Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Prijs marktplaats

3 plaatsers

Ga naar beneden

Prijs marktplaats Empty Prijs marktplaats

Bericht  Hoochie wo 17 jul 2013 - 10:25

Hoe beslis je voor welk bedrag je iets wilt verkopen? Ik heb mijn complete woonkamer erop gezet en dan wordt er €150 geboden. De meubels zijn 3 jaar oud en zien er nog heel erg goed uit. Ik vind het erg lastig te bepalen welk bedrag te moeten vragen:(
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Prijs marktplaats Empty Re: Prijs marktplaats

Bericht  Nyx wo 17 jul 2013 - 10:26

Ik heb onder elke advertentie staan dat het een richtprijs is en dat bieden vrij is. Anders zou ik het ook niet weten. Heb altijd wel een richtprijs in gedachten, maar voor een ander bedrag zou het ook weg mogen.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Prijs marktplaats Empty Re: Prijs marktplaats

Bericht  Gast wo 17 jul 2013 - 10:34

Ik ga nooit direct op de eerste bieding af en ik wacht gewoon af smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Prijs marktplaats Empty Re: Prijs marktplaats

Bericht  M-G wo 17 jul 2013 - 11:24

Zelf kijk ik bij in- en verkoop altijd naar de nieuwwaarde, hoe oud het is op dit moment en de vooral staat waarin het verkeerd. 

Zelf heb ik een 6 jaar oude pooltafel voor iets meer dan 50% van de aanschafprijs verkocht om dat de aanschafprijs niet omlaag was gegaan, de tafel hooguit 5 keer bespeeld was en het er verder als nieuw uit zag. Onze piranha's (dat was een hobby van mijn vriend) hebben we voor de aanschafprijs verkocht maar ze waren dan al wel een heel stuk gegroeid in die jaren die wij ze gehad hebben. De baardagamen van mijn vriend hebben we voor meer verkocht dan de aanschafprijs omdat we die gekocht hadden toen ze klein waren en verkocht hadden toen ze groot waren en dan zijn ze meer waard. Materiële zaken die er nog goed uit zien (lees als nieuw) die verkoop ik meestal voor zo'n 40 tot 70% van de huidige aanschafprijs.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Prijs marktplaats Empty Re: Prijs marktplaats

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum