Dronkentopic!
+6
Pien
Supertalentje
blondje1313
Angela_1986
Error
JD
10 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Dronkentopic!
Zo....ik ben dronken....wie doet er met me mee???
T is deze week kermis hier, dus ben net naar de feesttent geweest met een anderhalve liter fles balico....en hij was binnen een uurtje op....help!
Nadeel is een beetje dat ik morgen moet werken....typen is al een hele opgave...ben in tijden niet zó dronken geweest!
wie doet er mee?
T is deze week kermis hier, dus ben net naar de feesttent geweest met een anderhalve liter fles balico....en hij was binnen een uurtje op....help!
Nadeel is een beetje dat ik morgen moet werken....typen is al een hele opgave...ben in tijden niet zó dronken geweest!
wie doet er mee?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Dronkentopic!
Woon je in Beverwijk? (haha daar is het - weet ik toevallig - feestweek deze week)
Ik ben niet zo vaak dronken om 8 uur 's avonds.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Woon je in Beverwijk? (haha daar is het - weet ik toevallig - feestweek deze week)
Jep klopt! daar woon ik vlakbij en daar was ik dus ook vanmiddag!
ik ben normaal ook nooit dronken om 8 uur s avonds hoor....drink nooit, sowieso niet doordeweeks...
maar nu ging het heeeel erg hard, harder dan ik zelf dacht....ben in tijden niet zo dronken geweest.
nu even wat te eten besteld, veel water drinken en straks op tijd mn bed in....en dan moet t wel weer goedkomen!
woon jij ook in de buurt dan?
JD- Ratel
Haha nee ik ook niet! Maar je hebt je wel vermaakt dus ?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Hahaha ik ken dat dus helemaal niet, dat de kermis zo'n 'feest' is. Maar in de ouderlijke woonplaats van een vriendin van mij is dat ook zo en die komt dan dus ook in 't begin van de avond dronken thuis...
Ik ga niet dronken worden maar dadelijk nog wel 'n glaasje wijn drinken, meer dan 'n glas heb ik niet meer in de fles zitten
Fijne avond nog en sterkte morgen met werken
Ik ga niet dronken worden maar dadelijk nog wel 'n glaasje wijn drinken, meer dan 'n glas heb ik niet meer in de fles zitten
Fijne avond nog en sterkte morgen met werken
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Bij ons is de kermis ook altijd een drinkfestijn, maar neem jij je eigen drank mee? En wat is balico?
Dit jaar een jaartje alcoholvrij (of misschien wel niet omdat ik aan het bevallen ben), maar de reden daarvoor is leuk genoeg!
Dit jaar een jaartje alcoholvrij (of misschien wel niet omdat ik aan het bevallen ben), maar de reden daarvoor is leuk genoeg!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ja volgens mij is de kermis/feestweek iets typisch "noord-hollands".
t us zo erg dat ik voor de volgende feestweek echt 3 hele dagen vrij heb genomen. en ook mijn hele vriendenkring is die 3 dagen vrij....vaste prik:) en ja zwaar is t wel....want dan beginnen we die woensdag om 11.00 met drinken....en hoe gek ook, ik doe gewoon mee met een wijntje....slaat ook eigenlijk nergens op he, zo vroeg?!!
maar ach, die ene keer per jaar!
t us zo erg dat ik voor de volgende feestweek echt 3 hele dagen vrij heb genomen. en ook mijn hele vriendenkring is die 3 dagen vrij....vaste prik:) en ja zwaar is t wel....want dan beginnen we die woensdag om 11.00 met drinken....en hoe gek ook, ik doe gewoon mee met een wijntje....slaat ook eigenlijk nergens op he, zo vroeg?!!
maar ach, die ene keer per jaar!
JD- Ratel
blondje1313 schreef:Bij ons is de kermis ook altijd een drinkfestijn, maar neem jij je eigen drank mee? En wat is balico?
nou t was vandaag hardraverij hier (rennende paardjes), en dan neemt iedereen zn eigen drank mee. dus ik had 2 flessen bacardi lemon met cola mee (ba-li-co)
JD- Ratel
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 11:07; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Supertalentje schreef:Ik doe niet mee hoor, ik ben niet zo'n zuipschuit
Jij mag ook niet mee doen!
Gast- Gast
In het zuiden zag je dat vroeger ook veel vaker volgens mij, dat er 'n hele feesweek rondom de kermis was en in de wat kleinere dorpen zie je dat dus nog wel gebeuren.
Ach, met carnaval nemen 'wij' ook een aantal dagen vrij (sommige zelfs 1,5 week) en dan vloeit de drank ook al 's morgens vroeg hoor
Ach, met carnaval nemen 'wij' ook een aantal dagen vrij (sommige zelfs 1,5 week) en dan vloeit de drank ook al 's morgens vroeg hoor
Je typt anders nog wel netjes voor een dronken iemand! Ik was vorige vrij... aangeschoten, haha! Vierde mijn verjaardag. Maar ik was de dag erna wel heel slim vrij, want ik had het niet overleefd anders
Kermis, ik kan het woord niet meer horen. Vanaf morgen is dat ook bij Alkmaar in de buurt, en daar moet ik helpen
Kermis, ik kan het woord niet meer horen. Vanaf morgen is dat ook bij Alkmaar in de buurt, en daar moet ik helpen
Gast- Gast
Wat moet je doen op de kermis Pippa? En die ' ' wil zeggen dat je er niet zo'n zin in hebt?
Angela_1986 schreef:Wat moet je doen op de kermis Pippa? En die ' ' wil zeggen dat je er niet zo'n zin in hebt?
Nee, niet zo heel erg eigenlijk haha! Maar ik heb het mijn schoonouders (met eetcafé) beloofd! Nou kermis in NH is vooral zuipen en allemaal stomme spellen. Morgen kindermiddag met spijkerbroek hangen, zaklopen, koekhappen etc.. in de avond komt er een band optreden. Zaterdag stropdashangen en optredens en zondag k.atknuppelen en feestoptredens..
Gast- Gast
Knap dat je dan nog zo goed kunt typen als je dronken bent... Ik kan dan al niet eens meer normaal lopen, laat staan typen.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pippa schreef:Angela_1986 schreef:Wat moet je doen op de kermis Pippa? En die ' ' wil zeggen dat je er niet zo'n zin in hebt?
Nee, niet zo heel erg eigenlijk haha! Maar ik heb het mijn schoonouders (met eetcafé) beloofd! Nou kermis in NH is vooral zuipen en allemaal stomme spellen. Morgen kindermiddag met spijkerbroek hangen, zaklopen, koekhappen etc.. in de avond komt er een band optreden. Zaterdag stropdashangen en optredens en zondag k.atknuppelen en feestoptredens..
Haha dat gaan dan nog lange dagen worden... *Fijn hè, van die bemoedigende woorden *
Hele hippe spelletjes! In de tijd dat mijn 80+ clienten bij de 'jeugd van tegenwoordig' hoorden...
Veel succes dan maar! Je schoonouders zullen vast heel blij met je hulp zijn!
Ze lopen in dat jaar ook een aantal jaren achter, dus dat klopt ook wel Maar ik ben er alleen morgen en misschien zondag om te helpen, want ik moet gewoon bij mijn eigen werk werken (en ik ben vergeten vrij te vragen......) Maar wordt wel gezellig, denk ik
Gast- Gast
Ik ben ook vrij met de feestweek hier in het dorp. Heb standaard dan een week vakantie. En ach, die spelletjes zijn dan misschien wel dom, je moet het ook niet te serieus nemen. En na een paar drankjes is elk spelletje leuk!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
ik woon ook in noord holland,maar hier is het niet zo dat de kermis een feestweek is.Maar vind altijd wel leuk die dronken topics,vind dat je nog goed kan typen.wil nog eens naar de kermis in volendam.Maar zit er voorlopig even nog niet in.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
What the f.. is balico?
Ik doe over een uurtje of twee mee, ga zo aan de licor43.
Ik doe over een uurtje of twee mee, ga zo aan de licor43.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb al 3 glazen Southern Comfort op, hakt er ook lekker in .
En ja, ik moet morgne ook werken. Ik heb het weer mooi voor elkaar hahahaha!
En ja, ik moet morgne ook werken. Ik heb het weer mooi voor elkaar hahahaha!
Laatst aangepast door Zusje op do 11 aug 2011 - 9:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Weet je het recept al..??Zusje schreef:Ik heb al 3 glazen Southern Comfort op, hakt er ook lekker in .
En ja, ik moet morgne ook werken en geen idee hoe ik mijn collega nog onder ogen moet komen . Ik heb het weer mooi voor elkaar hahahaha!
Gast- Gast
Jaaaaa ik heb een fles gekocht!
Kun je gewoon bij de slijter kopen. 1 op 1 schenken dus evenveel SC als juice en dan een paar grote ijsklonten erbij.
Tot ik deze fles had dronk ik het met Spa fruit Lemon Cactus, ook niet verkeerd.
Fles SC is wel al bijna leeg
Kun je gewoon bij de slijter kopen. 1 op 1 schenken dus evenveel SC als juice en dan een paar grote ijsklonten erbij.
Tot ik deze fles had dronk ik het met Spa fruit Lemon Cactus, ook niet verkeerd.
Fles SC is wel al bijna leeg
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: