Prijs marktplaats
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Prijs marktplaats
Hoe beslis je voor welk bedrag je iets wilt verkopen? Ik heb mijn complete woonkamer erop gezet en dan wordt er €150 geboden. De meubels zijn 3 jaar oud en zien er nog heel erg goed uit. Ik vind het erg lastig te bepalen welk bedrag te moeten vragen:(
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Prijs marktplaats
Ik heb onder elke advertentie staan dat het een richtprijs is en dat bieden vrij is. Anders zou ik het ook niet weten. Heb altijd wel een richtprijs in gedachten, maar voor een ander bedrag zou het ook weg mogen.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Re: Prijs marktplaats
Zelf kijk ik bij in- en verkoop altijd naar de nieuwwaarde, hoe oud het is op dit moment en de vooral staat waarin het verkeerd.
Zelf heb ik een 6 jaar oude pooltafel voor iets meer dan 50% van de aanschafprijs verkocht om dat de aanschafprijs niet omlaag was gegaan, de tafel hooguit 5 keer bespeeld was en het er verder als nieuw uit zag. Onze piranha's (dat was een hobby van mijn vriend) hebben we voor de aanschafprijs verkocht maar ze waren dan al wel een heel stuk gegroeid in die jaren die wij ze gehad hebben. De baardagamen van mijn vriend hebben we voor meer verkocht dan de aanschafprijs omdat we die gekocht hadden toen ze klein waren en verkocht hadden toen ze groot waren en dan zijn ze meer waard. Materiële zaken die er nog goed uit zien (lees als nieuw) die verkoop ik meestal voor zo'n 40 tot 70% van de huidige aanschafprijs.
Zelf heb ik een 6 jaar oude pooltafel voor iets meer dan 50% van de aanschafprijs verkocht om dat de aanschafprijs niet omlaag was gegaan, de tafel hooguit 5 keer bespeeld was en het er verder als nieuw uit zag. Onze piranha's (dat was een hobby van mijn vriend) hebben we voor de aanschafprijs verkocht maar ze waren dan al wel een heel stuk gegroeid in die jaren die wij ze gehad hebben. De baardagamen van mijn vriend hebben we voor meer verkocht dan de aanschafprijs omdat we die gekocht hadden toen ze klein waren en verkocht hadden toen ze groot waren en dan zijn ze meer waard. Materiële zaken die er nog goed uit zien (lees als nieuw) die verkoop ik meestal voor zo'n 40 tot 70% van de huidige aanschafprijs.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Whoei, prijs in de postcodeloterijshow
» Raad de prijs
» Prijs draagdoek
» Yes een prijs gewonnen!
» prijs op kaartjes
» Raad de prijs
» Prijs draagdoek