Lege agenda in Utrecht
Pagina 1 van 1
Lege agenda in Utrecht
Hai hai!
Deze zomer ben ik verhuisd naar Utrecht en heb nog niet heel veel leuke mensen gevonden waar ik mijn avonden mee kan vullen. Wie of wie heeft er zin om met mij bijvoorbeeld een keer naar de Ladies Night bij Pathe te gaan, in het weekend te winkelen, een terrasje te pakken of gezellig samen te eten?
Ik ben 24 jaar, enthousiast, een boekenwurm, sportieveling, reislustig en ik vind het super om taarten/muffins te bakken.
Groetjes,
Maricken
Deze zomer ben ik verhuisd naar Utrecht en heb nog niet heel veel leuke mensen gevonden waar ik mijn avonden mee kan vullen. Wie of wie heeft er zin om met mij bijvoorbeeld een keer naar de Ladies Night bij Pathe te gaan, in het weekend te winkelen, een terrasje te pakken of gezellig samen te eten?
Ik ben 24 jaar, enthousiast, een boekenwurm, sportieveling, reislustig en ik vind het super om taarten/muffins te bakken.
Groetjes,
Maricken
Maricken- Zwijger
- Aantal berichten : 9
Punten : 23
Registratiedatum : 14-12-10
Re: Lege agenda in Utrecht
Ik vind het wel leuk om een keer een filmpje met je tekijken bij Pathe! (Unlimited Card )
Gast- Gast
Gezellig! Heb je nog een film die je graag wilt zien? Wat dacht je van Horrible Bosses?
Maricken- Zwijger
Tja, dat is wel een beetje een probleem, ik heb bijna alle films al gezien
Maar Horrible Bosses wil ik best nog een keer zien!
Maar Horrible Bosses wil ik best nog een keer zien!
Gast- Gast
Haha, we kunnen anders ook best even wachten tot er nieuwe films uitkomen en die voor jou ook nog nieuw zijn. Het blijft vast nog wel even filmweer
Maricken- Zwijger
Soortgelijke onderwerpen
» Gevulde, halfvolle of lege spaarpot?
» vraag over oplaadtijd van lege AAA-batterijen
» Af en toe een lege wasmachine laten draaien
» Waar laten jullie lege flessen
» Agenda 2012
» vraag over oplaadtijd van lege AAA-batterijen
» Af en toe een lege wasmachine laten draaien