Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik wil me graag even voorstellen

+47
Supertalentje
SuperGrover
Zwoesj
Lynn_
MissBlunt
Tiana
Tsjip
Marin
Atelier Madame
Paper Crown
L!ND@
Bliss
Printje
nisavi
mzcharlotte
Merai
Tazz
Error
luenca
Pien
Lady4
Julia
Snoes
SarahKey
Inge
Susan
Lejow
Gizmo
Starla
ham
TNMN
xxDila
Barbabella
RYW
Suus
Burn
Angela_1986
Chocolate Cookie
Sweety
Caresses
Lavendel
Spring
SoGood
TGR
Melis_je
Tania
Admin
51 plaatsers

Pagina 20 van 21 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21  Volgende

Ga naar beneden

Ik wil me graag even voorstellen - Pagina 20 Empty Re: Ik wil me graag even voorstellen

Bericht  Gizmo zo 14 aug 2011 - 7:56

Lejow schreef:Ja! We hebben speentjes gekocht met I love opa/oma
Mijn moeder begon te juichen, mijn pa heeft me een minuut lang vol ongeloof met tranen in zijn ogen aangekeken haha

Aaawww, wat een lieve reacties! Als ik ook zwanger raak, wil ik het ook graag op zo'n manier vertellen, die speentjes zijn schattig. Mn zus belde me gewoon twee keer dezelfde dag van de positieve test haha!
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil me graag even voorstellen - Pagina 20 Empty Re: Ik wil me graag even voorstellen

Bericht  Tania zo 14 aug 2011 - 7:57

Maple schreef:Hebben ze nou serieus alle accounts zonder berichten daar op No verwijderd? lol!

Volgens mij hebben ze het no forum veranderd in het misschien forum en moet je ingelogd zijn om daar te kunnen kijken/meepraten.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gizmo zo 14 aug 2011 - 7:57

Maple, let it go.... Het is zo wel genoeg geweest denk ik. Laten we het weekend positief afsluiten, en morgen de week weer frips (schoon Wink ) beginnen.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 7:58

Maple: let go Nooooooooo!! afro Boeien wat iedereen wil. Doe wat JIJ wil!

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 14 aug 2011 - 7:59

Ja en het was moeilijk, want ik wist het die maandag maar wilde het niet over de tel vertellen. Mijn moeder woont in Huizen, dus het is niet dat je er zo even heen crost vanuit Rdam. Aangezien we donderdag in Amersfoort zouden zijn, zouden we er dan langs gaan. Maar ik spreek haar wel dagelijks, dus moest 3 dagen mijn mond houden hahaha!

Maple, inderdaad.. Laat het los!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 7:59

Oh, mijn weekend was al positief hoor :P Eindelijk weer eens.... en heb zin in komende week/weken!!

Gast
Gast

Bericht  Gizmo zo 14 aug 2011 - 8:02

Maple schreef:Oh, mijn weekend was al positief hoor :P Eindelijk weer eens.... en heb zin in komende week/weken!!

Ik doel dan ook op het forum Wink
Wat staat er op stapel de komende weken? Komende week twee sollicitatiegesprekken voor je man toch?
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Bericht  Susan zo 14 aug 2011 - 8:03

Waarom moet iedereen altijd tegen Maple zeiken dat ze het los moet laten? Alsof zij er in haar eentje voor heeft gezorgd dat dit topic 33 pagina's heeft, om maar te zwijgen over de andere topics hierover. Ze bepaalt toch zelf wel waar ze over door wil gaan?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 8:04

Susan schreef:Waarom moet iedereen altijd tegen Maple zeiken dat ze het los moet laten? Alsof zij er in haar eentje voor heeft gezorgd dat dit topic 33 pagina's heeft, om maar te zwijgen over de andere topics hierover. Ze bepaalt toch zelf wel waar ze over door wil gaan?

+1

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 8:06

Gizmo schreef:
Maple schreef:Oh, mijn weekend was al positief hoor :P Eindelijk weer eens.... en heb zin in komende week/weken!!

Ik doel dan ook op het forum Wink
Wat staat er op stapel de komende weken? Komende week twee sollicitatiegesprekken voor je man toch?

Ja Very Happy En een wekenedje weg en een vakantie in het verschiet!

En Susan, thanks. Al zal ik er nu wel over ophouden, ik heb geen zin om een compleet forum over me heen te krijgen. Straks moet ik nog in m'n eentje een forum op gaan richten omdat No mijn account verwijderd heeft en op Yes niemand mij meer lief vindt laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 8:08

Stuiterbal schreef:
Susan schreef:Waarom moet iedereen altijd tegen Maple zeiken dat ze het los moet laten? Alsof zij er in haar eentje voor heeft gezorgd dat dit topic 33 pagina's heeft, om maar te zwijgen over de andere topics hierover. Ze bepaalt toch zelf wel waar ze over door wil gaan?

+1

+2

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 8:09

Dat moet ze ook lekker zelf weten, maar er wordt echt niks nieuws meer genoemd, en ze houdt zich zo onwijs bezig met het no forum, terwijl ik er verder bijna niemand meer over hoor, dat is een beetje vast bijten in hetzelfde, vind ik laughcry

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 14 aug 2011 - 8:11

En wat dan nog, dat moet ze dan zelf weten. Ik zie hier ook mensen dat No-forum tot in den treuren verdedigen, terwijl ik denk, als het daar zo leuk is, geniet er lekker van en maak je verder niet druk. Maar dan nog is het aan die mensen zelf om wel of niet iets in te typen en op 'Verzenden' te klikken.

Laatst aangepast door Susan op zo 14 aug 2011 - 8:11; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Julia zo 14 aug 2011 - 8:11

Pippa schreef:Dat moet ze ook lekker zelf weten, maar er wordt echt niks nieuws meer genoemd, en ze houdt zich zo onwijs bezig met het no forum, terwijl ik er verder bijna niemand meer over hoor, dat is een beetje vast bijten in hetzelfde, vind ik laughcry

Het is meer dat men probeert verder te gaan en dat ze er maar op terug blijft komen. Niet dat dat niet mag...
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 8:12

Ik zeg toch nergens dat ze het niet zelf mag weten? Van mij part praat ze het komende jaar erover, maar ik vind het zelf nutteloos, kan toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 8:12

Julia schreef:
Pippa schreef:Dat moet ze ook lekker zelf weten, maar er wordt echt niks nieuws meer genoemd, en ze houdt zich zo onwijs bezig met het no forum, terwijl ik er verder bijna niemand meer over hoor, dat is een beetje vast bijten in hetzelfde, vind ik laughcry

Het is meer dat men probeert verder te gaan en dat ze er maar op terug blijft komen. Niet dat dat niet mag...

Dat bedoel ik.

Gast
Gast

Bericht  Gizmo zo 14 aug 2011 - 8:12

Altijd?

Het kwam nou beetje over als zeuren om het zeuren, elk puntje hier melden. Het ging juist even de goede kant op. Je kan je ook ergens teveel op focussen.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Bericht  Susan zo 14 aug 2011 - 8:14

Ja, ik vind dat er bij de meeste discussies bij haar meteen heel erg bovenop gezeten wordt, terwijl een heleboel mensen er lang over doorgaan.

En dat je probeert door te gaan is prima, maar dan kan je toch ook gewoon dit topic vermijden? In 99% van de topics gaat het er helemaal niet over, dus je kan prima doen alsof er niks aan de hand is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gizmo zo 14 aug 2011 - 8:15

Susan schreef:Ja, ik vind dat er bij de meeste discussies bij haar meteen heel erg bovenop gezeten wordt, terwijl een heleboel mensen er lang over doorgaan.

En dat je probeert door te gaan is prima, maar dan kan je toch ook gewoon dit topic vermijden? In 99% van de topics gaat het er helemaal niet over, dus je kan prima doen alsof er niks aan de hand is.

Oh, dat weet ik niet. Meestal meng ik me niet in discussies, dus geen idee.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Bericht  Julia zo 14 aug 2011 - 8:16

Gizmo schreef:
Susan schreef:Ja, ik vind dat er bij de meeste discussies bij haar meteen heel erg bovenop gezeten wordt, terwijl een heleboel mensen er lang over doorgaan.

Oh, dat weet ik niet. Meestal meng ik me niet in discussies, dus geen idee.

Dat bedoelde ik idd ook niet. Had verder niets met haar als persoon te maken.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 8:17

Ik had dat tegen iedereen gezegd, dat heeft echt geen biet te maken met het feit dat het Maple is.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:53

Het Nocafe heeft het niet lang volgehouden. De site is nu al weg.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:54

Storm schreef:Het Nocafe heeft het niet lang volgehouden. De site is nu al weg.

het is een besloten geworden.. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:58

Theedoosje schreef:

Voor de mensen die er nu nog zitten?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 9:59

Storm schreef:
Theedoosje schreef:

Voor de mensen die er nu nog zitten?

Voor mensen die zich registreren.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 21 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: