Foto topic!
+61
Juul
nina
Kabouter
Shisha
Queen
Jade
Error
Feline
Angela_1986
Linnie1985
Atelier Madame
Rush
Serena
Burn
Jordana
Eliesje
Tullow
Océane
Snoopy
Raindrop
Middleme
bolus26
silly-one
Jeanette
Toet
Lavendel
Zora
vliegeraar
Inge
Tsjip
Bay
Travelgurly
vlinder19
Silver
Marin
Sorella
Sterre
Paper Crown
InweCulnamo
Pandora
patjuhhh
TNMN
TwistedAngel
Caroow
Sweety
GeKKiE
Bliss
Highway
Chocolate Cookie
Sjaantje
Supertalentje
Muppetje
Snoes
Jerry
Suus
Tiana
SoGood
Lady4
Lejow
Lynn_
smooch
65 plaatsers
Pagina 11 van 13
Pagina 11 van 13 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13
Re: Foto topic!
Niet zo goed.. Hij was best overstuur en ik kon mijn traantjes toen ook niet meer binnen houden.
Gast- Gast
O, Elodie . Dat kan ik me héél goed voorstellen! Het is ook echt zo'n overgang voor jullie allebei lijkt me. Ik hoop dat hij snel gewend is. Wat een prachtig kereltje is het
Gast- Gast
Wat een mooi kereltje Elodie!
Jammer dat het voor jullie beide niet zo fijn was! Maar hij raakt vast snel gewend, dan wordt het afscheid wat makkelijker!
Fijne verjaardag nog!
Jammer dat het voor jullie beide niet zo fijn was! Maar hij raakt vast snel gewend, dan wordt het afscheid wat makkelijker!
Fijne verjaardag nog!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Elodie: Mooi foto van je mannetje. Hij ziet er zelf zo trots uit !!
En een knuffel om de 1e dag door te komen !
En een knuffel om de 1e dag door te komen !
Gast- Gast
Dankje! En ja, pff.. dat hoop ik ook! Als het eenmaal goed is, dan is het zo'n spontaan, vrolijk kind maar hij heeft echt moeite met afscheid nemen En ik sta ook weer lekker voor paalMinneke schreef:O, Elodie . Dat kan ik me héél goed voorstellen! Het is ook echt zo'n overgang voor jullie allebei lijkt me. Ik hoop dat hij snel gewend is. Wat een prachtig kereltje is het
Thanx, Serpentijn en Stuiterbal! Die knuffel kan ik wel even gebruiken
Gast- Gast
Minneke schreef:O, Elodie . Dat kan ik me héél goed voorstellen! Het is ook echt zo'n overgang voor jullie allebei lijkt me. Ik hoop dat hij snel gewend is. Wat een prachtig kereltje is het
Helemaal mee eens... Lijkt me ook echt wennen voor jullie!
Gast- Gast
Elodie schreef:Niet zo goed.. Hij was best overstuur en ik kon mijn traantjes toen ook niet meer binnen houden.
Aah, lijkt me ook echt heel moeilijk om je kindje daar dan zo achter te laten! Hopelijk heeft hij het snel naar zijn zin op school!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Leuke foto's Chipp!
Elodie, wat een mooi mannetje! Jammer dat het zo moeizaam ging vandaag, knuffel voor jullie allebei!
Elodie, wat een mooi mannetje! Jammer dat het zo moeizaam ging vandaag, knuffel voor jullie allebei!
Gast- Gast
Ahhh Elodie, wat een onwijs leuk, schattig zoontje heb je! Hopelijk gaat het morgen beter en vindt hij het helemaal leuk aan het eind van de week. Komt vast goed
Gast- Gast
Bedankt voor de complimenten zeg . Ik ben blij dat ik m over een uurtje weer op kan halen, gaan we lekker taart eten!
Gast- Gast
Elodie schreef:Bedankt voor de complimenten zeg . Ik ben blij dat ik m over een uurtje weer op kan halen, gaan we lekker taart eten!
En ik hoop dat hij met een big smile staat als mama hem weer komt halen!
Gast- Gast
*WEG*
Voor me appartement vanmiddag! Nog een kleine 3 weken, kan niet wachten haha!
Voor me appartement vanmiddag! Nog een kleine 3 weken, kan niet wachten haha!
Laatst aangepast door Paraplu op di 23 aug 2011 - 6:33; in totaal 1 keer bewerkt
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Chipp: mooi zeg!!
Paraplu: leuk!! Hihi! Spannend als je net een nieuw huisje hebt..
Elodie: aaaahhww.. Wat een schattig kereltje toch. Logisch dat het je zo trof!!
Paraplu: leuk!! Hihi! Spannend als je net een nieuw huisje hebt..
Elodie: aaaahhww.. Wat een schattig kereltje toch. Logisch dat het je zo trof!!
Gast- Gast
Wat een leuke foto's! Paraplu, lekker genieten van de voorpret van je nieuwe appartement. Dat is namelijk ook echt genieten!
Ik ben dit weekend op Lowlands geweest, supergaaf!
Ik ben dit weekend op Lowlands geweest, supergaaf!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een leuke foto's allemaal!!!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
@ Elodie: wat een leuk zoontje heb je! Hoe vond hij het vandaag op school?
@ Lady: ik vind die foto van jezelf erg leuk.
@ Chipp: leuke foto's! Die van jou en je ma lopend is leuk. En je lijkt veel op je moeder!
@ Lady: ik vind die foto van jezelf erg leuk.
@ Chipp: leuke foto's! Die van jou en je ma lopend is leuk. En je lijkt veel op je moeder!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
@Sweety Haha, ja klopt. Ik zie het zelf alleen op kinderfoto's van mijn moeder, maar hoor het vaker. Thanks
@Lady Wat heerlijk zonnig!
@Youandi Woon je daar? Mooi om zo een ritje te maken!
@Paraplu Oeh, spannend! Moet je nog veel klussen?
@Elodie Wat een lekker mannetje!
@Lady Wat heerlijk zonnig!
@Paraplu Oeh, spannend! Moet je nog veel klussen?
@Elodie Wat een lekker mannetje!
Gast- Gast
Hij vond het super leuk gelukkig! Had lekker gefietst met een meisje die hij al kent en toen ze een werkje gingen doen vond de juf hem erg pienter. Ook kreeg hij eind vd ochtend weer lekker praatjes :-)Sweety schreef:@ Elodie: wat een leuk zoontje heb je! Hoe vond hij het vandaag op school?
Echt, ik ben zoooo trots!
Pippa, hij kwam op het schoolplein naar me toegerend en vloog in mn armen met een big smile en meteen de grootste verhalen
Gast- Gast
Chipp schreef:
Ik woon daar in de buurt. Het is het militaire oefenterrein van H.avelte... Het is heerlijk rijden daar, al mag het eigenlijk niet.. Maar ik sneak minstens twee keer per week naar binnen.
Gast- Gast
foto's weg
Leuke foto's en wat een mooie bos haar heb je! Al vind ik het eerlijk gezegd absoluut geen 'shoot' foto's...
Leuke foto's en wat een mooie bos haar heb je! Al vind ik het eerlijk gezegd absoluut geen 'shoot' foto's...
Laatst aangepast door Chocolade op di 23 aug 2011 - 1:09; in totaal 1 keer bewerkt
Queen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10
@Chocolade Thank you, het is indd behoorlijk wat! Ik ben wel heel blij me de foto's.
Wil je ze wel uit je quote halen? Dan zou ik ze later deze week nog kunnen verwijderen.
Wil je ze wel uit je quote halen? Dan zou ik ze later deze week nog kunnen verwijderen.
Gast- Gast
Zag er gezellig uit Lady! Leuke foto's!
Youandi, mooie omgeving om een ritje te maken!!
Ik was even in een klusbui dus ik heb gister de radiatorombouw afgemaakt en vandaag voor de 1e keer geverfd. En ik heb een ladekast voor een gedeelte voor de 1e keer in de verf gezet. Beetje bij beetje komt het wel af hier haha!
Youandi, mooie omgeving om een ritje te maken!!
Ik was even in een klusbui dus ik heb gister de radiatorombouw afgemaakt en vandaag voor de 1e keer geverfd. En ik heb een ladekast voor een gedeelte voor de 1e keer in de verf gezet. Beetje bij beetje komt het wel af hier haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Rara..waar waren wij op vakantie?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 11 van 13 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13
Pagina 11 van 13