Foto topic!
+61
Juul
nina
Kabouter
Shisha
Queen
Jade
Error
Feline
Angela_1986
Linnie1985
Atelier Madame
Rush
Serena
Burn
Jordana
Eliesje
Tullow
Océane
Snoopy
Raindrop
Middleme
bolus26
silly-one
Jeanette
Toet
Lavendel
Zora
vliegeraar
Inge
Tsjip
Bay
Travelgurly
vlinder19
Silver
Marin
Sorella
Sterre
Paper Crown
InweCulnamo
Pandora
patjuhhh
TNMN
TwistedAngel
Caroow
Sweety
GeKKiE
Bliss
Highway
Chocolate Cookie
Sjaantje
Supertalentje
Muppetje
Snoes
Jerry
Suus
Tiana
SoGood
Lady4
Lejow
Lynn_
smooch
65 plaatsers
Pagina 7 van 13
Pagina 7 van 13 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13
Re: Foto topic!
Wij leerden op school tijdens geschiedenis bijna alleen maar over de holocaust....echt ieder jaar weer tot ik het echt beu was. Alsof dat de hele geschiedenis is, tuurlijk t is belangrijk maar niet het enige.
Gast- Gast
Ik zal er vast wel iets over gehad hebben op school maar dat is dan gewoon niet blijven hangen...sowieso verliepen de geschiedenislessen altijd heel slordig en chaotisch.
En uit boeken en films, tja daar had ik iets van kunnen leren, maar ik vond dat toen gewoon niet interessant.
En uit boeken en films, tja daar had ik iets van kunnen leren, maar ik vond dat toen gewoon niet interessant.
Gast- Gast
Ja, dat snap ik op zich ook wel weer, Storm en Joy. Als kind vond ik het om de een of andere reden ontzettend interessant, dus heb toen al veel boeken gelezen over het thema. Met school zijn we bijvoorbeeld een paar keer naar musea geweest, met mijn ouders heb ik tig keer De soldaat van Oranje, A bridge to far etc. gekeken.
Misschien dat ik het me daarom moeilijk voor kan stellen, omdat ik er zo vaak automatisch mee in aanraking ben gekomen. Als dat niet zo was geweest had ik ook maar de helft geweten misschien. Zo weet ik dus bijna niks van de geschiedenis van de USA
Misschien dat ik het me daarom moeilijk voor kan stellen, omdat ik er zo vaak automatisch mee in aanraking ben gekomen. Als dat niet zo was geweest had ik ook maar de helft geweten misschien. Zo weet ik dus bijna niks van de geschiedenis van de USA
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Sterre schreef:Zo weet ik dus bijna niks van de geschiedenis van de USA
En waarom zou je ook ;-)
Ik vind t op zich ook wel jammer dat ik er weinig vanaf weet. Dingen zoals 'een brug te ver' enzo wat dat was en inhield kwam ik pas in m'n twintigerjaren achter. Heb gewoon zelf beetje wat puzzelstukjes over WW2 bij elkaar moeten leggen op latere leeftijd. Dingen zoals 4 en 5 mei kreeg ik uiteraard wel mee als kind, maar nooit historische musea ofzo. Daarentegen wel weer genoeg kunst musea enzo, dus heb op zich wel genoeg cultureel kapitaal meegekregen van m'n ouders, maar niet veel historische dingen. Heb bijv ook nog nooit schindlers list gezien.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb dat ook. Ik vind dat ik op school echt een te kort aan geschiedenis heb gehad. Ik dacht tot een aantal jaren terug dat de WO2 voor namelijk Duitsland, Nederland en een beetje Frankrijk was en Hitler. Ik heb op school nooit meegekregen wat er in Amerika en Japan speelde, en daar met name door films achter gekomen.
Ook ander oorlogen als de golfoorlog hebben we vrij weinig over gehad.
Oh en van dat monument had ik ook nog nooit specifiek gehoord. Tuurlijk wel over de holocaust, dus al ik daar zou zijn zou ik het wel snappen. Maar dat leer je toch ook niet op school? Waar welk monument staat?
Ook ander oorlogen als de golfoorlog hebben we vrij weinig over gehad.
Oh en van dat monument had ik ook nog nooit specifiek gehoord. Tuurlijk wel over de holocaust, dus al ik daar zou zijn zou ik het wel snappen. Maar dat leer je toch ook niet op school? Waar welk monument staat?
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Weer on-topic..
Foto's van Londen!
Heerlijk ontbijtje bij Caffe Nero, mijn favoriete coffeecorner. Mijn huis is zelfs geinspireerd op deze cup, ik vind die kleuren zo mooi:
We gingen naar een concert van Brad Paisley, een Amerikaanse country zanger. Daarom waren we helemaal in cowboy outfit gehuld
Notting Hill (ik had voor de verandering eens niet een goede camera mee, maar gewoon een kleine compact, dus geen mooie foto's ofzo)
En nog twee foto's van m'n vriendje en ik op z'n balkon. Onze eerste foto's samen
*Foetsie*
(niet quoten)
Foto's van Londen!
Heerlijk ontbijtje bij Caffe Nero, mijn favoriete coffeecorner. Mijn huis is zelfs geinspireerd op deze cup, ik vind die kleuren zo mooi:
We gingen naar een concert van Brad Paisley, een Amerikaanse country zanger. Daarom waren we helemaal in cowboy outfit gehuld
Notting Hill (ik had voor de verandering eens niet een goede camera mee, maar gewoon een kleine compact, dus geen mooie foto's ofzo)
En nog twee foto's van m'n vriendje en ik op z'n balkon. Onze eerste foto's samen
*Foetsie*
(niet quoten)
Laatst aangepast door Joy_ op za 20 aug 2011 - 22:53; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Leuke foto's! Zeg alleen even tegen je vriend dat ie zijn wijnglas goed vast houdt
Gast- Gast
Hahaha ja, koken kan ie als de beste, maar van wijn weet ie niet zo veel. Het is trouwens prosecco, wel erg lekker
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Hahaha ja, koken kan ie als de beste, maar van wijn weet ie niet zo veel. Het is trouwens prosecco, wel erg lekker
Hahaha, ik zie het nu inderdaad. Wij hebben wijncursussen gehad op mijn werk, echt super leuk, zeker als mensen de wijnkaart vragen en dan vervolgens hun glas dus zo vasthouden, dan weet je... Die lult maar wat
Gast- Gast
Thanks Lily Ik heb 'm ontmoet op de dag na jouw bruiloft, leuk he
En jouw avatar is zo mooi.. Ik weet precies waar dat is haha
Marin- Lady Post-a-lot
Leuke foto's met je vriendje!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
En die mooie schaal staat nu bij ons thuis in de kast, te wachten tot ie weer naar zijn eigenaresse magJoy_ schreef:Thanks Lily Ik heb 'm ontmoet op de dag na jouw bruiloft, leuk he
Gast- Gast
haha thanks ik vind het zelf ook een hele mooie foto heb gisteren de fotoboekjes besteld voor de moeders, ben benieuwd hoe de kwaliteit e.d. is. En hoe heb je `m eigenlijk leren kennen/waar ben je `m tegen gekomen.
Gast- Gast
Joy: Wat zijn jullie een leuk setje! Je straalt, leuk!
*
*
Laatst aangepast door Aquala op vr 19 aug 2011 - 10:58; in totaal 1 keer bewerkt
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Joy en Aquala: super leuke foto's!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Aquala, wat een schatje!
Ik heb niet echt veel recente foto's wel deze incognito bij het theehuisje van een kasteel waar we vorig weekend zijn gaan wandelen:
Ik heb niet echt veel recente foto's wel deze incognito bij het theehuisje van een kasteel waar we vorig weekend zijn gaan wandelen:
Gast- Gast
Ja zeg, van je achterkant. Ik wil juist zien of je al een buikje hebt!
Aquala wat een droppie!
Lily, ik ken 'm via internet, en we hadden onze eerste date de dag na jouw bruiloft. Spraken elkaar al wat langer. Toen zijn we sushi gaan eten en dat was zo leuk, dat we heel gauw weer hebben afgesproken Hebben vandaag een maandje
Aquala wat een droppie!
Lily, ik ken 'm via internet, en we hadden onze eerste date de dag na jouw bruiloft. Spraken elkaar al wat langer. Toen zijn we sushi gaan eten en dat was zo leuk, dat we heel gauw weer hebben afgesproken Hebben vandaag een maandje
Marin- Lady Post-a-lot
Vooruit dan, even speciaal voor jou het topic vervuilen met mijn buikfoto van een week geleden.Joy_ schreef:Ja zeg, van je achterkant. Ik wil juist zien of je al een buikje hebt!
Gast- Gast
wat leuk joy en ook omdat jullie zo ontzettend veel gemeen hebben ben echt blij voor je
Freakie je staat wel enorm met een holle rug (voor meer buik?) maar snap dat je trots bent op je buikje
Freakie je staat wel enorm met een holle rug (voor meer buik?) maar snap dat je trots bent op je buikje
Gast- Gast
Aah super leuk zeg!
Marin- Lady Post-a-lot
Dat deed ik automatisch toen ik zwanger was ook, daar kun je niks aan doen.Lily schreef:wat leuk joy en ook omdat jullie zo ontzettend veel gemeen hebben ben echt blij voor je
Gast- Gast
Dit is inderdaad gewoon hoe ik sta. En mijn rug lijkt zonder zwangerschap ook al hol volgens mij, ghetto booty.Storm schreef:Dat deed ik automatisch toen ik zwanger was ook, daar kun je niks aan doen.Lily schreef:Freakie je staat wel enorm met een holle rug (voor meer buik?) maar snap dat je trots bent op je buikje
Gast- Gast
Pagina 7 van 13 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13
Pagina 7 van 13
Permissies van dit forum: