Maandagavond kletstopic!
+6
Roze Roos
Aziraphale
Zininzon
me-girl
Jeanette
Lotus
10 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Maandagavond kletstopic!
PrinsesBo schreef:wolletjes schreef:aaaah, dat kattenrompertje! WAt schattig! Hadden wij dat ook maar toen het kleine monster werd gecastreerd! Hier had ze er overigens geen last van, gek genoegd. Ik vond het wel prima
Hier niks te melden, ik heb Glee op staan en da's wel leuk
Komt Glee niet op dinsdag?
Jawel, maar ik heb seizoen 1 op DVD besteld dus dat zit ik nu te kijken
Gast- Gast
wolletjes schreef:PrinsesBo schreef:wolletjes schreef:aaaah, dat kattenrompertje! WAt schattig! Hadden wij dat ook maar toen het kleine monster werd gecastreerd! Hier had ze er overigens geen last van, gek genoegd. Ik vond het wel prima
Hier niks te melden, ik heb Glee op staan en da's wel leuk
Komt Glee niet op dinsdag?
Jawel, maar ik heb seizoen 1 op DVD besteld dus dat zit ik nu te kijken
Gaaf, Ik heb Glee cd in de auto. Zingt wel lekker mee hahaha
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:
Ahww dat beestje. Ik vond Kami ook zooo onwijs zielig toen ze geholpen was!!! Alleen wij kregen er niet zo'n rompertje bij :S We moesten zelf maar een babyrompertje kopen. Alleen het is een heel lang, slank beestje, dus dat paste voor geen meter :S
We hebben het rompertje gekocht bij de dierenarts. Kostte nog wel wat maar vind het wel waard tot nu toe. En het is ook stiekem heel schattig
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Lejow schreef:
Ahww dat beestje. Ik vond Kami ook zooo onwijs zielig toen ze geholpen was!!! Alleen wij kregen er niet zo'n rompertje bij :S We moesten zelf maar een babyrompertje kopen. Alleen het is een heel lang, slank beestje, dus dat paste voor geen meter :S
We hebben het rompertje gekocht bij de dierenarts. Kostte nog wel wat maar vind het wel waard tot nu toe. En het is ook stiekem heel schattig
Dat hebben ze ons helemaal niet verteld dat dat ook mogelijk was
Ik zeg bontkraagje eraan en swarovski er op hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Voor DW.
Pfff, ben een klein stukje weggeweest met de auto, maar wat een drama zeg! Er is hier ook alleen maar geschoven (en nog slecht ook). De auto glijdt overal weg, beetje eng.
Net de slotaflevering van Feuten gekeken. Nu een beetje zappen. Lief zal zo wel naar bed willen, hij moet er morgen weer vroeg uit
Pfff, ben een klein stukje weggeweest met de auto, maar wat een drama zeg! Er is hier ook alleen maar geschoven (en nog slecht ook). De auto glijdt overal weg, beetje eng.
Net de slotaflevering van Feuten gekeken. Nu een beetje zappen. Lief zal zo wel naar bed willen, hij moet er morgen weer vroeg uit
Gast- Gast
Goedenavond,
Eigenlijk heb ik niets te melden, behalve dan dat ik over 32u werken vakantie heb.
Eigenlijk heb ik niets te melden, behalve dan dat ik over 32u werken vakantie heb.
Gast- Gast
Goedenavond!
Vandaag ben ik teruggekomen van een weekje Londen. Gelukkig geen last gehad van een geannuleerde vlucht, omdat ik via Londen City Airport reisde. Ben nu best wel moe en duik dan zo ook mijn bed in.
Vandaag ben ik teruggekomen van een weekje Londen. Gelukkig geen last gehad van een geannuleerde vlucht, omdat ik via Londen City Airport reisde. Ben nu best wel moe en duik dan zo ook mijn bed in.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Aahh ben jij dat.._Lacey_ schreef:Goedenavond!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Aahh benij dat~_Lacey_ schreef:Goedenavond!
Waarschijnlijk komt het door mijn vermoeidheid, maar... huh?
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Hierbij wil ik mijn net gemaakte blunder met jullie delen, echt iets voor mij want ik heb hem al vaker gemaakt.
Ik reed net onze parkeergarage uit en iemand zwaaide naar me, ik dacht "Heee, is dat de buurman nou?" Maar omdat ik het niet zeker wist lachte ik maar een beetje kneuzig. Toen zag ik nog een man ernaast staan zwaaien dus dacht ik dat ik sjans had en besloot vrolijk terug te zwaaien. Ik reed weg en toen er iemand knipperde met zijn lichten bedacht ik me dat ik mijn lichten nog niet aan had gedaan. (Dat ging eerst altijd automatisch!)
Ik reed net onze parkeergarage uit en iemand zwaaide naar me, ik dacht "Heee, is dat de buurman nou?" Maar omdat ik het niet zeker wist lachte ik maar een beetje kneuzig. Toen zag ik nog een man ernaast staan zwaaien dus dacht ik dat ik sjans had en besloot vrolijk terug te zwaaien. Ik reed weg en toen er iemand knipperde met zijn lichten bedacht ik me dat ik mijn lichten nog niet aan had gedaan. (Dat ging eerst altijd automatisch!)
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Of door de alcohol aan deze kant._Lacey_ schreef:Smikkell schreef:Aahh benij dat~_Lacey_ schreef:Goedenavond!
Waarschijnlijk komt het door mijn vermoeidheid, maar... huh?
Gast- Gast
Ik ga slapen, mijn mannetje ligt alweer 20 minuutjes te wachten. Tijd gaat veel te snel met het Yescafe
Weltrusten dames! (En ook eventuele heren:))
Gast- Gast
Die slaapt.. dus daar hoef je je niet voor te haasten.Chipp schreef:Ik ga slapen, mijn mannetje ligt alweer 20 minuutjes te wachten. Tijd gaat veel te snel met het Yescafe
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Maandagavond Kletstopic
» Maandagavond en wijn...
» KletsTopic
» Maandagavond en wat doen jullie??
» Maandagavond en wijn...
» KletsTopic
» Maandagavond en wat doen jullie??