Vlokkentest
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vlokkentest
Hallo dames,
Volgende week moet ik naar het ziekenhuis voor de vlokkentest, na de combinatietest is eruit gekomen dat ik een verhoogd risico heb op een kindje met het downsyndroom.
Wie heeft ook een vlokkentest ondergaan? Of een 'negatieve' uitslag na de combinatietest?
Zie er enorm tegenop!
Volgende week moet ik naar het ziekenhuis voor de vlokkentest, na de combinatietest is eruit gekomen dat ik een verhoogd risico heb op een kindje met het downsyndroom.
Wie heeft ook een vlokkentest ondergaan? Of een 'negatieve' uitslag na de combinatietest?
Zie er enorm tegenop!
Nana01- Zwijger
- Aantal berichten : 4
Punten : 6
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Vlokkentest
Kan me voorstellen dat je er tegen op ziet. Het hoeft natuurlijk niet te betekenen dat jullie kindje het syndroom van down heeft. Succes volgende week!
Zelf heb ik er geen ervaring mee, wij hebben geen testen laten doen.
Zelf heb ik er geen ervaring mee, wij hebben geen testen laten doen.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er geen ervaring mee maar wil je wel succes wensen.
Heb je nog meerdere redenen om dit te laten doen op het verhoogde risico na dan? en hoeveel wat het verhoogde risico? Lijkt me namelijk best ingrijpend allemaal.
liefs
Heb je nog meerdere redenen om dit te laten doen op het verhoogde risico na dan? en hoeveel wat het verhoogde risico? Lijkt me namelijk best ingrijpend allemaal.
liefs
Gast- Gast
ik heb geen ervaring met een slechte uitslag na de cominatietest. Daarom ook geen vlokkentest gehad. Wel was de 20 weken echo niet goed. Heb toen een vruchtwaterpunctie laten doen. Die is me toen 100% meegevallen.
Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen, denk dat het wel wat meer rust geeft als je duidelijkheid hebt of het wel of niet goed is.
Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen, denk dat het wel wat meer rust geeft als je duidelijkheid hebt of het wel of niet goed is.
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Bedankt voor jullie reacties! Mijn risico was 1:50 dus ook zeker nog wel een grote kans dat het niet zo is, maar wel een risico.
Heb de vlokkentest achter de rug, viel me wel mee maar was zeker geen pretje! Nu afwachten op de uitslag!
Xx
Heb de vlokkentest achter de rug, viel me wel mee maar was zeker geen pretje! Nu afwachten op de uitslag!
Xx
Nana01- Zwijger
Wanneer krijgen jullie de uitslag?
Hoe word trouwens dat risico percentage berekend?
Hoe word trouwens dat risico percentage berekend?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Als het goed is krijgen we binnen twee weken de uitslag. We krijgen wel een deel van de uitslag eerder, dat scheelt wel weer. De uitslag van de vlokkentest is 99% betrouwbaar, zegt de arts..
De uitslag van de combinatietest wordt berekend op basis van het bloed en de nekplooimeting. Alleen wordt daaruit alleen een kansberekening gemaakt, daarmee heb je geen zekerheid eigenlijk.
Xx
De uitslag van de combinatietest wordt berekend op basis van het bloed en de nekplooimeting. Alleen wordt daaruit alleen een kansberekening gemaakt, daarmee heb je geen zekerheid eigenlijk.
Xx
Nana01- Zwijger
O die twee weken zullen lang duren. Maar die uitslag krijg je in delen? Hoe werkt dat dan? Of kunnen ze gewoon al eerder aangeven wat de uitslag waarschijnlijk zal zijn?
Makkelijk gezegd, maar probeer je niet te druk te maken. Je zal nu toch af moeten wachten en hopelijk is de uitslag gewoon goed!
Makkelijk gezegd, maar probeer je niet te druk te maken. Je zal nu toch af moeten wachten en hopelijk is de uitslag gewoon goed!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: