Ik kom in E.B te staan
+15
L!ND@
Lady Starstruck
Minx
Lavendel
Lotus
Burn
Ugly Betty
Jeanette
Sterre
Suus
silly-one
Rovine
Lady4
VeryCherry
Sweety
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik kom in E.B te staan
Vroeger een aantal keren in de krant als ik een prijsvraag gewonnen had met foto.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Festivals in Duitsland vind ik sowieso leuker, welke waren jullie?
Ik PM wel even.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Dames, jullie moeten wel even vertellen waarom jullie in de yes/krant whatever stonden, zo heb ik er niks aan
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ugly Betty schreef:Lady4 schreef:Wauw Ugly Betty, waar ging dat artikel over?
Een van de keren dat ik in de krant stond, was trouwens op een foto met mijn zusje en Wouter Bos.
Over valpreventie bij ouderen. Daar heb ik een half jaar lang onderzoek naar gedaan en de resultaten van dat onderzoek zijn gepubliceerd.
Wat leuk zeg. Welke studie heb jij gedaan dan?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
haha mooi tegenstelling. Wel gaaf en interessant onderwerp. Wat voor studie heb je gedaan dan? (en weet je de mop nog:p)Ugly Betty schreef:Ik heb wel een artikel geschreven dat is gepubliceerd in medisch tijdschrift
(en een keer een mop in de donald duck )
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Haha... ik heb een keer in de Yes gestaan met mijn billen bloot, ik moest iets testen ( was dus voor een testpanel ) en ik heb met mijn ex erin gestaan. We moesten allebei hetzelfde gerecht maken uit het boek van Mathijs Vrieze ( die ook aanwezig was ) en we kregen er cijfers voor. Ik heb gewonnen van mijn exLavendel schreef:Dames, jullie moeten wel even vertellen waarom jullie in de yes/krant whatever stonden, zo heb ik er niks aan
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Lavendel schreef:Dames, jullie moeten wel even vertellen waarom jullie in de yes/krant whatever stonden, zo heb ik er niks aan
In het Taptoe winterboek werd ik gevolgd toen ik in het maritiem museum in Rotterdam was. Ik stond op bijna alle foto's van die reportage.
In de twee Spaanse kranten stond ik de eerste keer omdat ik meedeed aan een uitwisselingsproject, en de tweede keer werden mijn vriend en ik op de foto gezet terwijl we naar de posters aan het kijken waren bij de stierenvechters arena in Barcelona. Daar waren toen veel protesten tegen het vechten (en terecht!).
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik de Yes met een stuk over mijn winterdepressies. In de krant met een foto van een toneelstuk waarin ik speelde op school.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
In de krant vroeger, omdat we met de school de buurt schoon maakte.
In de yes, met t Koninginnedag-verhaal.
In de yes, met t Koninginnedag-verhaal.
Gast- Gast
Zoals meerdere hier heb ik 1 keer in de Yes gestaan. Was een artikel over fans. Ik was toen behoorlijk fan van the Rolling Stones, en daarmee heb ik in de Yes gestaan. Compleet met foto haha.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik heb meerdere keren in de krant gestaan, omdat ik met mijn groep van dansen 1e was geworden op voorrondes en finales van het NK jazz en ik heb samen met mijn zusje en man op de voorpagina gestaan met een foto van een culinair eetfestijn wat hier jaarlijks gehouden wordt. Ik nam net een enorme hap...erg charmant!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
2 weken geleden in de Autoweek in de Probleem vraagbaak
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
IK heb een keer in de krant gestaan met 2 vriendinnen incl. foto. We waren in Thialf bij een schaatswedstrijd en werden door iemand geïnterviewd omdat we veel vlaggen mee hadden
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Ik heb in de yes gestaan. Vlak voordat het stopte. Dat was met een persoonlijk verhaal.
Verder nog nergens...
Verder nog nergens...
Gast- Gast
- Krant: foto koninginnedag, sta ik met een biertje bandjes te kijken.
- Fancy: medeforummer / mailvriendin had als verrassing iets in de fancy laten zetten in de trant van dat ze het leuk vond dat ze mij had leren kennen via dat forum.
Verder niet geloof ik.
- Fancy: medeforummer / mailvriendin had als verrassing iets in de fancy laten zetten in de trant van dat ze het leuk vond dat ze mij had leren kennen via dat forum.
Verder niet geloof ik.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Wat leuk voor je!
Ik heb ooit met een gedicht in de Penny gestaan ! Heb er de eerste prijs mee gewonnen!
Ik heb ooit met een gedicht in de Penny gestaan ! Heb er de eerste prijs mee gewonnen!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik stond in het haarlijnenboekje van de Yes.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» niet zelf zitten, maar wel staan/optrekken/los staan
» Hoe zou dit staan?
» Wat heb je in de babykamer staan?
» Staan laten?
» Hoe sterk staan wij?
» Hoe zou dit staan?