Hebben jullie een hobby?
+28
PrimaBella
Travelgurly
Mizz_S
Flippin' Bitch
loura
Cupcake
Mida4you
Sterre
Kaboutertje
TwistedAngel
bolus26
Lynn_
Mamsie
Zonnetje
Dolphinne
Fayebella
Caresses
Arwyn
Mon Amour
Salander
Oasis
Highway
SuperGrover
Krullebol
Suus
Supertalentje
Chocolate Cookie
claudiaveronique
32 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hebben jullie een hobby?
zit op een muziekvereniging (speel trompet/ bugel)
en bij een musicalgezelschap en zangles.
verder doe ik aan hardlopen,lees ik graag en heb ik verschillende kleine creatieve projecten in mn vakanties
en bij een musicalgezelschap en zangles.
verder doe ik aan hardlopen,lees ik graag en heb ik verschillende kleine creatieve projecten in mn vakanties
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Razz_ schreef:Mamsie schreef:Zingen
Ohja? Heb je niet ergens geen filmpje/geluidsopname online staan? Ben eigenlijk wel benieuwd
Nee helaas, ik vindt het nooit goed genoeg haha.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
ik mag heel graag lezen, gewoon simpele chicklits.. Kijk momenteel ook veel series terug, heb net alle seizoenen van Gilmore Girls gezien, ben nu bezig met One Tree Hill.
Wil ook schilderen weer beetje oppakken, heb al kleine doeken gekocht.. nu alleen nog wachtten op een creatief moment
Wil ook schilderen weer beetje oppakken, heb al kleine doeken gekocht.. nu alleen nog wachtten op een creatief moment
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb denk ik niet écht een hobby.. Als ik er zo over nadenk. Lezen vind ik de laatste tijd wel heel leuk/fijn.
En een passie heb ik wel : dieren ! Dus vind het ook wel leuk me daarmee bezig te houden. Bezoek dierentuinen, volg een "dier-studie", kijk heel veel Animal planet, lees er boeken over etc.
En een passie heb ik wel : dieren ! Dus vind het ook wel leuk me daarmee bezig te houden. Bezoek dierentuinen, volg een "dier-studie", kijk heel veel Animal planet, lees er boeken over etc.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Fotografie, squash, het bezoeken van concertjes en festivals.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Bezig zijn met mijn nagels ( nailart etc. ), cupcakes maken en decoreren, films en series kijken, lekker bankhangen en internetten,
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
TwistedAngel schreef:ik mag heel graag lezen, gewoon simpele chicklits.. Kijk momenteel ook veel series terug, heb net alle seizoenen van Gilmore Girls gezien, ben nu bezig met One Tree Hill.
Oh ben gek op one tree hill! Heb alle seizoenen
gezien en de laatste is binnenkort weer op internet
te bekijken!
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind hobby altijd zo lame klinken! Maar ik vind het leuk om te shoppen, ik hou van gamen, ik hou van lekker eten en als ik weer een lees periode heb vind ik lezen leuk. In de zomer hou ik van festivals! Maar of dit nu hobbys zijn??
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Toneelspelen, paardrijden (verzorgpaard), spinning, tekenen/schilderen, bandjes kijken.
Tekenen en schilderen moet ik weer een beetje mee beginnen. Zit er ook aan te denken om na jaren weer met zangles te gaan beginnen.
Tekenen en schilderen moet ik weer een beetje mee beginnen. Zit er ook aan te denken om na jaren weer met zangles te gaan beginnen.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Mijn hobby is dansen (klassiek ballet). Daarnaast misschien een vreemde hobby, maar ik ga elke week met een groepje vrienden pubquizzen.
En hoewel ik niet echt creatief ben vind ik het soms wel leuk om creatieve dingen te doen, zo heb ik laatst een twee vogels gemaakt van vilt, en heb ik op vakantie allerlei leuke ideetjes opgedaan voor het zelf in elkaar zetten van een soort knuffelbeesten, dus ik ga van de week even op zoek naar leuke stofjes. Ook kleur ik weleens van die mandala's. En ik zou graag een keer iets schilderen maar dat kan ik gewoon echt niet.
Verder lees ik graag en ik kijk graag tv (al vind ik dat dan weer niet echt hobby's).
En hoewel ik niet echt creatief ben vind ik het soms wel leuk om creatieve dingen te doen, zo heb ik laatst een twee vogels gemaakt van vilt, en heb ik op vakantie allerlei leuke ideetjes opgedaan voor het zelf in elkaar zetten van een soort knuffelbeesten, dus ik ga van de week even op zoek naar leuke stofjes. Ook kleur ik weleens van die mandala's. En ik zou graag een keer iets schilderen maar dat kan ik gewoon echt niet.
Verder lees ik graag en ik kijk graag tv (al vind ik dat dan weer niet echt hobby's).
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Mijn grootste hobby is ook mijn werk (fotografie)
Daarnaast schrijf ik verhalen en sport ik.
Hobby's waar ik wat minder tijd aan besteed maar wel doe: ressorteren van poppenhuizen, schilderen, gamen (en ook gewone bord spellen vind ik leuk)
Gast- Gast
mijn hobbie/passie is reizen.
Net terug uit Bali, nu over 4 weken naar New York,en daarna naar de Kaapverdie!
Net terug uit Bali, nu over 4 weken naar New York,en daarna naar de Kaapverdie!
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Mijn hobby is winkelen, lezen (dan wel voornamelijk tijdschriften), badderen (en dan het liefst met een boekje) en tv kijken.
En het forum is ook wel een beetje een hobby denk ik, laten we die maar onder de noemer internetten zetten.
En het forum is ook wel een beetje een hobby denk ik, laten we die maar onder de noemer internetten zetten.
Gast- Gast
Mijn grootste passie is dansen! Zelf heb ik vanaf mijn 6de tot vorig jaar altijd gedanst bij dezelfde vereniging. Ongeveer 6 jaar geleden ben ik daar ook begonnen met les geven. Nu geef ik bij die vereniging alleen nog les en ga ik over 3 weken zelf bij een andere dansschool starten. Dit omdat ik daar moderne en klassieke dans ga doen en dat doen ze niet bij mijn vereniging. Ik wil mezelf graag blijven ontwikkelen
Verder lees ik graag in mijn vrije tijd. Ik ben boeken aan het sparen zodat ik later zo'n mooie boekenkast kan neerzetten!
En verder.. Internetten, shoppen, film kijken, stappen. De standaard dingen
Verder lees ik graag in mijn vrije tijd. Ik ben boeken aan het sparen zodat ik later zo'n mooie boekenkast kan neerzetten!
En verder.. Internetten, shoppen, film kijken, stappen. De standaard dingen
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
oei.. ik heb wel heel veel dingen die ik leuk vind, volleybal, reddingszwemmen , "gewoon" zwemmen, tekenen en schilderen, fotografie , Foto's bewerken, fotoboeken maken, taarten bakken, rond rijden met de auto en lezen denk dat het wel een beetje was allemaal ik krijg me week altijd wel vol.
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
SuperGrover schreef:Niet echt een hobby als in een echte passie. Ik vind lezen wel leuk, ik hou van winkelen, terrasje hangen, uitgaan.
+1
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Mijn grootste hobby is sporten, daarnaast kijk ik graag series als Gilmore Girls, Gossip Girl, SATC, House, Prison Break, 24.. En ik lees veel als ik er de tijd voor heb, meestal op vakantie dus.
Verder ben ik behoorlijk shopverslaafd, al zie ik dat niet echt als een hobby.
Verder ben ik behoorlijk shopverslaafd, al zie ik dat niet echt als een hobby.
Gast- Gast
Volleybal, zeilen, keyboard spelen, skaten en lezen.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Corsowagen bouwen, bezig zijn met onze houten letters/figuren verkoop, lezen, internetten.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke hobby's hebben jouw partner en jij SAMEN?
» Delen jullie een hobby/soort werk/passie?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
» Delen jullie een hobby/soort werk/passie?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» hebben jullie een vlag en vlaggen jullie?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: