Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wil jij nog graag hebben?

+27
Xanna
Mida4you
Roxi3
Lady Starstruck
Didi
Pien
Lejow
studiebol
Oasis
Tullow
Olijfje001
Muppetje
Starla
girli
anne87
Flinder
Qiara
Snack a Jack
bolus26
Barbabella
Gizmo
tweeling
Supertalentje
Chocolate Cookie
Zwerver
Mon Amour
Sweety
31 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Pien za 13 aug 2011 - 6:15

Ik zou heel graag een gezond bmi willen hebben... Tijdens de zwangerschap ben ik er achter gekomen hoe belangrijk je lichaam is en dat je er zuinig op moet zijn...
Omdat ik nu nog borstvoeding geef kan ik nog niet op dieet, zodra ik stop met borstvoeding ga ik mezelf door laten sturen naar een dieetiste. Hoeveel ik in kilo's afval maakt me niet uit, als mijn bmi maar weer gezond word!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 6:19

Pien schreef:Ik zou heel graag een gezond bmi willen hebben... Tijdens de zwangerschap ben ik er achter gekomen hoe belangrijk je lichaam is en dat je er zuinig op moet zijn...
Omdat ik nu nog borstvoeding geef kan ik nog niet op dieet, zodra ik stop met borstvoeding ga ik mezelf door laten sturen naar een dieetiste. Hoeveel ik in kilo's afval maakt me niet uit, als mijn bmi maar weer gezond word!
Val je af door de borstvoeding of niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 6:20

Ik ben bezig om mn huis op te knappen dus die lijst zal ik maar niet neerzetten smile

Een nieuwe wasmachine
Geen pigmentvlekken
Botox
Verder heb ik eigenlijk alles wel! It ain't bad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Didi za 13 aug 2011 - 6:27

Deze tas:

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Wilkin_new2_Cognac-1_1__1_1
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Lady Starstruck za 13 aug 2011 - 6:29

-Een rijbewijs
-Een huis met tuin in mijn oude woonplaats
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Pien za 13 aug 2011 - 6:31

Pm, ik ben alle zwangerschapskilo's al kwijt en nog 4extra inmiddels... Een mooie bijkomstigheid dus!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 6:34

Didi schreef:Deze tas:

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Wilkin_new2_Cognac-1_1__1_1

Die wil ik ook, in het zwart I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Roxi3 za 13 aug 2011 - 6:38

Een nieuwe auto
Een leuke stageplek voor mij lio-stage
Mijn diploma

En dan wil ik wel wat kilo's weggeven Wink

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 6:43

Pien schreef:Pm, ik ben alle zwangerschapskilo's al kwijt en nog 4extra inmiddels... Een mooie bijkomstigheid dus!
Ja, dat is dan ideaal. Moet je nog heel veel kwijt of valt het mee?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Mida4you za 13 aug 2011 - 7:06

- Een rekening met een leuk bedrag want we hebben al zo'n poos niks te besteden Sad
- Een huisje met tuin i.p.v. een flatje
- Een heerlijke vakantie naar de zon
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 7:10

Mirjam4you schreef:- Een rekening met een leuk bedrag want we hebben al zo'n poos niks te besteden Sad
- Een huisje met tuin i.p.v. een flatje
- Een heerlijke vakantie naar de zon

Wat vervelend. Hoe komt dat als ik vragen mag, is er wel zicht naar meer geld om te kunnen besteden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Pien za 13 aug 2011 - 7:16

ProudMama schreef:
Pien schreef:Pm, ik ben alle zwangerschapskilo's al kwijt en nog 4extra inmiddels... Een mooie bijkomstigheid dus!
Ja, dat is dan ideaal. Moet je nog heel veel kwijt of valt het mee?

ik moet nog heel veel... Embarassed Cry

mijn bmi zit nu echt hoog, zo hoog dat het obesitas genoemd word. ik wil echt heel graag terug naar rond de 24.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 7:18

Pien schreef:mijn bmi zit nu echt hoog, zo hoog dat het obesitas genoemd word. ik wil echt heel graag terug naar rond de 24.
Dat had ik niet verwacht aan je foto's te zien...
Of plaats je hier alleen maar lucky shots? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Lejow za 13 aug 2011 - 7:20

Purple schreef:
Pien schreef:mijn bmi zit nu echt hoog, zo hoog dat het obesitas genoemd word. ik wil echt heel graag terug naar rond de 24.
Dat had ik niet verwacht aan je foto's te zien...
Of plaats je hier alleen maar lucky shots? Wink

+1!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Pien za 13 aug 2011 - 7:23

Nee, die foto´s zijn gewoon echt zoals ik ben... Tijdens de zwangerschap zat mijn bmi echt boven de 35. Nu gelukkig een stukje eronder maar ik wil echt doorzetten tot ik een goed bmi bereik! Mijn streven is dat volgend jaar rond juni te behalen.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 7:25

Nou, Pien ik had je echt niet zo zwaar geschat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Pien za 13 aug 2011 - 7:30

Purple schreef:Nou, Pien ik had je echt niet zo zwaar geschat.
dat vind ik natuurlijk heel leuk om te horen, alleen zo jammer dat de weegschaal wat anders aangeeft :shock:

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Didi za 13 aug 2011 - 9:04

Eline schreef:
Didi schreef:Deze tas:

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Wilkin_new2_Cognac-1_1__1_1

Die wil ik ook, in het zwart I love you

Jaa, mooi issie he? I love you
Wil nu graag een een cognac kleurige, heb normaal altijd zwarte.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Xanna za 13 aug 2011 - 9:36

Ik heb een goede relatie, een dak boven mijn hoofd etc. Dus qua emtionele en materialistische zaken heb ik niets te wensen!

Het enige wat ik wil zijn 2 voldoendes voor 2 van de 3 tentamens komende week. Ik wil zooo graag aan mijn masterstage beginnen, dat ik met moeite 2 weken heb kunnen relaxen op mijn vakantieadres (15 dagen op vakantie is heerlijk, maar niet als er een enorme berg werk op je ligt te wachten) en nu gewoon weer doorwerk onder die enorme stress van alles wat nog moet in de komende 2 weken.. Neutral Bah. (wel een beetje een klaagzang zo, maar dit is het enige wat ik wil op dit moment Wink )

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Dolphinne zo 14 aug 2011 - 5:18

Ik wil heel graag mn diploma eindelijk hebben.
Moet nog het allerlaatste stukje schrijven van mn scriptie. (data analyseren en hypotheses toetsen en dan daarna nog een conclusie schrijven)
Ben al de hele middag naar mn computerscherm aan het staren en een aantal berekeningen aan het proberen te maken, maar snap er geen ene donder van en schiet dus ook voor geen meter op hierdoor...
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 5:22

Ik wil graag een nieuw huis ! Onze komt morgen te koop te staan en we hebben nu al een ander mooi huis gezien dat helemaal naar onze smaak is . Maar we wachten eerst tot dit huis verkocht is. En hopelijk staat dat andere huis dan ook nog te koop Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 5:45

Razz_ schreef:Ik wil graag een nieuw huis ! Onze komt morgen te koop te staan en we hebben nu al een ander mooi huis gezien dat helemaal naar onze smaak is . Maar we wachten eerst tot dit huis verkocht is. En hopelijk staat dat andere huis dan ook nog te koop Sad

Ik ga duimen!! Succes met de verkoop!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Vanillivi zo 14 aug 2011 - 5:51

Een leuke vriend!
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 6:07

Een studie, ik mag niet studeren van de baas. Omdat ik volgens hem te lang afwezig zou zijn. Maar ik geef niet op en ben nu alweer iets anders aan het bedenken.
Daarna een nieuwe baan in de zorg of anders in de toerisme branche.
Kwa hebben dingetjes een i phone. Misschien volgende maand als het meezit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Rush zo 14 aug 2011 - 6:09

Een Audi A3 en dat is best realistisch over 1,5 jaar ongeveer.

Geld van m`n broer wat ik nog krijg :P

Pumps die me goed passen met een kleine maat 36.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil jij nog graag hebben?  - Pagina 3 Empty Re: Wat wil jij nog graag hebben?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum