trots bij aanspraak?
+9
PapillonRose
sheila123
M@niek
Triesje1983
Annie24
Printje
Susan
Bruintje Beer
Flower_L
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
trots bij aanspraak?
ik vind het nog steeds heel leuk als mensen lachen naar mijn kleine vent, of dat mensen tegen elkaar zeggen 'ach kijk dan, wat een leuk kindje' etc.
Kan daar heel blij van worden, en voel me dan een heel trotse mama!
Herkennen jullie dat? of doet dat jullie niet zoveel?
Kan daar heel blij van worden, en voel me dan een heel trotse mama!
Herkennen jullie dat? of doet dat jullie niet zoveel?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: trots bij aanspraak?
Dit herken ik helemaal. Wij hebben zo'n Kidsit achter de kinderwagen waar mijn oudste dochter van 2 jaar opzit. En daar krijgen wij erg leuke reactie's op. Vanmiddag weer.
Zo ziet het er dan uit als wij op stap gaan
Ik ben altijd trots als ze mijn kids complimenten geven.
Zo ziet het er dan uit als wij op stap gaan
Ik ben altijd trots als ze mijn kids complimenten geven.
Laatst aangepast door Bruintje Beer op zo 11 sep 2011 - 2:31; in totaal 2 keer bewerkt
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, natuurlijk is dat leuk, ik vind dat heel leuk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
toch heb ik altijd het idee, dat op een gegeven moment kindjes minder aandacht krijgen. Aandacht gaat toch vaak naar de kleine kindjes...of naar meerlingen. Voor jullie gevoel ook?
Flower_L- Ratel
Ik vind dat ook heel erg leuk, ik ben dan zo zo trots. Vd week in de bieb liet meneer zich van zijn charmanste kant zien..allemaal handkusjes blazen naar de juf vd bieb, zwaaien/kletsen naar haar.
Ach zei ze wat een lief, schattig jongetje en wat een mooie ogen.
Over zijn ogen krijgen we heel vaak opmerkingen, dat hij van die mooie grote bruine ogen heeft. En dat klopt!
Ach zei ze wat een lief, schattig jongetje en wat een mooie ogen.
Over zijn ogen krijgen we heel vaak opmerkingen, dat hij van die mooie grote bruine ogen heeft. En dat klopt!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik was héél trots toen ik Y. van het kdv ging halen (was zijn 1e dag daar) en dat er een klein kindje naar me toe kwam lopen, me aan m'n broek trok, omhoog keek en zei: 'ben jij de moeder van Y.?'. Dus ik helemaal trots 'ja, dat ben ik'. Waarop zij zei: 'ik vind 'm zó lief, mag Y. mijn broertje worden?'
Vond 't zo schattig dat hij op z'n 1e dag daar al het hartje van dat meisje had veroverd
Vond 't zo schattig dat hij op z'n 1e dag daar al het hartje van dat meisje had veroverd
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:Ik was héél trots toen ik Y. van het kdv ging halen (was zijn 1e dag daar) en dat er een klein kindje naar me toe kwam lopen, me aan m'n broek trok, omhoog keek en zei: 'ben jij de moeder van Y.?'. Dus ik helemaal trots 'ja, dat ben ik'. Waarop zij zei: 'ik vind 'm zó lief, mag Y. mijn broertje worden?'
ahhh, dat is wel heel schattig!
Ik vind het ook nog altijd ontroerend wanneer ik L. ophaal, en hij zit met kindjes te spelen. Zo leuk om te zien dat hij plezier heeft! Eigenlijk wil ik stiekem weleens meekoekeloeren op het KDV. Hij mij niet zien, maar ik hem wel.
Flower_L- Ratel
Annie24 schreef:Ik was héél trots toen ik Y. van het kdv ging halen (was zijn 1e dag daar) en dat er een klein kindje naar me toe kwam lopen, me aan m'n broek trok, omhoog keek en zei: 'ben jij de moeder van Y.?'. Dus ik helemaal trots 'ja, dat ben ik'. Waarop zij zei: 'ik vind 'm zó lief, mag Y. mijn broertje worden?'
Mijn (officieel achter)nichtje van 8 is ook helemaal gek op Yrsa, het liefst loopt ze de hele dag met haar te slepen, ze heeft het altijd over haar, ze wil ook dat Yrsa haar zusje is. Het grappige is dat ze qua gezicht ook echt op elkaar lijken, vooral de mond en de neus, het zouden best zusjes kunnen zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Flower_L schreef:Annie24 schreef:Ik was héél trots toen ik Y. van het kdv ging halen (was zijn 1e dag daar) en dat er een klein kindje naar me toe kwam lopen, me aan m'n broek trok, omhoog keek en zei: 'ben jij de moeder van Y.?'. Dus ik helemaal trots 'ja, dat ben ik'. Waarop zij zei: 'ik vind 'm zó lief, mag Y. mijn broertje worden?'
ahhh, dat is wel heel schattig!
Ik vind het ook nog altijd ontroerend wanneer ik L. ophaal, en hij zit met kindjes te spelen. Zo leuk om te zien dat hij plezier heeft! Eigenlijk wil ik stiekem weleens meekoekeloeren op het KDV. Hij mij niet zien, maar ik hem wel.
Wat een leuk verhaal zeg. Mijn ventje heeft vanaf dag 1 al een vriendinnetje op het dagverblijf. Ze zeggen daar ook net jut en jul hahahaa waar de ene is ... is de andere.
Ze willen naast elkaar zitten bij het eten, spelen altijd samen en donderdag ging ik hem brengen staat zijn vriendin al voor het raam te wachten. R komt binnen aait haar en zegt haaai haai.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik word daar ook heel trots en blij van. Ook als ze bijvoorbeeld op het consultatiebureau zeggen dat iets goed gaat.
Gast- Gast
Printje schreef:
Dat hoor ik ook vaak. S. heeft hele donkere bruine ogen en veel mensen zeggen dat hij mooie ogen
Ook lacht hij altijd en naar iedereen. Dan vinden veel mensen ook leuk. En natuurlijk ben ik dan trots !
Gast- Gast
Heeeeeeeel herkenbaar dit.
J.oshua is 2,5 en regelmatig krijgen we nog opmerkingen (of J.oshua zelf) dat hij zo'n lekker ventje is, hij zo lekker kan kletsen (kletsmajoor) en zo'n lief en schattig kereltje is.
Ik ben dan echt ENORM TROTS, op ons kleine grote ventje...
J.oshua is 2,5 en regelmatig krijgen we nog opmerkingen (of J.oshua zelf) dat hij zo'n lekker ventje is, hij zo lekker kan kletsen (kletsmajoor) en zo'n lief en schattig kereltje is.
Ik ben dan echt ENORM TROTS, op ons kleine grote ventje...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Ik kreeg heel vaak te horen dat F.elice zo´n mooi kindje is vooral haar grote bruine ogen en haar poppenlijfje doen ut um! Ze heeft ook nog maar 2 tandjes onder en als ze dan lacht (dat doet ze naar iedereen) dan zie je ook die 2 schattige tandjes en dat zegt ook iedereen...ahh kijk die tandjes haha
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Heeeeeel herkenbaar! Ik krijg ook vaak opmerkingen als ik met de duowagen op stap ben. Vinden ze allemaal zo schattig 2 van die meisjes!!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ik krijg ook regelmatig complimentjes en mensen die even bij A. kijken. Dat doet me zeker wel wat, meestal glim ik dan van trots
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Heerlijk toch? I like it! Wij hebben een behoorlijke kletstante, dus regelmatig wordt er terug gekletst
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ja dat vind ik ook heel leuk. Ik heb Kian als we buiten zijn altijd in de draagdoek en krijg dan heel veel reacties en ook veel mensen aaien even over zijn wangetje.
Yara krijgt ook erg veel reacties, gisteren liep ze met een klein winkelwagentje door de AH en dan kan ze geen 2 stappen zeggen of iemand zegt iets tegen haar. Erg leuk:-)
En Yara kletst meestal ook terug of begint uit zichzelf te praten, dus dan komen er nog meer reacties.
Yara krijgt ook erg veel reacties, gisteren liep ze met een klein winkelwagentje door de AH en dan kan ze geen 2 stappen zeggen of iemand zegt iets tegen haar. Erg leuk:-)
En Yara kletst meestal ook terug of begint uit zichzelf te praten, dus dan komen er nog meer reacties.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ja! Ik denk dat elke ouder dat wel heerlijk vind! wij hebben een klein mannetje, bolle wangetjes en grote blauwe ogen, dus aandacht zat (vooral van oudere mensen vaak).
Gast- Gast
dan ben ik super trots!
veel mensen spreken me/haar aan ivm haar donkere bruine ogen.
veel mensen spreken me/haar aan ivm haar donkere bruine ogen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik vind het ook altijd erg leuk als ze tegen mijn kindje praten :-D het zijn vooral oudere mensen die dat doen en ik kan er ook van genieten als hij op de opvang met andere kindjes aan het "spelen" is.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Gister voor het eerst de stad in geweest met de kinderen, dat heb ik geweten. Was bijna blij dat het ging regenen en de hoesjes er overheen konden.
2 baby´s vinden mensen blijkbaar wel heel erg leuk... En trots dat ik ben op ze
2 baby´s vinden mensen blijkbaar wel heel erg leuk... En trots dat ik ben op ze
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: