan met hetzelfde probleem met de bus/trein?
Gast- Gast
Jup, probleem blijft hetzelfde..
Ben nu aan het kijken of ik misschien naar Utrecht kan reizen en daar opgehaald kan worden, dan gaat de laatste trein om 00.00. Dat is toch half uurtje speling.. En ik geloof dat mijn vriendin dan haar aansluiting ook nog red.
Ben nu aan het kijken of ik misschien naar Utrecht kan reizen en daar opgehaald kan worden, dan gaat de laatste trein om 00.00. Dat is toch half uurtje speling.. En ik geloof dat mijn vriendin dan haar aansluiting ook nog red.
Lejow- Lady Post-a-lot
Megara schreef:En anders een goedkope overnachting? Of mee met de persoon met wie je heen gaat, of zit je dan met hetzelfde probleem met de bus/trein?
Eventueel die Fletcher actie van Kruidvat?
http://www.fletcher.nl/
Zit in Ooij, is niet zo heel ver, ligt tussen Nijmegen en Arnhem. Maar weet natuurlijk ook niet of je de volgende dag al afspraken hebt, dan zou je nog eventueel tot Utrecht kunnen proberen.
En ik herinner me dat met de concerten van Marco Borsato geloof ik wel extra (late) treinen gingen, had je hier al naar gekeken?
Enne welke dag ging je ookalsweer?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
We gaan op vrijdag, de 14e.
Maar als ik dat intyp gewoon op de NS site is dat de laatste trein.
Ik kan geen speciale Nick en Simon treinen vinden ofzo
Maar als ik dat intyp gewoon op de NS site is dat de laatste trein.
Ik kan geen speciale Nick en Simon treinen vinden ofzo
Lejow- Lady Post-a-lot
Lees wel dat 'er extra treinen worden in gezet' maar hoe en wat en waar kan ik niet vinden
Lejow- Lady Post-a-lot
Heb nu iets gevonden over georganiseerde busreizen van Connexxion. Is net zo duur als de trein, alleen de reistijd is langer. Maar het is wel veilig. De bus instappen bij het Gelredome en pas in Rdam er weer uit.
Lejow- Lady Post-a-lot
Dan ben je in elk geval zeker dat je thuis komt. De reistijd zal wel langer zijn maar de zekerheid lijkt me wel prettig.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Nick of Simon?
» Ik zoek een liedje van Nick & Simon..
» Nick en Simon, the American Dream
» n.a.v. topic Nick of Simon > Dennis of Jeroen?
» Nick & Simon: Die Suid-Afrikaanse Droom
» Ik zoek een liedje van Nick & Simon..
» Nick en Simon, the American Dream
» n.a.v. topic Nick of Simon > Dennis of Jeroen?
» Nick & Simon: Die Suid-Afrikaanse Droom
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: