Plz help... I-Tunes???
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Plz help... I-Tunes???
Geen idee of dit in de juiste pijler staat... maar ik heb even gauw wat advies nodig over I-Tunes. Ik heb er zelf geen enkel verstand van want ik ben zelf niet van de Apple-family maar ik ben nu bij mijn paps en hij vraagt me of ik voor hem wat mp3's op zijn IPhone wil zetten.
Maar kan dit wel? Is een mp3 wel te gebruiken op een IPhone, IPod of I-watdanook?
Hij liet met het I-Tunes programmaatje zien maar daar snap ik ook al geen hol van :S
Overigens heeft paps ook een gewone mp3-speler dus daar ga ik sowieso muziek op zetten voor hem.
Maar kan dit wel? Is een mp3 wel te gebruiken op een IPhone, IPod of I-watdanook?
Hij liet met het I-Tunes programmaatje zien maar daar snap ik ook al geen hol van :S
Overigens heeft paps ook een gewone mp3-speler dus daar ga ik sowieso muziek op zetten voor hem.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Plz help... I-Tunes???
Mp3s zijn gewoon af te spelen, je moet ze wel even importeren in je iTunes. Vanaf daar kan je ze dan op je ipod zetten.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Je kunt mp3's importeren in itunesprogramma. En dan in een afspeellijst zetten en die op de ipod 'schrijven' (weet even het woord niet). Maar het blijven onvriendelijke programma's vind ik dus hier heb je ook niks aan
Gast- Gast
Reev, you're back
Maar het ligt dus niet aan mij dat ik het niet zo goed snap
Maar dan zet ik gewone mp3's dus via Itunes over naar een formaat dat de Iphone wel kent?
Jeetje sorry ik krijg sommige leestekens niet aan de gang op deze laptop...
Maar dan zet ik gewone mp3's dus via Itunes over naar een formaat dat de Iphone wel kent?
Sjaantje schreef:Reev, you're back
Als je ze in itunes hebt geimporteerd zijn ze al goed. Dan hoef je je ipod alleen nog maar te synchroniseren.
Gast- Gast
I-tunes zet mp3's niet om, het is gewoon een programma dat je nodig hebt voor de I-pod.
Het blijven nog steeds mp3-bestanden als ze op de I-pod staan :-)
Het blijven nog steeds mp3-bestanden als ze op de I-pod staan :-)
Gast- Gast
Volgens mij denk je te moeilijk sjaan! Een mp3 is gewoon een muziekformast, plaats je deze in itunes, dan blijft het een mp3. Je kan ze zelfs weer er terug vanaf halen als mp3.
Het is alleen een klus om ze op je ipod e krijgen maar dat ligt aan itunes zelf!
Het is alleen een klus om ze op je ipod e krijgen maar dat ligt aan itunes zelf!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Nou bedankt voor het vooruitzicht... ben er dus nog wel even mee bezig???
Ik heb werkelijk altijd gedacht dat mp3 een formaat is dat door Iphone niet ondersteund werd.
Welkom in de wondere wereld van Apple
Thanx ladies voor jullie hulp *uitroepteken*
(haha sorry maar die toets werkt gewoon niet meer op deze laptop, hoor ik net van paps)
Ik heb werkelijk altijd gedacht dat mp3 een formaat is dat door Iphone niet ondersteund werd.
Welkom in de wondere wereld van Apple
Thanx ladies voor jullie hulp *uitroepteken*
(haha sorry maar die toets werkt gewoon niet meer op deze laptop, hoor ik net van paps)
Als je in iTunes staat, kun je mp3 's toevoegen aan je muziekbibliotheek. Of jendrukt even op cntrl O. Als je dit gedaan hebt, iPod eraan hangen, openen en dan kun je muziek erheen slepen.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Danku allemaal, het is gister nog gelukt! Papsie blij, ik blij!
Dat zei mijn schoonzusje ook al toen ik het ooit eens aan haar vroeg, maar ik vind het reuze meevallen. Je kopieert ze in een afspeellijst op iTunes en daarvan kopieer je ze weer naar je iPod/iPhone. That's it, klaar is Sjaan.Caro schreef:
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: