Dronkentopic!
+6
Pien
Supertalentje
blondje1313
Angela_1986
Error
JD
10 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Dronkentopic!
Dat laat ik je nog weten. Ik zoek eerst de rest uit. Als ik weet waar, wanneer en hoeveel kom ik bij je terug. Engeland (e.o.) kunnen we denk beter even overslaan.Zusje schreef:Smikkell schreef:Vriend van???????????????????????? Of 'nummer 3" ??Zusje schreef:Maura schreef:Nu ben ik weer wakker.... Met de buurman?
Nee, met de foute man . De buurman doe ik niet meer. Hij was de zwakste schakel, tot ziens!
Nr 3.
Wanneer moet ik dat geld aan je overmaken?
Gast- Gast
Aight, you're cool
Laatst aangepast door Zusje op do 11 aug 2011 - 9:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Buitenland is niet nodig idd... Ik draaide door . Heb ik wel vaker last van .
Gast- Gast
Jij niet dan?Maura schreef:Zo, dat is een lijstje. Je kunt een keuze maken, maar je kunt ook gewoon nog even genieten en vervolgens voor een heel ander kiezen.
Gast- Gast
Geniet maar lekker van de aandacht, Zusje
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Is wel leukerZusje schreef:Buitenland is niet nodig idd... Ik draaide door . Heb ik wel vaker last van .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jij niet dan?Maura schreef:Zo, dat is een lijstje. Je kunt een keuze maken, maar je kunt ook gewoon nog even genieten en vervolgens voor een heel ander kiezen.
Waar doel je precies op? Want straks ga ik reageren en dat blijk je iets anders te bedoelen.
Gast- Gast
Is las verkeerdMaura schreef:Smikkell schreef:Jij niet dan?Maura schreef:Zo, dat is een lijstje. Je kunt een keuze maken, maar je kunt ook gewoon nog even genieten en vervolgens voor een heel ander kiezen.
Waar doel je precies op? Want straks ga ik reageren en dat blijk je iets anders te bedoelen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Is las verkeerdMaura schreef:Smikkell schreef:Jij niet dan?Maura schreef:Zo, dat is een lijstje. Je kunt een keuze maken, maar je kunt ook gewoon nog even genieten en vervolgens voor een heel ander kiezen.
No prob. Heb ik niet voor niets niets getikt.
Gast- Gast
AlcoholMaura schreef:Smikkell schreef:Is las verkeerdMaura schreef:Smikkell schreef:Jij niet dan?Maura schreef:Zo, dat is een lijstje. Je kunt een keuze maken, maar je kunt ook gewoon nog even genieten en vervolgens voor een heel ander kiezen.
No prob. Heb ik niet voor niets niets getikt.
Gast- Gast
Van jouw lijstje.. De gene die het meest ver weg woont, helaas.Zusje schreef:Smikkel, kan jij wel kiezen dan? Wie moet ik kiezen?
Gast- Gast
J.Zusje schreef:Wie woont er volgens jou het verste weg dan?
Ow, er is natuurlijk nog een J.
Gast- Gast
Alcohol begint overigens uit te werken... Ik denk dat ik maar ga slapen... Eerst de energie vinden om op te staan .
Gast- Gast
Ik niet, nee, maar jij wel. Van die lijst zou ik niemand kiezen en zou jij ook niet moeten doen.Zusje schreef:Houston stond niet op mijn lijst! Dus die mag je niet kiezen .
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Zusje schreef:Alleen als je bereid bent nr 4 te zijn
Hoedje van papier .
Gast- Gast
En aan Houston heb ik natuurlijk ook gewoon niks. Dus daar ga ik mijn hoop niet op vestigen, dat heb ik nooit gedaan en zal ik nooit doen ook. Hij kan niet voor mij kiezen dan moet ik ook niet voor hem willen kunnen moeten hoeven willen kiezen.
Gast- Gast
Wat schattig dat iedereen zegt dat ik nog zo netjes kan typen na al die drank (zal dan ook niet zeggen hoevaak ik het over moeten typen.... )
Ik was in slaap gevallen op de bank haha....dus ga nu in mn bedje maar verder slapen!! .... truste!
Ik was in slaap gevallen op de bank haha....dus ga nu in mn bedje maar verder slapen!! .... truste!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Gelukkig nog wel met puntjes..JaneDoe schreef:Wat schattig dat iedereen zegt dat ik nog zo netjes kan typen na al die drank (zal dan ook niet zeggen hoevaak ik het over moeten typen.... )
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: