Buik(jes) topic
+89
Ibbeltje
Darius
Alex
Marin
miss piggy
TGR
Poisongirl
Paper Crown
Parisienne
Viva
Susan
**_pearl_**
CCC
L!ND@
Ayla
Vlinderrr
_Lana_
Snoes
smooch
Jezzie
Monnie
Happy
Rouge
Sjirafje
kwak
ExpressoB
Spring
Suus
Shy
M@niek
Annie24
Muurvlindertje
Pussycat
Jazzlyn
Printje
PapillonRose
_Mashimaro_
Bloem86
Jasmine
Jade
Star007
Steep
Pien
Papillio
Muppetje
Tania
Thunder
snoezel
Leine
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Supertalentje
moepie
Earane
ekjir@M
Smaragdje
koNijntje
dizzy
lief
xxDila
Theezakje13
Flower_L
blondje1313
Kaboutertje
truestar
liesje
yes1984
Fearie
Clapperdie
Funk
Lejow
Liadan
Schism
pitbullgup
Lavendel
mickey
LindaK
holaagirl
MissD
studiebol
Amber-
Aimee
SarahKey
Fiebje
joyce0606
Happydobby
Laced
Floor
Mamsie
93 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Buik(jes) topic
@ Sarahkey: Ik vind het zo fijn voor jullie
En de 12 weken al voorbij. Geeft het je een fijn gevoel?
Gast- Gast
@sarah, mooi buikje al.
@beegee, het is van MissEtam. Ik heb hem gehaald bij de outlet in Den Bosch, ze hadden het shirt ook in het donker blauw.
@beegee, het is van MissEtam. Ik heb hem gehaald bij de outlet in Den Bosch, ze hadden het shirt ook in het donker blauw.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Hazeltje schreef:@ Sarahkey: Ik vind het zo fijn voor jullie
Het geeft me zeker een heel fijn gevoel, kan er nu ook van genieten.
Ik zie mijn buik groeien en vind dat zo apart en wonderlijk.
Maar ben nog niet aan het idee 'gewend', vind het nog zo 'gek'. Dat het eindelijk gaat gebeuren na 4 jaar.
Hoe gaat het met jou? Leuk een jongen na een meisje! Had je al een voorgevoel?
SarahKey schreef:Hazeltje schreef:@ Sarahkey: Ik vind het zo fijn voor jullie
Het geeft me zeker een heel fijn gevoel, kan er nu ook van genieten.
Ik zie mijn buik groeien en vind dat zo apart en wonderlijk.
Maar ben nog niet aan het idee 'gewend', vind het nog zo 'gek'. Dat het eindelijk gaat gebeuren na 4 jaar.
Hoe gaat het met jou? Leuk een jongen na een meisje! Had je al een voorgevoel?
Ja, dat geloof ik.
Wacht maar als je jullie kindje straks gaat voelen! Dan is het helemaal onwerkelijk
Ja, met mij gaat het nu wel redelijk. Nog wel erg veel pijn in mijn bekken/heupen maar ja.
Dat zal ook niet heel veel minder worden. De misselijkheid is gelukkig wel een heeeeeel stuk minder!
Daar ben zo blij om!
Gast- Gast
Jeetje Sarahkey, wat heb je al een mooie grote buik! Ik ben 15 weken zwanger, maar heb nog niet eens de helft van jouw buik...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Eindelijk kan ik ook een foto posten!
Als je heel, heel, héél goed kijkt, zie je iets van een beginnend buikje...
's avons isie een stuk groter, maar daar heb ik alleen heel oncharmante foto's van (al had ik op deze foto ook mijn vest wel even mogen strijken )
Als je heel, heel, héél goed kijkt, zie je iets van een beginnend buikje...
's avons isie een stuk groter, maar daar heb ik alleen heel oncharmante foto's van (al had ik op deze foto ook mijn vest wel even mogen strijken )
Aimee- Ratel
Mooi Aimee!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Mooi Aimee!
In het begin hoop je op een grote buik, maar geloof me, op het eind heb ik heel vaak een bescheiden buikje gewenst ipv die mega buik
In het begin hoop je op een grote buik, maar geloof me, op het eind heb ik heel vaak een bescheiden buikje gewenst ipv die mega buik
Gast- Gast
Haha ja bij jou kan ik het me voorstellen! Ik sta nu elke dag voor de spiegel 'schat, zie je dat?! Hij is sinds vanmorgen weer wat groter, toch?' En hij 'euhhh ja hoor, vast ' Ik wil gewoon zo'n mooie ronde buik! Hij hoeft niet eens heel grootProudMama schreef:Mooi Aimee!
Aimee- Ratel
aimee, ik had van mezelf ook al een buik, heb van mezelf maat 46-48 dus best stevig. En dit zijn ook nog eens darmen die heerlijk hun werk niet doen
Maar ik zie de buik wel duidelijk groeien, dus van binnen word het allemaal ook uitgebreid. Jij hebt ook een prachtig buikje!
hazeltje: wat balen van je bekken! Getsie zal idd niet zo snel meer over zijn. Gelukkig ben je niet meer zo misselijk! Dat is ook zo vervelend.
Maar ik zie de buik wel duidelijk groeien, dus van binnen word het allemaal ook uitgebreid. Jij hebt ook een prachtig buikje!
hazeltje: wat balen van je bekken! Getsie zal idd niet zo snel meer over zijn. Gelukkig ben je niet meer zo misselijk! Dat is ook zo vervelend.
weg...
Hier nog een foto van mij... vanochtend gemaakt 21 weken en 2 dagen
Hier nog een foto van mij... vanochtend gemaakt 21 weken en 2 dagen
Laatst aangepast door studiebol op di 9 aug 2011 - 20:20; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Mooie buik studiebol!! die is al best groot voor 21 weken maarja zitten ook 2 kindjes in haha
Gast- Gast
Mooie buiken Sarah Key, Studiebol en Aimee.
Mooi om te zien dat het bij iedereen zo anders groeit, en bij de 1 sneller dan de ander te zien.
Mooi om te zien dat het bij iedereen zo anders groeit, en bij de 1 sneller dan de ander te zien.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Zo Studiebol, jij hebt een groeispurt gemaakt zeg!
Je vorige foto was hij lang zo groot niet, toch?
Wel speciaal zeg, volgens mij zijn we even groot, en jij hebt 2 kindjes en ik 1
Aimee ; hij begint te komen hoor! Ik snap je gevoel, ik wilde ook graag een (grotere) buik, maar ik vind hem nu al niet zo handig meer, dat beloofd nog wat straks! En wat er niet bijkomt, hoeft er straks ook niet af, en als hij niet zo groot wordt heb je ook misschien wel minder straie, positief blijven!
Je vorige foto was hij lang zo groot niet, toch?
Wel speciaal zeg, volgens mij zijn we even groot, en jij hebt 2 kindjes en ik 1
Aimee ; hij begint te komen hoor! Ik snap je gevoel, ik wilde ook graag een (grotere) buik, maar ik vind hem nu al niet zo handig meer, dat beloofd nog wat straks! En wat er niet bijkomt, hoeft er straks ook niet af, en als hij niet zo groot wordt heb je ook misschien wel minder straie, positief blijven!
Gast- Gast
Ja mijn buik is wel gegroeid ja! ik groei behoorlijk naar voren!
Pff eerst kon ik ook niet wachten tot je wat zou zien maar nu heb ik er af en toe al best last van hoor van die buik die me toch in de weg zit.. en dan wordt dat nog alleen maar erger.
Pff eerst kon ik ook niet wachten tot je wat zou zien maar nu heb ik er af en toe al best last van hoor van die buik die me toch in de weg zit.. en dan wordt dat nog alleen maar erger.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
net even foto genomen, als ik zo kijk is mijn buik niet echt toegenomen vanaf de 16 weken. (qua afmeting ook niet meer)
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Maak je voor jezelf ook blote buik foto's Joyce? Dan kun je de foto van 16 weken en deze is naast mekaar leggen, misschien zie je dan wel verschil. Zal zo mijn buik er weer is bij zetten, groeit goed!
31w1d
Ik kan niet zo goed foto's meer maken we hebben de slaapkamer verbouwd en nu kan ik niet meer ver genoeg van de spiegel afstaan haha
31w1d
Ik kan niet zo goed foto's meer maken we hebben de slaapkamer verbouwd en nu kan ik niet meer ver genoeg van de spiegel afstaan haha
Gast- Gast
Bazyle schreef:Maak je voor jezelf ook blote buik foto's Joyce? Dan kun je de foto van 16 weken en deze is naast mekaar leggen, misschien zie je dan wel verschil. Zal zo mijn buik er weer is bij zetten, groeit goed!
Gewoon even aan je man/vriend vragen toch???????? haha!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
ProudMama schreef:Mooi Aimee!
+ 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn buik van de week met 36 weken en 1 dag.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
nee ik maak geen blote buik foto's misschien maar wel doen, ik vindt het eigenlijk niet zo mooi! aangezien ik mijn lichaam niet zo mooi vindt
joyce0606- Kletskop
joyce, ik ben normaal ook niet zo van de blote buik foto's. Maar naarmate m'n buik steeds dikker werd vond ik het wel mooier. Maar maak nu foto's met kleren aan en met blote buik, je ziet de verschillen dan wel goed!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
@ Joyce: Ik ben ook niet zo van de blote buik foto's . Had al een beetje striae op mijn heupen, vanaf mijn puberteit . Vind het dan geen gezicht op de foto haha Maja misschien als het straks allemaal nog groter wordt en strakker gaat staan, dat ik het dan wel mooier vind. Hopelijk wel, want ik wil ook nog zo'n mooie bolle buik fotoshoot doen!
En ik zie trouwens wel wat verschil met je andere foto van 16 weken hoor!! het is meer boller aan het worden
@ Fiebje: Prachtige buik!!
En ik zie trouwens wel wat verschil met je andere foto van 16 weken hoor!! het is meer boller aan het worden
@ Fiebje: Prachtige buik!!
Gast- Gast
Fiebje & Bazyle ; mooie buikjes hoor!
Bazyle ; ik krijg mijn buik op de 1 of andere manier ook niet meer goed in beeld, en wij hebben 2 hele flinke spiegels in huis .. nu doet mijn vriend het dus zo af en toe, maar dan word ik wel heel giechelig! Mijn vriend vind het wel grappig allemaal, maar het is wel een beetje raar om te doen!
Joyce ; ik vind je buik wel degelijk gegroeid, hij is niet meer zo 'puntig' zeg maar, hij wordt nu mooi bol, ook boven je navelstreek!
Bazyle ; ik krijg mijn buik op de 1 of andere manier ook niet meer goed in beeld, en wij hebben 2 hele flinke spiegels in huis .. nu doet mijn vriend het dus zo af en toe, maar dan word ik wel heel giechelig! Mijn vriend vind het wel grappig allemaal, maar het is wel een beetje raar om te doen!
Joyce ; ik vind je buik wel degelijk gegroeid, hij is niet meer zo 'puntig' zeg maar, hij wordt nu mooi bol, ook boven je navelstreek!
Gast- Gast
fijn dat jullie wel verandering zien! haha dat boven mijn navel klopt wel, mijn baarmoeder zit nu al 4 vingers boven mijn navel!! en de kleine ligt ook vaak vrij hoog, waardoor ik rare harde bobbels krijg haha
ik ben benieuwd of ik nog veel groei in de komende 3 weken....wat is jullie ervaring. veel groei tussen week 24 en 27?
voor mijn jurk maakt het niet uit die rekt wel mee!
ik ben benieuwd of ik nog veel groei in de komende 3 weken....wat is jullie ervaring. veel groei tussen week 24 en 27?
voor mijn jurk maakt het niet uit die rekt wel mee!
joyce0606- Kletskop
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: