Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Driewieler gezocht..

+11
Diese
sheila123
Jazzlyn
Susan
moepie
vlindertje
Parisienne
ekjir@M
Coco
Liadan
PapillonRose
15 plaatsers

Ga naar beneden

Driewieler gezocht.. Empty Driewieler gezocht..

Bericht  PapillonRose wo 10 aug 2011 - 1:57

Voor de verjaardag van A. wil ik aan mijn ouders een driewieler vragen. Ik heb hier al 1 topic gevonden over driewielers, maar daar kwam vooral de Smart trike tig keer voorbij.

De Smart trike is trouwens wel een optie hoor, maar ik ben ook wel benieuwd naar andere driewielers.

Eentje die mij bijvoorbeeld erg leuk lijkt is een roze van Puky, de variant van prinses Lillifee dan omdat daar luchtbanden op zitten.
Driewieler gezocht.. Driewieler_puky_lillifee_CAT1L_2339

Welke driewieler hebben jullie kindjes, en hoe bevalt hij? Ben vooral benieuwd of de kindjes er goed op konden zitten met 1 jaar (meefietsen hoeft nog niet persé te kunnen) en of het sturen een beetje te doen is.

PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler gezocht.. Empty Re: Driewieler gezocht..

Bericht  Liadan wo 10 aug 2011 - 2:06

Wij hebben een plastic goedkope driewieler. Ik zou 'm zelf nooit nog een keer kopen maar voor meer kwaliteit gaan. Onze dochter zat er wel goed op, er zat een riempje aan waarmee ze vast zat, de trappers konden we vast zetten en het stuur ook.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler gezocht.. Empty Re: Driewieler gezocht..

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 2:21

Liadan schreef:Wij hebben een plastic goedkope driewieler. Ik zou 'm zelf nooit nog een keer kopen maar voor meer kwaliteit gaan. Onze dochter zat er wel goed op, er zat een riempje aan waarmee ze vast zat, de trappers konden we vast zetten en het stuur ook.

Denk dat wij dezelfde hebben. Dochtertje kon er al snel mee overweg, ook zelf trappen, maar zoon snapt het nog steeds niet, ook omdat het wel zwaar trapt, plastic banden, dus ik zou sowieso voor luchtbanden gaan.


Laatst aangepast door _MamaRosa_ op wo 10 aug 2011 - 3:23; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler gezocht.. Empty Re: Driewieler gezocht..

Bericht  Coco wo 10 aug 2011 - 2:35

Ik heb voor beiden de smart trike en die bevallen toch wel erg goed, ik vind het vooral heel erg fijn dat de rugleuning hoog is. En ze goed vast zitten. In de kinderwagen wurmen ze zich steeds uit de riempjes maar dat krijgen ze in de fietsjes echt niet voor elkaar. Ze vinden hem zelf ook erg leuk.

Toch denk ik dat ik over een jaartje of iets wel over ga op luchtbanden als ze echt zelf kunnen fietsen, maar omdat ik een hoge rugleuning voor nu wilde ben ik hiervoor gegaan, die heb ik niet (betaalbaar) kunnen vinden met luchtbanden. Dat lijkt mij makkelijker voor hun uiteindelijk.
Nu wisten wij toen we ze kochten dat er in september weer 2 nichtjes bijkomen dus dat we deze over een jaartje heel makkelijk kunnen doorgeven waardoor we het niet zonde van het geld vonden.

Maar ik vind het toch wel echt een aanrader. Ze waren hier nog niet veel te zien en ik ben er een paar keer over aangesproken door mensen in de buurt, die ik er nu ook mee zie lopen Laughing
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler gezocht.. Empty Re: Driewieler gezocht..

Bericht  ekjir@M wo 10 aug 2011 - 2:41

Wij hebben deze smart trike Driewieler gezocht.. Driewieler%20smart%20trike%203in1

Mijn ouders hebben hem ook, hij was een keer in de aanbieding bij de Makro voor 40 euro. Er zit ook een gordeltje in, die staat volgens mij niet op de foto. J. ging trouwens al vroeg mee in z´n driewieler, denk vanaf een maand of 7/8 toen hij ook in de kinderstoel kon zitten, dan was het vaak alleen ff een rondje om het blok. We hebben van m´n schoonmoeder nog een toeter gekregen voor op z´n driewieler dat vind ie ook helemaal geweldig.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler gezocht.. Empty Re: Driewieler gezocht..

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 2:49

Driewieler gezocht.. 560327

wij hebben deze Wink ook van smart trike dus. Ik vind het een super ding en Joey is er helemaal blij mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler gezocht.. Empty Re: Driewieler gezocht..

Bericht  Parisienne wo 10 aug 2011 - 3:08

Ooooh.. I I love you Prinses Lillifee! Ik wilde voor N. die loopauto van Prinses Lillifee vragen voor haar verjaardag. Mijn moeder zou hem geven. Helaas duurde het te lang om te bestellen, dus dat werd hem niet. Misschien voor Sinterklaas/Kerst!

Over een driewieler kan ik je geen advies geven. Wij wachten daar nog even mee i.v.m. ruimtegebrek, helaas!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler gezocht.. Empty Re: Driewieler gezocht..

Bericht  PapillonRose wo 10 aug 2011 - 3:14

En hoe bevallen de wielen van de Smart Trike? Het zijn geen luchtbanden, en bij plastic wielen ben ik altijd bang dat het moeilijker fietst en dat je de wielen hoort laughcry

Als dat wel meevalt zit ik aan deze te denken:
Driewieler gezocht.. 574734

De Smart Trike heb ik al in het echt gezien, ik denk dat ik de Puky ook eerst nog even ergens wil gaan bekijken. In principe neig ik naar de Puky voor nu, die lijkt me wat steviger en degelijker. Alleen jammer van die lage rugleuning, kan me voorstellen dat je een hoge wilde Nois.

Aan de andere kant vraag ik me af of ze echt heel lang achterelkaar op het fietsje zal zitten de eerste tijd, en als ze goed kan zitten valt het wellicht wel mee met die rugleuning. Dillemma Rolling Eyes

Gelukkig heb ik nog een ruime 2 maand om een leuke driewieler te vinden smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler gezocht.. Empty Re: Driewieler gezocht..

Bericht  vlindertje wo 10 aug 2011 - 5:29

`Wij hebben er eentje van Puky en ik vind 'm ideaal! Ik vind die van smarttrike eigenlijk niet zo heel mooi Embarassed
vlindertje
vlindertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler gezocht.. Empty Re: Driewieler gezocht..

Bericht  moepie wo 10 aug 2011 - 5:37

Wij hebben een loopfietsje van Pucky. Deze bevalt super! Goede kwaliteit. Maar een driewieler hebben dus niet....
Die hebben we wel, geen idee van wat van merk. Hij komt in elk geval van een fietsenmaker en was een duur fietsje, goede kwaliteit. Kregen we cadeau, zou hem zelf alleen nooit hebben uitgezocht. haha

Die smart trike fietjes lijken me voor kleine kindjes wel erg prettig zitten, maar persoonlijk vind ik ze ook niet zo mooi en volgens mij zijn ze ook aardig aan de prijs toch?
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler gezocht.. Empty Re: Driewieler gezocht..

Bericht  Liadan wo 10 aug 2011 - 6:05

Ik zou zelf nooit meer voor plastic wielen gaan, dat fietste voor mijn dochter veel moeilijker. Op de driewieler die ze bij mijn ouders heeft (niet plastic, maar zo'n degelijk ijzeren fietsje), kon ze veel sneller fietsen dan op die van ons.
De wielen hoor je bij ons fietsje trouwens heel goed.
Deze hebben wij:
Driewieler gezocht.. 0021

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler gezocht.. Empty Re: Driewieler gezocht..

Bericht  Susan wo 10 aug 2011 - 6:15

Ezra heeft een driewieler van Puky, de Captain Sharky variant, het is wel een mooi ding, vooral om de luchtbandjes. Veel driewielers hebben plastic bandjes tegenwoordig en dat is toch een stuk minder. Yrsa zit er ook graag op, alleen kan zij nog steeds niet goed bij de trappers, ze is nog erg klein. Je kunt er trouwens ook gordeltjes en zo'n voetenbord voor op de trappers bij kopen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler gezocht.. Empty Re: Driewieler gezocht..

Bericht  Jazzlyn wo 10 aug 2011 - 6:39

Ik heb die van Puky, nou ja de stoere jongensvariant!

Een ideaal ding! Ons ventje is klein van stuk,maar zat er perfect in, vanaf het begin! Wel heb ik er een tuigje bij besteld, omdat hij er anders tijdens het rijden vanaf stapt :P en een plankje voor over de trappers!

Hij is er helemaal gek op en erg comfortabel door de luchtbanden! Echt iets wat jaren goed gaat!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler gezocht.. Empty Re: Driewieler gezocht..

Bericht  sheila123 wo 10 aug 2011 - 6:42

PapillonRose schreef:En hoe bevallen de wielen van de Smart Trike? Het zijn geen luchtbanden, en bij plastic wielen ben ik altijd bang dat het moeilijker fietst en dat je de wielen hoort laughcry

Als dat wel meevalt zit ik aan deze te denken:
Driewieler gezocht.. 574734

De Smart Trike heb ik al in het echt gezien, ik denk dat ik de Puky ook eerst nog even ergens wil gaan bekijken. In principe neig ik naar de Puky voor nu, die lijkt me wat steviger en degelijker. Alleen jammer van die lage rugleuning, kan me voorstellen dat je een hoge wilde Nois.

Aan de andere kant vraag ik me af of ze echt heel lang achterelkaar op het fietsje zal zitten de eerste tijd, en als ze goed kan zitten valt het wellicht wel mee met die rugleuning. Dillemma Rolling Eyes

Gelukkig heb ik nog een ruime 2 maand om een leuke driewieler te vinden smile
Deze hebben wij ook alleen dan in het rood. Ik heb hem nu afgebouwd tot een zelfstandige driewieler. Dochter heeft er veel plezier aan alleen moet ze nog onder de knie krijgen hoe ze zelf moet trappen maar dat komt vast goed.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler gezocht.. Empty Re: Driewieler gezocht..

Bericht  PapillonRose wo 10 aug 2011 - 6:59

Als ik heel eerlijk ben vind ik de Smart trike ook niet zo heel erg mooi hoor. Hij is wel leuk, alleen vergeleken met een fietsje van bijvoorbeeld Puky vind ik hem er inderdaad een beetje plastic-achtig uitzien.. Maargoed, ik hoef er niet zelf op te zitten en het moet vooral comfortabel zijn. Als de Smart trike beter zit voor haar dan wordt het er denk ik wel eentje. Maar eerst even kijken of ik hier in de buurt een winkel kan vinden die Puky verkoopt, wil ze allebei wel even getest hebben. Wel fijn om van beide merken goede ervaringen te lezen, ik denk dat het een van beiden gaat worden. Andere fietsjes zijn tot nu toe afgevallen, of te duur, of nog te groot, of niet echt comfortabel..
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler gezocht.. Empty Re: Driewieler gezocht..

Bericht  Diese wo 10 aug 2011 - 7:28

Wij hebben deze:
Driewieler gezocht.. ST-zoo-butterfly-smart-trike
Bevalt goed, ze kan er al prima in met 9 maanden.
Ik vind zelf deze iets minder 'plastic' dan het plaatje dat jij hebt geplaatst.
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler gezocht.. Empty Re: Driewieler gezocht..

Bericht  PapillonRose wo 10 aug 2011 - 7:34

Die is leuk Diese, inderdaad minder 'plastic' dan de variant die ik liet zien. Op de site van Intertoys (daar kwam ik ze tegen in de winkel) staat die jij liet zien niet, wist dus niet eens dat er nog meer varianten waren! Kan hem alleen zo snel niet vinden via google, waar heb jij hem gekocht?
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler gezocht.. Empty Re: Driewieler gezocht..

Bericht  pindaatje wo 10 aug 2011 - 7:40

Liadan schreef:
De wielen hoor je bij ons fietsje trouwens heel goed.
Deze hebben wij:
Driewieler gezocht.. 0021

Wij hebben deze ook (wel in het roze trouwens), en ondanks dat je de wielen heel goed hoort, kan dochter er aardig mee overweg...
Ze wil alleen graag geduwd worden, dat trapt niet zo zwaar :P

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler gezocht.. Empty Re: Driewieler gezocht..

Bericht  Coco wo 10 aug 2011 - 7:51

PapillonRose schreef:Die is leuk Diese, inderdaad minder 'plastic' dan de variant die ik liet zien. Op de site van Intertoys (daar kwam ik ze tegen in de winkel) staat die jij liet zien niet, wist dus niet eens dat er nog meer varianten waren! Kan hem alleen zo snel niet vinden via google, waar heb jij hem gekocht?

Deze heb ik ook, en de rode variant ervan. Vooral het telefoontje dat erbij zit is een groot succes, gaan ze elkaar bellen. :o
Ik vind deze veel mooier dan de paarse.
Ik heb ze bij Intertoys gekocht. Ze staan momenteel idd niet op de site, zie ik.

Ik denk dat je voor jezelf moet bedenken wat je er precies mee gaat doen en wanneer. Mijn kinderen slapen vrijwel nooit tegelijk dus het wil nog weleens voorkomen dat er 1 onderweg een beetje dommelt en daarvoor vond ik een hoge rugleuning erg belangrijk, zodat ze goede steun in de rug hebben. Ook gebruik ik ze vaak als ik niet alleen ben, ipv de duowagen en dus best grote afstanden soms.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler gezocht.. Empty Re: Driewieler gezocht..

Bericht  Flower_L wo 10 aug 2011 - 7:58

PapillonRose schreef:
Driewieler gezocht.. 574734


Wij hebben deze ook, in het rood. Ook van Intertoys.
Bevalt goed. L. vindt het super om rond te rijden. Hij zit alleen maar, maar hij geniet opperbest.
Hij rijdt soepel en voordeel vind ik dat de wielen draaibaar zijn. Bij sommige driewielers draaien de wieltjes niet mee.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler gezocht.. Empty Re: Driewieler gezocht..

Bericht  Diese wo 10 aug 2011 - 8:21

Idd bij de Intertoys! Misschien is die er in de winkel nog?
Wij hadden een kortingbon van het Intertoysboekje bij de WIJ Jonge Ouders. Van €139 voor €89.
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler gezocht.. Empty Re: Driewieler gezocht..

Bericht  Teddyaapje wo 10 aug 2011 - 8:28

HeartBeat schreef:Driewieler gezocht.. 560327

wij hebben deze Wink ook van smart trike dus. Ik vind het een super ding en Joey is er helemaal blij mee!

Deze hebben wij ook. T. vindt hem helemaal leuk, ik gebruik hem wel alleen nog voor binnen, ben er nog niet mee de straat op geweest.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler gezocht.. Empty Re: Driewieler gezocht..

Bericht  loesje wo 10 aug 2011 - 19:53

wij hebben de smart trike maar met luchtbanden. ik heb hem op marktplaats voor 20 euro gekocht. A vind het helemaal geweldig en wil nu liever met zn driewieler weg dan de buggy.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler gezocht.. Empty Re: Driewieler gezocht..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum