Foto topic!
+61
Juul
nina
Kabouter
Shisha
Queen
Jade
Error
Feline
Angela_1986
Linnie1985
Atelier Madame
Rush
Serena
Burn
Jordana
Eliesje
Tullow
Océane
Snoopy
Raindrop
Middleme
bolus26
silly-one
Jeanette
Toet
Lavendel
Zora
vliegeraar
Inge
Tsjip
Bay
Travelgurly
vlinder19
Silver
Marin
Sorella
Sterre
Paper Crown
InweCulnamo
Pandora
patjuhhh
TNMN
TwistedAngel
Caroow
Sweety
GeKKiE
Bliss
Highway
Chocolate Cookie
Sjaantje
Supertalentje
Muppetje
Snoes
Jerry
Suus
Tiana
SoGood
Lady4
Lejow
Lynn_
smooch
65 plaatsers
Pagina 10 van 13
Pagina 10 van 13 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13
Re: Foto topic!
aquala: wat een leuk kind zeg met die heldere ogen
joy: leuke vent heb je en londen blijft gaaf <3
proudmama:
joy: leuke vent heb je en londen blijft gaaf <3
proudmama:
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
@ Birgit: haha oh, nou dan vallen de foto's van de weekendjes dát jullie weggaan me denk ik gewoon op
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Deze is eng haha:
Mag het wat vrolijker?
Even niet op letten:
Aaaah:
Mag het wat vrolijker?
Even niet op letten:
Aaaah:
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hou van zoete witte wijn en ik schaam me er niet voor!
Beter dan die droge zure derrie, net vergif. En ja, ik heb al heel wat droge en vooral ook hele goede wijnen gedronken.
Beter dan die droge zure derrie, net vergif. En ja, ik heb al heel wat droge en vooral ook hele goede wijnen gedronken.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Ik hou van zoete witte wijn en ik schaam me er niet voor!
Verkeerde topic denk ik
En wat betreft de zoete witte wijn...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Chipp schreef:@Birgit Zomerfeesten! Welke avond(en) was je?
Vroeg ik me ook af!
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:Sogood schreef:Ik hou van zoete witte wijn en ik schaam me er niet voor!
Verkeerde topic denk ik
Haha, nee goede topic maar ik had idd beter kunnen quoten aangezien de 'discussie' al een paar pagina's terug begon.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Ik hou van zoete witte wijn en ik schaam me er niet voor!
Haha heel goed, ik schaam me er ook niet voor hoor!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Sogood schreef:Angela_1986 schreef:Sogood schreef:Ik hou van zoete witte wijn en ik schaam me er niet voor!
Verkeerde topic denk ik
Haha, nee goede topic maar ik had idd beter kunnen quoten aangezien de 'discussie' al een paar pagina's terug begon.
Oh haha die heb ik niet gelezen. En omdat er bij 'Koken' 'n topic over wijn staat waar het ook over wel/niet zoete witte wijn ging dacht ik dat je daar in wilde reageren... Maar dan heb ik niets gezegd
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Deze foto! Omdat ik gewoon onwijs trots ben dat hij zelf de glijbaan is opgeklommen!
En deze met zijn speelvriendinnetje die dag!
Gast- Gast
Princess schreef:Chipp schreef:@Birgit Zomerfeesten! Welke avond(en) was je?
Vroeg ik me ook af!
Zondagmiddag van 14.00 tot 19.00 uur
Gast- Gast
Birgit schreef:Princess schreef:Chipp schreef:@Birgit Zomerfeesten! Welke avond(en) was je?
Vroeg ik me ook af!
Toen was het toch kindermiddag? Jammer dat je geen van de andere dagen/ avonden bent geweest, was erg gezellig!
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Joy_ schreef:Hahaha ja, koken kan ie als de beste, maar van wijn weet ie niet zo veel. Het is trouwens prosecco, wel erg lekker
Hahaha, ik zie het nu inderdaad. Wij hebben wijncursussen gehad op mijn werk, echt super leuk, zeker als mensen de wijnkaart vragen en dan vervolgens hun glas dus zo vasthouden, dan weet je... Die lult maar wat
Haha, ik kan het niet laten om dat ook te denken, maar toch doe ik het zelf ook nog steeds, 3 wijncursussen verder. Ik weet dat het niet zo hoort en toch doe ik het, dus het hoeft niet perse te betekenen dat iemand maar wat lult .
Ik vind die eerste foto van jullie samen super leuk Joy! Je staat er mooi op.
weetjewel, je ziet er goed uit!
De kindjes van PM zijn liefff!
Gast- Gast
Princess schreef:Birgit schreef:Princess schreef:Chipp schreef:@Birgit Zomerfeesten! Welke avond(en) was je?
Vroeg ik me ook af!
Toen was het toch kindermiddag? Jammer dat je geen van de andere dagen/ avonden bent geweest, was erg gezellig!
Dat zag ik later ook, maar vriendin waar ik mee was wilde graag naar Vangrail
Gast- Gast
Whaha.. Vangrail.. goeie ouwe tijd. Een oud-vriendinnetje heeft een tijdje gedate met de zanger en dus gingen we elk optreden af haha.. Leuke mannen
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Vangrail is leuk!!!
En zoete witte wijn is lekker!! En droge ook en rosé ook en rode wijn ook
En zoete witte wijn is lekker!! En droge ook en rosé ook en rode wijn ook
Gast- Gast
Princess schreef:Birgit schreef:Princess schreef:Chipp schreef:@Birgit Zomerfeesten! Welke avond(en) was je?
Vroeg ik me ook af!
Was zeker gezellig!
Gast- Gast
Joy_ schreef:Sterre schreef:Zo weet ik dus bijna niks van de geschiedenis van de USA
En waarom zou je ook ;-)
Ik vind t op zich ook wel jammer dat ik er weinig vanaf weet. Dingen zoals 'een brug te ver' enzo wat dat was en inhield kwam ik pas in m'n twintigerjaren achter. Heb gewoon zelf beetje wat puzzelstukjes over WW2 bij elkaar moeten leggen op latere leeftijd. Dingen zoals 4 en 5 mei kreeg ik uiteraard wel mee als kind, maar nooit historische musea ofzo. Daarentegen wel weer genoeg kunst musea enzo, dus heb op zich wel genoeg cultureel kapitaal meegekregen van m'n ouders, maar niet veel historische dingen. Heb bijv ook nog nooit schindlers list gezien.
Nooit Schlinders List gezien?! Ohhh, die moet je echt gaan zien hoor! Op de ene of andere manier vind ik de WO2 reuze interessant. Ik heb tig films, documentairs gezien en heb er veel boeken over gelezen. Dat komt wss ook mede dat toen ik begin op de middelbare school zat naar een concentratiekamp in Duitsland ben geweest. Dat heeft toen zoveel indruk gemaakt.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een poosje terug bij Anouschka in de studio een fotoshoot gedaan met mijn zus en neefje:
*
En afgelopen vrijdag een shoot met haar gedaan in in het dorp. Hiervan iets meer foto's Mijn moeder wou zomaar op de foto! (Deze zijn nog onbewerkt, ik krijg nog de bewerkte foto's.)
*
*
En afgelopen vrijdag een shoot met haar gedaan in in het dorp. Hiervan iets meer foto's Mijn moeder wou zomaar op de foto! (Deze zijn nog onbewerkt, ik krijg nog de bewerkte foto's.)
*
Laatst aangepast door Chipp op di 23 aug 2011 - 9:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Feline schreef:Whaha.. Vangrail.. goeie ouwe tijd. Een oud-vriendinnetje heeft een tijdje gedate met de zanger en dus gingen we elk optreden af haha.. Leuke mannen
Die zanger vind zichzelf volgens mij helemaal geweldig
Gast- Gast
Gast- Gast
Aaaahw!
Hoe ging het Elodie?
Hoe ging het Elodie?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Pagina 10 van 13 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13