Breien
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Breien
Ik ben sinds kort aan het breien geslagen. Heb al enkele mutsen gebreid en een poncho en ben aan het oefenen met rondbrei naalden.
Helaas heb ik momenteel wat minder tijd ervoor omdat ik moet leren maar ik vind het steeds leuker worden.
Wie doet er ook breien.
Misschien een idee om hier je resutaten te showen
Helaas heb ik momenteel wat minder tijd ervoor omdat ik moet leren maar ik vind het steeds leuker worden.
Wie doet er ook breien.
Misschien een idee om hier je resutaten te showen
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Breien
Ik ben bezig met een sjaal en als ik doorga op dit tempo zal ik hem zo rond de winter van 2014 kunnen dragen!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Haha dat schiet lekker op Nobucta
Ik heb een paar jaar geleden ook wat sjaals en mutsen gebreid, voor mezelf en voor mijn kleine neefjes, was erg leuk. Knap hoor dat je een poncho hebt gemaakt! Wil je hem showen? Misschien inspireert het mij om weer te beginnen
Ik heb een paar jaar geleden ook wat sjaals en mutsen gebreid, voor mezelf en voor mijn kleine neefjes, was erg leuk. Knap hoor dat je een poncho hebt gemaakt! Wil je hem showen? Misschien inspireert het mij om weer te beginnen
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
[quote="Nobucta"]Ik ben bezig met een sjaal en als ik doorga op dit tempo zal ik hem zo rond de winter van 2014 kunnen dragen![/quote
WOEHOE!!!
WOEHOE!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
poncho is nog niet helemaal af. Moet nog een kraag maken. Ik zal morgen een foto maken van hoever ik al ben.
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
[quote="Lejow"]
Het kan niet als ik alleen thuis ben, heb een (inmiddels gigantische) kitten in huis rondlopen die gek is op draadjes, dus moet manlief hem bezighouden als ik brei.
Nobucta schreef:Ik ben bezig met een sjaal en als ik doorga op dit tempo zal ik hem zo rond de winter van 2014 kunnen dragen![/quote
WOEHOE!!!
Het kan niet als ik alleen thuis ben, heb een (inmiddels gigantische) kitten in huis rondlopen die gek is op draadjes, dus moet manlief hem bezighouden als ik brei.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
[quote="Nobucta"]
Haha nou dat kan dan nog 'n heel avontuur worden!
@Shadow, dan kun je toch wel aardig breien als je al 'n poncho hebt gemaakt!
@Sannie, leuk gehaakt!
Ik kan ook breien en haken maar geloof dat ik even 'n 'creatieve dip' heb ofzo haha d'r komt niet zo veel uit m'n handen...
Lejow schreef:Nobucta schreef:Ik ben bezig met een sjaal en als ik doorga op dit tempo zal ik hem zo rond de winter van 2014 kunnen dragen![/quote
WOEHOE!!!
Haha nou dat kan dan nog 'n heel avontuur worden!
@Shadow, dan kun je toch wel aardig breien als je al 'n poncho hebt gemaakt!
@Sannie, leuk gehaakt!
Ik kan ook breien en haken maar geloof dat ik even 'n 'creatieve dip' heb ofzo haha d'r komt niet zo veel uit m'n handen...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: