Het blije topic!
+14
Suus
Sjaantje
Krullebol
TGR
Bimbam
girli
Jeanette
Mamsie
Lady4
Lavendel
Bliss
Burn
Gizmo
Rush
18 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Het blije topic!
Alex schreef:Ahhhhh Sterre, wat een geweldig filmpje! Ik zat helemaal hardop 'AHHHHHHHHH LIEFFFFFFFF!'
Whaha, ik ook!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Echt super lief!Bimbam schreef:Alex schreef:Ahhhhh Sterre, wat een geweldig filmpje! Ik zat helemaal hardop 'AHHHHHHHHH LIEFFFFFFFF!'
Whaha, ik ook!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn vriend en ik hebben gisteren besloten om begin volgend jaar naar NYC te gaan! Ik ben er weleens geweest maar mijn vriend nog niet. Ik vind het trouwens alleen erg meevallen qua prijs ineens, niet dat ik klaag maar ben er verbaasd over!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
OOOH DAT FILMPJE!!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood, wat gaaf! Ik wil ook nog eens naar NYC! Wanneer gaan jullie?
Bimbam, ik had nog geen antwoord gegeven op de vraag waar we naartoe gaan. We gaan een weekje naar Centerparks, Parc Sandur in Drenthe. Ik ben er al eens geweest, toen was ik 16 geloof ik. Dus ik vind het wel leuk om er weer eens naartoe te gaan!
Bimbam, ik had nog geen antwoord gegeven op de vraag waar we naartoe gaan. We gaan een weekje naar Centerparks, Parc Sandur in Drenthe. Ik ben er al eens geweest, toen was ik 16 geloof ik. Dus ik vind het wel leuk om er weer eens naartoe te gaan!
Gast- Gast
Alex, ben ik ook 2x geweest!
Emmen, toch?
Leuk! Als ik er nu zou zijn geeft me dat denk ik zo'n jeugdsentimentgevoel haha
Veel plezier! Wel een eindje rijden voor jullie
Emmen, toch?
Leuk! Als ik er nu zou zijn geeft me dat denk ik zo'n jeugdsentimentgevoel haha
Veel plezier! Wel een eindje rijden voor jullie
Gast- Gast
Ik ben blij met mijn nieuwe kapsel!
Vooral omdat ik niet wist wat ik wou
Gast- Gast
Foto?Daisy schreef:Ik ben blij met mijn nieuwe kapsel!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Alex schreef:Sogood, wat gaaf! Ik wil ook nog eens naar NYC! Wanneer gaan jullie?
He, dan kunnen we meeten
Dat filmpje is echt té schattig!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Kittens altijd +1 haha, zo lief!
Wat een blije dingen weer, me like! Ik heb ook iets leuks: morgen naar de kapper voor het eerst sinds honderd jaar
Wat een blije dingen weer, me like! Ik heb ook iets leuks: morgen naar de kapper voor het eerst sinds honderd jaar
Gast- Gast
Suus schreef:Foto?Daisy schreef:Ik ben blij met mijn nieuwe kapsel!
Even snel gemaakt, let niet op mijn uitdrukking...
Krullen komen door de krultang
*Weg*
Laatst aangepast door Daisy op wo 17 aug 2011 - 7:11; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat een blauwe ogen heb jij Daisy, mooi! Je mag wel iets meer lachen hoor
Storm, wanneer ga je?
Storm, wanneer ga je?
Gast- Gast
Storm wat leuk dat je op vakantie gaat
Dat filmpje is iid te lief gewoon(en dat voor iemand die echt niks met katten heeft haha)
Ik word blij van mijn hond, ben namelijk erg trots op hem.
Vorige week was hij aangevallen door een hond op straat, hij was erg geschrokken en was echt wel een paar dagen stil.
Gisteren is hij voor het eerst meegeweest met de honden uitlaatservice en hij heeft het erg goed gedaan volgens die mevrouw. Makkelijk in de omgang en leuk met andere honden gespeeld. Ik ben erg blij dat hij dus niks aan die aanval heeft overgehouden en dat hij nog steeds een leuke sociale hond is en niet bang is geworden voor ander honden.
Dat filmpje is iid te lief gewoon(en dat voor iemand die echt niks met katten heeft haha)
Ik word blij van mijn hond, ben namelijk erg trots op hem.
Vorige week was hij aangevallen door een hond op straat, hij was erg geschrokken en was echt wel een paar dagen stil.
Gisteren is hij voor het eerst meegeweest met de honden uitlaatservice en hij heeft het erg goed gedaan volgens die mevrouw. Makkelijk in de omgang en leuk met andere honden gespeeld. Ik ben erg blij dat hij dus niks aan die aanval heeft overgehouden en dat hij nog steeds een leuke sociale hond is en niet bang is geworden voor ander honden.
Gast- Gast
Whaaa! Ik zag vanmorgen een meisje (1 van mn ''lievelingetjes'' hier) met mooi haar.. Toen zei ik: 'Dat wil ik nou ook een keer! Die moeder hoorde dat en stond dus vanmiddag om half 2 m'n haar te doen..
Gingen ze de stad in, op zoek naar oorbellen.. Maakte die moeder een opmerking als ik ook gaatjes had, nja.. Dat had ik! Komt ze me net oorbellen brengen!
Die mag ik houden! Super lief!
Gingen ze de stad in, op zoek naar oorbellen.. Maakte die moeder een opmerking als ik ook gaatjes had, nja.. Dat had ik! Komt ze me net oorbellen brengen!
Die mag ik houden! Super lief!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Het Blije Topic!!
» Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!
» Blije doos ed aanvragen....
» Off Topic Topic
» Hét EK-topic
» Blije en vrolijke dingen hier plaatsen!!
» Blije doos ed aanvragen....
» Off Topic Topic
» Hét EK-topic
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: