Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Buik(jes) topic

+89
Ibbeltje
Darius
Alex
Marin
miss piggy
TGR
Poisongirl
Paper Crown
Parisienne
Viva
Susan
**_pearl_**
CCC
L!ND@
Ayla
Vlinderrr
_Lana_
Snoes
smooch
Jezzie
Monnie
Happy
Rouge
Sjirafje
kwak
ExpressoB
Spring
Suus
Shy
M@niek
Annie24
Muurvlindertje
Pussycat
Jazzlyn
Printje
PapillonRose
_Mashimaro_
Bloem86
Jasmine
Jade
Star007
Steep
Pien
Papillio
Muppetje
Tania
Thunder
snoezel
Leine
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Supertalentje
moepie
Earane
ekjir@M
Smaragdje
koNijntje
dizzy
lief
xxDila
Theezakje13
Flower_L
blondje1313
Kaboutertje
truestar
liesje
yes1984
Fearie
Clapperdie
Funk
Lejow
Liadan
Schism
pitbullgup
Lavendel
mickey
LindaK
holaagirl
MissD
studiebol
Amber-
Aimee
SarahKey
Fiebje
joyce0606
Happydobby
Laced
Floor
Mamsie
93 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 0:26

Rouge schreef:@ parels, ik was eerst Mademoiselle idd en heb een zoon...bijna goed Wink

Hahaha, de kans was 50% he hahaha
Af en toe houd ik het niet meer bij hier op het forum!
Maar wat leuk!

Supertalentje ; zo denk ik er echt over, als mijn vriend het maar goed vind allemaal! En ze gezond is, ik heb belangrijkere dingen om me op te richten! Ik heb gisteren ook gezegd tegen die mensen ; "WACHT MAAR! Over een jaar joh!" Moet ik dan wel nog waarmaken Sad
Mijn moederkoek ligt dan misschien ook wel aan de voorkant, geen idee!

Arden ; wow! Wat een toeter al! Of wil je dat niet horen haha, sorry! Maar hij is voor 14 weken best flink, al vind ik hem wel heel erg mooi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 0:47

x


Laatst aangepast door ProudMama op ma 31 okt 2011 - 1:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 0:50

Supertalentje, dank je, komt uit Amerika ook al zou je die hier ook wel kunnen kopen Wink Het is mijn derde trouwens Wink

Snoepy, ik zal eens een foto zoeken van rond deze tijd bij de tweede, weet eigenlijk niet of het veel scheelt. Wel met de eerste, haha.

Parels, nee dat maakt niet uit hoor Wink gelukkig weet ik dat het echt alleen mijn buik is nu want ik ben nog niks aangekomen haha :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 0:52

Oe! Zo istie toch best aanwezig haha
Maar ik vind hem wel mooi! Vind het ook niet heel gek dat hij is gaan hangen, op den duur moest hij wel, hij stond zo ver naar voren. Ben je nooit omgekukeld? Ik heb nu al dat ik last krijg van mijn rug vanwege mijn buik, omdat mijn buik mijn rug hol trekt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 0:54

Haha, met kleren aan lijkt het ook minder :P
Nee, ben nooit omgevallen haha, achteraf verbaas ik me daar wel over. Laughing
Was ook bang dat ik om zou vallen na de bevalling, dan is het meeste gewicht in 1x weg, tijdens je zwangerschap komt het geleidelijk bij natuurlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 1:00

Buik 1e met 18 weken ongeveer
Buik 2e met 14 weken ongeveer

Dus denk wel dat het iets scheelt met nu Snoepy! Sowieso bij de eerste duurde het heel lang voor ik echt een buik had maar toen het groeien eenmaal begon ben ik ook wel gewoon dik geeindigd.


Laatst aangepast door Arden op do 10 nov 2011 - 9:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Supertalentje ma 31 okt 2011 - 1:03

@Parels: Natuurlijk heb je belangrijkere dingen, maar toch irriteert het me gewoon, haha! Ik werd met 9 of 13 weken (en alle keren daarna) al gewaarschuwd, 'je zult baby minder snel voelen omdat de moederkoek aan de voorkant zit'. Ik moet vrijdag naar de VK, zal eens vragen waar dat blauwe bloed vandaan komt ;-)

@Arden: sorry, ik heb mijn post al aangepast. Ik ben nu wel heel benieuwd of je het bij de eerste 2 ook al zo vroeg zo goed kon zien!

@PM: Ik vind het niet helemaal eerlijk, jij had er 2 in je buik en deze foto was met 33 weken, dan is het echt zwaartekracht! Laughing

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 1:08

Supertalentje schreef:
@PM: Ik vind het niet helemaal eerlijk, jij had er 2 in je buik en deze foto was met 33 weken, dan is het echt zwaartekracht! Laughing
Na je bevalling, dan zie je pas het effect van de zwaartekracht op je buik :P

Maar als jij al hangbuikzwijntje bent, wat was ik dan? Hangbuikolifant? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 1:08

joyce0606 schreef:hij vond het erg leuk om te zeggen, toen zij met een aantal collega's even een broodje gingen halen bij de supermarkt, en er een klein kindje aan het huilen was, zei hij tegen mij man, "nou dat staat jouw ook te wachten, als ik jouw was zou ik het laten aborteren".....dat schoot bij mijn man volledig in verkeerde keelgat!
WTF zeg joyce!:shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Lejow ma 31 okt 2011 - 1:17

freakielief schreef:
joyce0606 schreef:hij vond het erg leuk om te zeggen, toen zij met een aantal collega's even een broodje gingen halen bij de supermarkt, en er een klein kindje aan het huilen was, zei hij tegen mij man, "nou dat staat jouw ook te wachten, als ik jouw was zou ik het laten aborteren".....dat schoot bij mijn man volledig in verkeerde keelgat!
WTF zeg joyce!:shock:

Dan speur je ook nie....
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Supertalentje ma 31 okt 2011 - 1:24

ProudMama schreef:
Supertalentje schreef:
@PM: Ik vind het niet helemaal eerlijk, jij had er 2 in je buik en deze foto was met 33 weken, dan is het echt zwaartekracht! Laughing
Na je bevalling, dan zie je pas het effect van de zwaartekracht op je buik :P

Maar als jij al hangbuikzwijntje bent, wat was ik dan? Hangbuikolifant? Laughing

Ja, ik weet het. Alles uit proportie, speeltuin verwoest, permanente wallen, borsten op mijn knieen, ik moet wel een heel knap kind krijgen wil hij deze ravage goedmaken lol!

Nee, voor jou geldt het dus niet, jij hebt een tweeling gekregen! cheers

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 1:34

Supertalentje schreef:Ja, ik weet het. Alles uit proportie, speeltuin verwoest, permanente wallen, borsten op mijn knieen, ik moet wel een heel knap kind krijgen wil hij deze ravage goedmaken lol!
Geloof me, je eigen kind vind je altijd het knapste kind wat je ooit hebt gezien. En de eerste tijd helpt ook niemand je uit die droom Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Supertalentje ma 31 okt 2011 - 1:39

ProudMama schreef:
Supertalentje schreef:Ja, ik weet het. Alles uit proportie, speeltuin verwoest, permanente wallen, borsten op mijn knieen, ik moet wel een heel knap kind krijgen wil hij deze ravage goedmaken lol!
Geloof me, je eigen kind vind je altijd het knapste kind wat je ooit hebt gezien. En de eerste tijd helpt ook niemand je uit die droom Laughing

Oh nee, ik wil echt niet zo'n moeder-moeder worden! Als ie lelijk is zeg ik dat gewoon hoor! En ik heb iedereen ook gevraagd eerlijk te zijn, dat schijnheilige gedoe dat iedereen roept dat ie zo mooi is terwijl ie door kan voor gremlin, nee, niks voor mij, haha!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 1:42

Supertalentje schreef:
ProudMama schreef:
Supertalentje schreef:Ja, ik weet het. Alles uit proportie, speeltuin verwoest, permanente wallen, borsten op mijn knieen, ik moet wel een heel knap kind krijgen wil hij deze ravage goedmaken lol!
Geloof me, je eigen kind vind je altijd het knapste kind wat je ooit hebt gezien. En de eerste tijd helpt ook niemand je uit die droom Laughing

Oh nee, ik wil echt niet zo'n moeder-moeder worden! Als ie lelijk is zeg ik dat gewoon hoor! En ik heb iedereen ook gevraagd eerlijk te zijn, dat schijnheilige gedoe dat iedereen roept dat ie zo mooi is terwijl ie door kan voor gremlin, nee, niks voor mij, haha!

Als het goed is zie je dat echt niet! Achteraf zie ik het wel op foto's dat ze gunstige en wat ongunstigere periodes hebben gehad (ik vind sowieso pasgeboren baby's vaak mooier dan baby's van een maand of 3-4) maar toen vond ik ze echt de mooiste kinderen van de wereld. Ja mijn dochter niet meteen maar dat wijt ik meer aan de depressie dan aan dat zij lelijk zou zijn geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 1:44

Dacht ik ook, iets wat uit mij komt kan ik nooit mooi vinden. Echt wel... Liefde maakt blind hoor Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Supertalentje ma 31 okt 2011 - 1:51

Ok, dus als ik 'm wel heel mooi vind (terwijl ie echt heel lelijk is) dan kan ik daar niks aan doen? :P Ik vind pasgeboren baby's juist minder mooi, later pas als ze 'opgedroogd' en aangekomen zijn vind ik ze mooier...

(Nu maar hopen dat ik later niet als een of andere enthousiasteling mijn zingende kind ga staan ophemelen bij Popstars iod terwijl er een kraai uit zijn keel komt...)

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 1:57

Idd wel wat verschil maar verschil tussen 1 en 2 groter dan 2 naar 3, was ik even benieuwd naar smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 3:02

Hahahaha Supertalentje, ik heb het ook gezegd tegen iedereen hoor dat als ze lelijk is mensen het moeten zeggen haha! Maar ik weet ook niet goed hoe ik er dan op reageer, want waarschijnlijk ben ik idd helemaal verliefd op mijn kind! Maar als mensen gaan zeggen wat een ´lief´ kind het is, dan weet ik genoeg haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Supertalentje ma 31 okt 2011 - 3:08

Parels schreef:Hahahaha Supertalentje, ik heb het ook gezegd tegen iedereen hoor dat als ze lelijk is mensen het moeten zeggen haha! Maar ik weet ook niet goed hoe ik er dan op reageer, want waarschijnlijk ben ik idd helemaal verliefd op mijn kind! Maar als mensen gaan zeggen wat een ´lief´ kind het is, dan weet ik genoeg haha

Ja sorry, dit is mijn soort humor. Van lief kind ga ik wel stuiteren, wees dan gewoon eerlijk ;-) Na dit topic ben ik wel een beetje bang geworden dat ik iedereen met rood-doorlopende-ogen en stoom uit mijn oren dwing te zeggen dat ze het het mooiste kind vinden wat ze ooit hebben gezien, haha! (behalve dan als zijn oren op zijn voorhoofd zitten, dan leg ik hem gewoon in een volle trein lol! )

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 3:15

joyce0606 schreef:sommige mensen zijn inderdaad heel hard! mijn man heeft op zijn werk een collega dit alles behalve tactisch is, het is eigenlijk gewoon een hondenlul. van de week had mijn man er genoeg van en heeft gesprek aangevraagd, inmiddels heeft deze collega zijn excusus aangeboden, maar het had nooit gezegt hoeven te worden..

hij vond het erg leuk om te zeggen, toen zij met een aantal collega's even een broodje gingen halen bij de supermarkt, en er een klein kindje aan het huilen was, zei hij tegen mij man, "nou dat staat jouw ook te wachten, als ik jouw was zou ik het laten aborteren".....dat schoot bij mijn man volledig in verkeerde keelgat!

Uhm, que :shock: ?

Joyce, wat ik je steeds nog vragen wilde: ik zag je man laatst op jullie trouwfoto's staan en hij komt me zo bekend voor! Nu weet ik dat wij ver uit elkaar wonen, maar heeft je man ooit ergens anders gewoond?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 3:16

Supertalentje schreef:
Parels schreef:Hahahaha Supertalentje, ik heb het ook gezegd tegen iedereen hoor dat als ze lelijk is mensen het moeten zeggen haha! Maar ik weet ook niet goed hoe ik er dan op reageer, want waarschijnlijk ben ik idd helemaal verliefd op mijn kind! Maar als mensen gaan zeggen wat een ´lief´ kind het is, dan weet ik genoeg haha

Ja sorry, dit is mijn soort humor. Van lief kind ga ik wel stuiteren, wees dan gewoon eerlijk ;-) Na dit topic ben ik wel een beetje bang geworden dat ik iedereen met rood-doorlopende-ogen en stoom uit mijn oren dwing te zeggen dat ze het het mooiste kind vinden wat ze ooit hebben gezien, haha! (behalve dan als zijn oren op zijn voorhoofd zitten, dan leg ik hem gewoon in een volle trein lol! )
Haha, nadat je dit geplaatst hebt zou ik toch iets anders verzinnen. Iedereen weet nu gelijk dat het jouw kind is Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  joyce0606 ma 31 okt 2011 - 4:45

twellie: hij heeft zijn hele leven in K.atwijk aan zee gewoond.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 4:54

ProudMama schreef:
Supertalentje schreef:
Parels schreef:Hahahaha Supertalentje, ik heb het ook gezegd tegen iedereen hoor dat als ze lelijk is mensen het moeten zeggen haha! Maar ik weet ook niet goed hoe ik er dan op reageer, want waarschijnlijk ben ik idd helemaal verliefd op mijn kind! Maar als mensen gaan zeggen wat een ´lief´ kind het is, dan weet ik genoeg haha

Ja sorry, dit is mijn soort humor. Van lief kind ga ik wel stuiteren, wees dan gewoon eerlijk ;-) Na dit topic ben ik wel een beetje bang geworden dat ik iedereen met rood-doorlopende-ogen en stoom uit mijn oren dwing te zeggen dat ze het het mooiste kind vinden wat ze ooit hebben gezien, haha! (behalve dan als zijn oren op zijn voorhoofd zitten, dan leg ik hem gewoon in een volle trein lol! )
Haha, nadat je dit geplaatst hebt zou ik toch iets anders verzinnen. Iedereen weet nu gelijk dat het jouw kind is Laughing

Hahahaha, fantastisch! lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  ExpressoB ma 31 okt 2011 - 9:19

Iedereen bedankt voor de reacties.

Ik maakte een grapje naar die vriendin en zei, je hebt ook van die dingen die je in je bh moet doen anders ga je lekken en dan hoor je een kind op tv en dan gaan ze spuiten haha
Ze zei, "nee ik ga geen borstvoeding geven". Ik zei, natuurlijk wel waarom niet.... Kreeg er amper reactie op.

Zijn er hier moeders die er bewust voor hebben gekozen geen borstvoeding te geven?
Een oppas adresje van mij vroeger, die vrouw heeft ook nooit en te nimmer borstvoeding gegeven en zij warmde de flesjes nooit op. Franse mentaliteit.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 10:51

Rouge schreef:@ parels, ik was eerst Mademoiselle idd en heb een zoon...bijna goed Wink

Oh, ik hoef niet eens te raden :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Buik(jes) topic - Pagina 24 Empty Re: Buik(jes) topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum