Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit nou gek?

+10
Michje1985
LMCurious
vlinder19
SarahKey
Susan
Minniemeisje
Liadan
Famke
Inge
Paper Crown
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Is dit nou gek? - Pagina 2 Empty Re: Is dit nou gek?

Bericht  vlinder19 di 9 aug 2011 - 1:15

2CKC2 schreef:
vlinder19 schreef:Is er geen wachtlijst voor de operatie voor je eileiders? Dan moet je sowieso nog een tijdje wachten en kun je niet in september starten...

Nee, ik krijg clipjes (zoals ze ook mensen steriliseren.. (raar idee wel..) dat is gewoon dag opname en dan weer naar huis. Ik krijg nog bericht wanneer dit is, voor 20september in ieder geval.

Oke, dat is wel mooi dat het zo snel kan... Hier is de wachtlijst voor de anesthesie al 5wk...en voor de operatie ook al 10wk...

Ik wacht op een oproep. Ze gaan mijn linkereileider verwijderen, en mocht dit niet lukken een clip erop. Ik hoop dat ze hem kunnen verwijderen want met zn clip erop is de kans op een bbz ook weer groter.... Stomme elende haha.
vlinder19
vlinder19
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 180
Punten : 331
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Paper Crown di 9 aug 2011 - 1:17

vlinder19 schreef:
2CKC2 schreef:
vlinder19 schreef:Is er geen wachtlijst voor de operatie voor je eileiders? Dan moet je sowieso nog een tijdje wachten en kun je niet in september starten...

Nee, ik krijg clipjes (zoals ze ook mensen steriliseren.. (raar idee wel..) dat is gewoon dag opname en dan weer naar huis. Ik krijg nog bericht wanneer dit is, voor 20september in ieder geval.

Oke, dat is wel mooi dat het zo snel kan... Hier is de wachtlijst voor de anesthesie al 5wk...en voor de operatie ook al 10wk...

Ik wacht op een oproep. Ze gaan mijn linkereileider verwijderen, en mocht dit niet lukken een clip erop. Ik hoop dat ze hem kunnen verwijderen want met zn clip erop is de kans op een bbz ook weer groter.... Stomme elende haha.

Waar zit jij dan? Echt wat je zegt, stomme ellende!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  vlinder19 di 9 aug 2011 - 1:17

2CKC2 schreef:
vlinder19 schreef:
2CKC2 schreef:

Waar zit jij dan? Echt wat je zegt, stomme ellende!

UMCG
vlinder19
vlinder19
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 180
Punten : 331

Bericht  LMCurious di 9 aug 2011 - 2:00

zoals ik het nu begrijp word je huis ergens in die tijd opgelevert, en meot er dan nog een hoop gebeuren. Als je dus eerst alles klaar zou willen hebben voor je bevalt, neem dan aan dat je rond de 36 weken toch wel klaar wilt zijn. Dus in het slechtste geval qua huis, word dat pas in sept. opgeleverd. En zou je dan dus pas in febr. ofzo met de behandelingen kunnen beginnen.
Zoals Susan (?) al zei, het komt nooit handig uit zwanger zijn/baby hebben en verhuizen. Dus ik zou er gewoon voor gaan wanneer het kan als ik jou was. En ervan uit gaan dat je zelf gewoon niets kunt met de verhuizing enzo. Mocht het dan toch niet in 1x lukken, dan is het zo. Maar als je nu in sept. zou kunnen beginnen en je telt in 1x aan, dan zou je dus in juni uitgerekend zijn. Misschien is je huis dan uberhaupt niet opgeleverd. Vaak geeft het eerder vertraging dan dat het sneller gaat met huizen. Dus dan zou ik gewoon lekker rustig bevallen in je oude huisje, en in het nieuwe huis verder gaan na je bevalling. En als je huis wel vroeg opgeleverd zou zijn dan is het misschien al helemaal klaar. Het lijkt me erg frustrerend als je besluit te wachten, het lukt niet in 1x, en uiteindelijk is je oplevering wel vroeg en alles op tijd klaar.

Dus ik zou zeggen, het komt zoals het komt. Zowel de oplevering als de zwangerschap. Je bent van 2 dingen afhankelijk die je beide niet zelf in de hand hebt.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Michje1985 di 9 aug 2011 - 2:31

Ik ben verhuisd toen ik 36 weken zwanger was en met 39 weken ben ik bevallen.
Het was erg zwaar en heftig maar ben wel blij dat we het hebben gedaan.

Maar ik snap het ook als je zegt dat je nog zou willen wachten.

Michje1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 71
Punten : 84
Registratiedatum : 04-07-11

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 2:39

Ik ben verhuisd toen mijn zoon 5 weken oud was. Dit ging prima omdat ik genoeg hulp had. En zo te lezen kun jij ook veel uitbesteden. Ik zou de IVF niet gaan uitstellen. Je weet nooit hoe alles komt.

Gast
Gast

Bericht  Lilou di 9 aug 2011 - 2:51

Ik vind het al knap dat je het geduld kunt opbrengen om nog even te wachten Very Happy. Snap ook wel waarom je dat zou willen, aan de andere kant: zowel het verloop van een zwangerschap als de oplevering en klusperiode van een nieuwbouwwoning zijn niet te plannen. Zo werd een paar maanden van te voren bij ons pas duidelijk dat ons nieuwe huis wel een half jaar eerder dan de meesten verwachtten werd opgeleverd, wat inderdaad niet voor iedereen gunstig uitkwam. Buren hadden net een kleine en de andere buurvrouw is kort na oplevering bevallen, voor geen van hen was de planning ideaal. Ik zou het er niet van af laten hangen, want dan zou je ook kunnen stellen dat het slimmer is om nog wat langer te wachten (en daarvoor zou ik te ongeduldig zijn haha), en het maar gewoon zien en nemen zoals het komt.
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  CCC di 9 aug 2011 - 4:24

Ik snap je helemaal... Ik zou liever niet willen klussen en verbouwen tijdens mijn zwangerschap. Voor mij zou dat een hoop stress met zich meebrengen. Aan de andere kant, je weet ook niet hoe dit loopt he. Dus misschien zou ik dan toch kiezen om het op z'n beloop te laten en te starten met IVF... Positief gezien, zou het natuurlijk geweldig zijn als het de eerste keer raak is... Maar stel dat dat niet zo is...

Je verteld dat je ooit een abortus hebt laten doen bij 14 weken, hoe sta je daar nu tegenover? Heb je nu geen spijt nu je zo'n traject ingaat? Miss. vind je deze vragen wel te persoonlijk, dan begrijp ik dat uiteraard.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mamsie di 9 aug 2011 - 9:55

Eens met Susan, anders moet je gewoon te lang wachten. Daarbij komt het vaak voor bij nieuwbouw huizen dat het allemaal langzamer gaat dan gedacht. ( strenge winter bijv. )

Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  L!ND@ di 9 aug 2011 - 10:05

Mamsie schreef:Eens met Susan, anders moet je gewoon te lang wachten. Daarbij komt het vaak voor bij nieuwbouw huizen dat het allemaal langzamer gaat dan gedacht. ( strenge winter bijv. )

+1 Ik denk dat ik het zelf nooit zo gedaan had, omdat ik me echt 9 maanden lang waardeloos voelde. Maar goed, ik zat niet in dezelfde situatie als jou. Dat bedoel ik niet verkeerd, maar ik kan me ook voorstellen dan je zo snel mogelijk zou willen beginnen met IVF.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Paper Crown di 9 aug 2011 - 20:12

chococupcake schreef:Ik snap je helemaal... Ik zou liever niet willen klussen en verbouwen tijdens mijn zwangerschap. Voor mij zou dat een hoop stress met zich meebrengen. Aan de andere kant, je weet ook niet hoe dit loopt he. Dus misschien zou ik dan toch kiezen om het op z'n beloop te laten en te starten met IVF... Positief gezien, zou het natuurlijk geweldig zijn als het de eerste keer raak is... Maar stel dat dat niet zo is...

Je verteld dat je ooit een abortus hebt laten doen bij 14 weken, hoe sta je daar nu tegenover? Heb je nu geen spijt nu je zo'n traject ingaat? Miss. vind je deze vragen wel te persoonlijk, dan begrijp ik dat uiteraard.

Gek genoeg doet het me he-le-maal niets. Ik heb dat verwerkt toen en ik heb de beste keus gemaakt. Als dit betekend dat ik voor de rest van mijn leven kinderloos blijf, dan is dat zo.. Ik weiger het krijgen van een kind een obsessie te laten worden. Als het ons gegund is, dan worden wij ouders. Ik wil niet een ouder zijn van een kind dat niet van hem is. Enige wat ik gek vind, is dat het nu niet lukt met de juiste man, de juiste stabiliteit en de juiste leeftijd.. maar ik word wel mama!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown di 9 aug 2011 - 20:13

Mamsie schreef:Eens met Susan, anders moet je gewoon te lang wachten. Daarbij komt het vaak voor bij nieuwbouw huizen dat het allemaal langzamer gaat dan gedacht. ( strenge winter bijv. )

Dit zegt J. ook. Maar daarom is de oplevertermijn van mei-september.. dus ja.. ik weet het niet!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown di 9 aug 2011 - 20:13

L!ND@ schreef:

+1 Ik denk dat ik het zelf nooit zo gedaan had, omdat ik me echt 9 maanden lang waardeloos voelde. Maar goed, ik zat niet in dezelfde situatie als jou. Dat bedoel ik niet verkeerd, maar ik kan me ook voorstellen dan je zo snel mogelijk zou willen beginnen met IVF.

Dat is het juist, heb helemaal geen haast!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC di 9 aug 2011 - 20:51

2CKC2 schreef:
chococupcake schreef:Ik snap je helemaal... Ik zou liever niet willen klussen en verbouwen tijdens mijn zwangerschap. Voor mij zou dat een hoop stress met zich meebrengen. Aan de andere kant, je weet ook niet hoe dit loopt he. Dus misschien zou ik dan toch kiezen om het op z'n beloop te laten en te starten met IVF... Positief gezien, zou het natuurlijk geweldig zijn als het de eerste keer raak is... Maar stel dat dat niet zo is...

Gek genoeg doet het me he-le-maal niets. Ik heb dat verwerkt toen en ik heb de beste keus gemaakt. Als dit betekend dat ik voor de rest van mijn leven kinderloos blijf, dan is dat zo.. Ik weiger het krijgen van een kind een obsessie te laten worden. Als het ons gegund is, dan worden wij ouders. Ik wil niet een ouder zijn van een kind dat niet van hem is. Enige wat ik gek vind, is dat het nu niet lukt met de juiste man, de juiste stabiliteit en de juiste leeftijd.. maar ik word wel mama!

Wat fijn dat je het goed hebt verwerkt, en ik vind dat je echt heel positief naar de toekomst kijkt! Het gaat vast en zeker lukken, alleen met wat geduld denk ik! Heb je nu al wat duidelijkheid kunnen krijgen voor jezelf wanneer je wilt starten met de IVF pogingen?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Lilou di 9 aug 2011 - 21:20

CKC, heeft jouw man meer haast hiermee? Aangezien jij aangeeft nog wel even te kunnen wachten en man het liefst direct al zou beginnen?
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Paper Crown di 9 aug 2011 - 21:39

Lilou schreef:CKC, heeft jouw man meer haast hiermee? Aangezien jij aangeeft nog wel even te kunnen wachten en man het liefst direct al zou beginnen?

Nee op zich niet maar hij vindt de argumenten die ik benoem niet echt goede argumenten, zijn inziens maakt het niet uit wanneer je begint en dat we de keus van wel/niet beginnen niet van een huis moeten laten afhangen omdat we nu niet dakloos zijn ofzo. hij zei wel te begrijpen dat ik zei dat ik gewoon een lief en fijn kamertje voor de baby wil dat wil hij ook natuurlijk,maar dat ik zei dat een nieuw huis veel stress meebrengt dat snapte hij niet want in principe hebben we een aannemer die het allemaal gaat doen.. maar ik zie allemaal beren op de weg.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: