Foto topic!
+61
Juul
nina
Kabouter
Shisha
Queen
Jade
Error
Feline
Angela_1986
Linnie1985
Atelier Madame
Rush
Serena
Burn
Jordana
Eliesje
Tullow
Océane
Snoopy
Raindrop
Middleme
bolus26
silly-one
Jeanette
Toet
Lavendel
Zora
vliegeraar
Inge
Tsjip
Bay
Travelgurly
vlinder19
Silver
Marin
Sorella
Sterre
Paper Crown
InweCulnamo
Pandora
patjuhhh
TNMN
TwistedAngel
Caroow
Sweety
GeKKiE
Bliss
Highway
Chocolate Cookie
Sjaantje
Supertalentje
Muppetje
Snoes
Jerry
Suus
Tiana
SoGood
Lady4
Lejow
Lynn_
smooch
65 plaatsers
Pagina 5 van 13
Pagina 5 van 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13
Re: Foto topic!
Hee Zora! Wat leuk om eens een foto van jou te zien, wat ben jij leuk! En leuk stel samen met je vriend. Je vakantiefoto's zien er heerlijk uit!
Ik was net terug van vakantie op die foto haha, dus was wel wat bruiner dan normaal, maar nog steeds best wit hoor, lijkt misschien maar zo dat ik bruin was.
Ik was net terug van vakantie op die foto haha, dus was wel wat bruiner dan normaal, maar nog steeds best wit hoor, lijkt misschien maar zo dat ik bruin was.
Gast- Gast
Haha thanks!! Heb wel eens eerder foto's geplaatst, maar niet vaak inderdaad thanks!
Nouja, het ziet er iig heerlijk zomers uit! Misschien door het licht van de klep
Nouja, het ziet er iig heerlijk zomers uit! Misschien door het licht van de klep
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
CKC, ik vind jou ook veel mooier met krullen!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat een heerlijke vakantiefotos!! CKC ik vind je krullen ook mooier, al blijf je prachtig natuurlijk! Joy ik ben ook benieuwd naar een foto van je vriend En Zora leuk om een foto van jou te zien! Leuk ben je! Ik verwar je berichten de hele tijd met die van Zero dus ik verwachte net ook iemand anders te zien haha.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Haha ja, als Zero is wie ik dacht dat ze is ziet die er wel toch wat anders uit thanks iig En ja, ik denk ook wel eens dat ik heb gereageerd als zij heeft gereageerd.
Zora- Ratel
\FryskeFlinter schreef:Wij zijn naar Bodrum - Gümbet geweest. (uitzicht op Koss) Die ene foto is vanaf de Sint Petersburcht gemaakt.
Daar ga ik ook heen!! Welk hotel zat je?
Gast- Gast
Een paar foto's van Berlijn:
Holocaust-Mahnmal.
Holocaust-Mahnmal.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toetje, wat mooi!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Storm schreef:Indrukwekkend, Toetje. Waar staan die blokken op de laatste foto voor?
Dat is het monument voor alle joden die tijdens WOII vermoord zijn.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Zora, wat een mooie foto's van Zweden zeg!! Wil er ook echt een keer heen!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Zora, wat een mooie foto's van Zweden zeg!! Wil er ook echt een keer heen!
Thanks Ik was er alleen nog maar een paar keer in de winter geweest en dat is ook heel mooi, maar dan is alles gewoon wit, en weet eigenlijk helemaal niet wat je ziet. Wij vonden het echt ontzettend mooi, en heel fijn reizen!
Zora- Ratel
Het tennisseizoen is weer bezig en deze actie foto is vorige week gemaakt. Ben er echt super blij mee omdat ik eigenlijk alles goed doe op deze foto .
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Bliss schreef:Storm schreef:Indrukwekkend, Toetje. Waar staan die blokken op de laatste foto voor?
Dit inderdaad. Het roept volgens de ontwerper een gevoel van desoriëntatie en isolement op en is symbolisch voor de ervaringen van de Joodse bevolking. Het bestaat uit 2711 betonblokken variërend in hoogte van 20 cm tot 4,5 meter.
Toet- Lady Post-a-lot
Zijn al die Joden ook daar op die plek vermoord?toetje_ schreef:Bliss schreef:Storm schreef:Indrukwekkend, Toetje. Waar staan die blokken op de laatste foto voor?
Dit inderdaad. Het roept volgens de ontwerper een gevoel van desoriëntatie en isolement op en is symbolisch voor de ervaringen van de Joodse bevolking. Het bestaat uit 2711 betonblokken variërend in hoogte van 20 cm tot 4,5 meter.
Gast- Gast
Eh, willen mensen mijn foto's uit de quotes halen?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Storm schreef:Zijn al die Joden ook daar op die plek vermoord?toetje_ schreef:Bliss schreef:Storm schreef:Indrukwekkend, Toetje. Waar staan die blokken op de laatste foto voor?
Niet dat ik weet.
Toet- Lady Post-a-lot
Daisy schreef:i zweden!
Wij zijn er dit jaar ook heen geweest, wat een heerlijk/mooi land!
Leuk! Waar zijn jullie geweest en wat hebben jullie gedaan? en waaaar zijn de foto's?
Zora- Ratel
Storm schreef:Zijn al die Joden ook daar op die plek vermoord?toetje_ schreef:Bliss schreef:Storm schreef:Indrukwekkend, Toetje. Waar staan die blokken op de laatste foto voor?
Dat lijkt me niet, het is gewoon een symbool voor de gehele holocaust.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Zora schreef:
Leuk! Waar zijn jullie geweest en wat hebben jullie gedaan? en waaaar zijn de foto's?
Wij zijn in Sankt Anna geweest, in de buurt van Söderköping.
In eerste instantie zouden we naar Oland, maar doen we volgend jaar.
We hebben voornamelijk van de omgeving genoten en vriend van het vissen
Zal zo wel even foto´s plaatsen
Gast- Gast
is idd een symbool.
leuk die foto´s van bali en zweden! ben er allebei geweest vorig jaar en t jaar daarvoor,echt super vakantie landen!
in zweden hebbe nwe ook een meerdaagse kanotocht gedaan (10 dagen 25 km per dag) was echt fantastisch!
leuk die foto´s van bali en zweden! ben er allebei geweest vorig jaar en t jaar daarvoor,echt super vakantie landen!
in zweden hebbe nwe ook een meerdaagse kanotocht gedaan (10 dagen 25 km per dag) was echt fantastisch!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Leuk Daisy! Oland is mooi, maar ik zou daar denk ik niet een hele vakantie willen zitten. Toch net niet mooi genoeg
Wij hebben toch wel een hele toer gemaakt, berekenden we gisteren. Met nog alle dagtochten erbij iets van 6500 km gereden
@ Bolus: oooh wat cool! Ik wilde ook zo graag kanoën maar mijn vriend wilde niet Foto's???
Wij hebben toch wel een hele toer gemaakt, berekenden we gisteren. Met nog alle dagtochten erbij iets van 6500 km gereden
@ Bolus: oooh wat cool! Ik wilde ook zo graag kanoën maar mijn vriend wilde niet Foto's???
Laatst aangepast door Zora op zo 21 aug 2011 - 0:56; in totaal 1 keer bewerkt
Zora- Ratel
Oh cool Daisy!! Jullie hadden ook mooi weer zo te zien! En wat cool dat jullie echt zelfgevangen vis hebben gegeten. Wat voor vis ligt daar op het vuurtje?
Zora- Ratel
Pagina 5 van 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13
Pagina 5 van 13
Permissies van dit forum: