Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vraag over oplaadtijd van lege AAA-batterijen

2 plaatsers

Ga naar beneden

vraag over oplaadtijd van lege AAA-batterijen Empty vraag over oplaadtijd van lege AAA-batterijen

Bericht  Kamperseboekenwurm zo 17 jul 2011 - 7:14

Weet één van jullie hoe lang je legeAAA-batterijen moet opladen?

Ik heb een oplader voor 2 batterijen die alleen een groen lampje geeft als de batterijen er goed in zitten, maar geen teken geeft als ze vol zijn.

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraag over oplaadtijd van lege AAA-batterijen Empty Re: vraag over oplaadtijd van lege AAA-batterijen

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 7:27

Geen flauw idee.

Ik had er laatst twee AA in gedaan, die hebben er toch wel een uurtje of vijf in gezeten maar mijn camera gaf nog steeds maar twee streepjes aan op het scherm...

Gast
Gast

vraag over oplaadtijd van lege AAA-batterijen Empty Re: vraag over oplaadtijd van lege AAA-batterijen

Bericht  Kamperseboekenwurm zo 17 jul 2011 - 7:29

Hazeltje schreef:Geen flauw idee.

Ik had er laatst twee AA in gedaan, die hebben er toch wel een uurtje of vijf in gezeten maar mijn camera gaf nog steeds maar twee streepjes aan op het scherm...

Kijk, en dat probleem heb ik dus ook. Ik gebruik ze vooral voor mij MP3-speler, maar 2 uurtjes muziek en die dingen zijn leeg...zo snel kan dat toch niet? Dus begon ik te twijfelen of ik ze wel volledig heb opgeladen...

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 23:41

Ligt eraan welke opladere je hebt smile Ik heb een snel lader en is binnen 3 uur helemaal vol!

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover zo 17 jul 2011 - 23:43

Die van ons is 14 uur.

HeartBeat: Nieuwe naam of oude naam? Ik denk dat ik bij deze echt ga flippen laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Kamperseboekenwurm ma 18 jul 2011 - 8:46

HeartBeat schreef:Ligt eraan welke opladere je hebt smile Ik heb een snel lader en is binnen 3 uur helemaal vol!

Ik kreeg vanavond een heldere ingeving en ben is op Google en de website van het merk gaan kijken. Op Google kom ik 19 uur tegen en op de website van het merk 25 uur... :shock:!

zit er nu toch over na te denken of ik een snellere oplader ga kopen :P!

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: