Werkt hier iemand voor Creyfs
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Werkt hier iemand voor Creyfs
Ik werk af en toe via het uitzendbureau Creyfs en nu wil ik eigelijk m'n salarisstrook nakijken, maar ik heb geen idee meer via welke website dat moet! Op de homepage van creyfs zie ik namelijk geen optie.
Iemand die dit toevallig weet?
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Werkt hier iemand voor Creyfs
Ik deed het wel altijd via dfe website, maar weet nog dat ik de eerste keer ook heb gezocht..Snoopy schreef:Ik werk af en toe via het uitzendbureau Creyfs en nu wil ik eigelijk m'n salarisstrook nakijken, maar ik heb geen idee meer via welke website dat moet! Op de homepage van creyfs zie ik namelijk geen optie.
http://www.e-flexer.nl/creyfs/
Succes!
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Thanks, dat is inderdaad de site die ik zocht!
Maar nu nog inloggen...
Als ik een nieuw wachtwoord wil aanvragen, geeft ie nadat ik al m'n gegevens heb ingevuld en wil versturen een inlogvester! Em ik kan natuurlijk niet inloggen omdat ik m'n wachtwoord neit meer weet!
Weet jij toevallig nog of je gebruikersnaam je sofinummer of iets standaards was (voorletter plus achternaam of alleen achternaam of zo)?
Maar nu nog inloggen...
Als ik een nieuw wachtwoord wil aanvragen, geeft ie nadat ik al m'n gegevens heb ingevuld en wil versturen een inlogvester! Em ik kan natuurlijk niet inloggen omdat ik m'n wachtwoord neit meer weet!
Weet jij toevallig nog of je gebruikersnaam je sofinummer of iets standaards was (voorletter plus achternaam of alleen achternaam of zo)?
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Snoopy schreef:Thanks, dat is inderdaad de site die ik zocht!
Maar nu nog inloggen...
Pooee... weet ik dat nog?? Nee ik geloof dat ik dat niet weet.. Sorry! Misschien even bellen om je inlogcodes te vragen.
Succes!
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Werkt/heeft er iemand voor Tempo Team gewerkt?
» Wie werkt er hier in een verzorgingshuis?
» Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?
» Wie werkt hier met dieren?
» Wie werkt hier met klei?
» Wie werkt er hier in een verzorgingshuis?
» Heeft hier iemand ook concertkaartjes voor Guus Meeuwis?
» Wie werkt hier met dieren?
» Wie werkt hier met klei?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: