Jouw droomvakantie(bestemming)..
+5
Inge
Sarah1985
Sjaantje
TukTuk
Try
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Jouw droomvakantie(bestemming)..
Ik zou wel naar Tahiti of Hawaii willen
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Wij zijn heeeeeeel hard aan het sparen voor deze reis naar India
http://www.thikatravel.com/bestemmingen/india---bhutan/india/rondreis-en-safari-india/aanbieding-rondreis-india-met-oberoi
http://www.thikatravel.com/bestemmingen/india---bhutan/india/rondreis-en-safari-india/aanbieding-rondreis-india-met-oberoi
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Try schreef:Haha idd, daarom wil ik me breed orienterenCaribbeanlover schreef:Try schreef:Oehh, sommige dingen zien er echt heel mooi uit! Maar de prijs van die dingen wat minder Het lastige is dat ik niet weet wat mijn vriend wilt uitgeven, dus ik weet ook niet waar ik naar moet zoeken. 't Ziet er nu naar uit dat we dinsdag, woensdag of donderdag wat boeken om vrijdag ofzo op vakantie te gaan..
Als iemand nog tips heeft hoor ik 't graag
Lekker handig dat je het budget niet weet .
Als je niet weet waar je naar opzoek wilt gaan, hoe kunnen wij het dan weten/helpen?
Als ik meer weet, kan ik helpen anders word het lastig.
Ik wilde zo'n 800 euro maximaal uitgeven, maar zijn budget ligt hoger, maar hoe hoog precies, I don't know.. (en hij wilt dus betalen, dus ik wacht af.. Waar we ook naartoe gaan, 't zal sowieso super zijn)
Oke dus het budget is vrij ruim. Tot wanneer wil je wachten op hem?
Je wil volgende week al weg, nou dan mag je wel haast maken .
Vraag aan hem wat zijn wensen zijn en leg die van jou ernaast zodat jullie een beslissing kunnen maken. Weet je meer, dan kan ik je pas helpen.
Gast- Gast
Juul schreef:Wij zijn heeeeeeel hard aan het sparen voor deze reis naar India
Wow wat een geld voor die 10 dagen, waarvan je er al 2 aan het vliegen bent! Waarom doen jullie deze reis niet volledig zelf? Vlucht zelf boeken en daarna een zelf uitgestippelde route doen? Ben je een stuk goedkoper uit..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Caribbeanlover schreef:Try schreef:
Haha idd, daarom wil ik me breed orienteren
Ik wilde zo'n 800 euro maximaal uitgeven, maar zijn budget ligt hoger, maar hoe hoog precies, I don't know.. (en hij wilt dus betalen, dus ik wacht af.. Waar we ook naartoe gaan, 't zal sowieso super zijn)
Vraag aan hem wat zijn wensen zijn en leg die van jou ernaast zodat jullie een beslissing kunnen maken. Weet je meer, dan kan ik je pas helpen.
Dinsdag komt ie, dus dan wil ik iets boeken, of woensdag.. Ik begin nu wel zenuwachtig te worden maar 't komt vast goed. Ik heb zo'n zin om op vakantie te gaan!!
Weet je verder nog sites CBL?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Beachgirl_24 schreef:Aruba is heerlijk maar dat heb je na 10 dagen wel gezien....
Zou graag een keer naar de Malediven gaan of andere kleine vage eilandjes waarvan je de naam nauwelijks kent, en die je altijd bij Yorin travel ziet! Die Floortje Dessing heeft het goed voor mekaar!
Ow zou bijna jaloers op haar worden (Floortje dan) Ze heeft al zo veel mooie plekken gezien. Dat zou ik ook wel willen. Het laatste wat ik hoorde is dat ze met een auto richting China aan het rijden is. Dat is toch geweldig!
Gast- Gast
Try schreef:Caribbeanlover schreef:Try schreef:
Dinsdag komt ie, dus dan wil ik iets boeken, of woensdag.. Ik begin nu wel zenuwachtig te worden maar 't komt vast goed. Ik heb zo'n zin om op vakantie te gaan!!
Hier hebben we geboekt www.allereizenop1site.nl, erg goede service.
Gast- Gast
Inge schreef:Zitten mooie aanbiedingen tussen... weet niet of dat nu ook zo is, maar toen wij vorig jaar aan het zoeken waren zaten er mooie aanbiedingen tussen.Caribbeanlover schreef:Inge, Malediven niet duur? Nou ik zag die prijzen en vond het echt duur.
Dat mooie heb je ook op de DR ed waar het goedkoper is om erheen te gaan
Tja ik vond Malediven toch wel veel en veel mooier dan de DR hoor
+ 1.. ben ook op beide eilanden geweest.. Er gaat niets boven de Malediven..
(Nou ja stiekem wel.. de Cook Islands.. daar ben ik heel vroeger geweest toen ik 8/9 jaar was.. dat staat nog op mijn netvlies. Prachtig, wil er ook echt nog een keer terug)
Gast- Gast
Punk'd schreef:Inge schreef:Zitten mooie aanbiedingen tussen... weet niet of dat nu ook zo is, maar toen wij vorig jaar aan het zoeken waren zaten er mooie aanbiedingen tussen.Caribbeanlover schreef:Inge, Malediven niet duur? Nou ik zag die prijzen en vond het echt duur.
Dat mooie heb je ook op de DR ed waar het goedkoper is om erheen te gaan
Tja ik vond Malediven toch wel veel en veel mooier dan de DR hoor
+ 1.. ben ook op beide eilanden geweest.. Er gaat niets boven de Malediven..
(Nou ja stiekem wel.. de Cook Islands.. daar ben ik heel vroeger geweest toen ik 8/9 jaar was.. dat staat nog op mijn netvlies. Prachtig, wil er ook echt nog een keer terug)
ahhh gaaf... Daar zouden wij ook nog graag heen willen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Daar ben je toch al geweest Inge? Dacht dat je vriend niet 2x naar hetzelfde wilde?
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Daar ben je toch al geweest Inge? Dacht dat je vriend niet 2x naar hetzelfde wilde?
Ik gok dat ze de kleine letters van Punk'd bedoeld.
Gast- Gast
Try schreef:Caribbeanlover schreef:Try schreef:
Budget en landkeuze wil ik weten anders kan ik wel oneindig zoeken, maar zal even wat proberen oke.
Gast- Gast
www.allereizenop1site.nl
Daar heb ik gezocht op; Mexico, all in, vertrek 14 t/m 20-8, 2 wkn, amsterdam en dan onder het kopje ''aanbiedingen'' gekeken.
Er staat teveel om het op te noemen, maar als je daar kijkt en de opties kiest zoals hierboven dan zie je het vanzelf.
Weet niet of je all in wilt, maar dat vind ik zelf fijn dus heb ik ff gekeken wat ik zelf leuk vind .
DR, is ook leuk en iets korter vliegen.
Daar heb ik gezocht op; Mexico, all in, vertrek 14 t/m 20-8, 2 wkn, amsterdam en dan onder het kopje ''aanbiedingen'' gekeken.
Er staat teveel om het op te noemen, maar als je daar kijkt en de opties kiest zoals hierboven dan zie je het vanzelf.
Weet niet of je all in wilt, maar dat vind ik zelf fijn dus heb ik ff gekeken wat ik zelf leuk vind .
DR, is ook leuk en iets korter vliegen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Wat wordt de volgende bestemming?
» Bestemming gezocht
» Vakantie bestemming gezocht
» Wat is een mooie vakantie bestemming?
» Wat wordt de volgende bestemming?
» Bestemming gezocht
» Vakantie bestemming gezocht
» Wat is een mooie vakantie bestemming?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: