Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwarte Piet spelen..

+10
SarahKey
studiebol
Pussycat
Chelle
blondje1313
Angela_1986
Rouge
Rumble
TukTuk
Lejow
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zwarte Piet spelen.. - Pagina 2 Empty Re: Zwarte Piet spelen..

Bericht  Printje ma 8 aug 2011 - 7:14

Gewoon ja zeggen, ik zou hte met 40 weken nog wel gedaan hebben hahaha ik had energie genoeg. Goed dat je er over nadenkt maar je kunt bijv overal vallen (wat iemand als opmerking gaf om niet te gaan, en ik heb tot 36 weken gewoon voor een klas met kleuters gestaan, het is misschien ok een beetje instelling, ik ben van geen flauwekul gewoon doen, als je er nu voor gaat kun je tegen die tijd altijd nog kijken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwarte Piet spelen.. - Pagina 2 Empty Re: Zwarte Piet spelen..

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 7:16

SarahKey schreef:Ik zou het ook doen. Het is maar een ochtendje (meestal een uurtje toch?)
En als je je rustig houd en gewoon wat bij de kinderen blijft oid zal het vast te doen zijn.
Je bent dan op de helft, dus nog niet hoogzwanger.

Nee, het is van 10 tot 12 (en dan nog het op en af smincken natuurlijk, meestal zijn we van 8 tot 1 toch wel zoet)
Het zijn 3 keer sessies van een half uur, met steeds een kwartiertje pauze er tussen.
De kinderen zwemmen in drie verschillende groepen. Eerst gaan we de kantine in naar broertjes en zusjes en dan het zwembad zelf in, waar we lekker gek doen enzo. Dan gaat de Sint op een stoel zitten en krijgen alle kids een handje en een cadeautje van Sint en zijn Pieten. Vervolgens gaan we naar achter om even wat te drinken en dan het hele ritueel nog 2 keer opnieuw te doen smile
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwarte Piet spelen.. - Pagina 2 Empty Re: Zwarte Piet spelen..

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 7:17

Printje schreef:Gewoon ja zeggen, ik zou hte met 40 weken nog wel gedaan hebben hahaha ik had energie genoeg. Goed dat je er over nadenkt maar je kunt bijv overal vallen (wat iemand als opmerking gaf om niet te gaan, en ik heb tot 36 weken gewoon voor een klas met kleuters gestaan, het is misschien ok een beetje instelling, ik ben van geen flauwekul gewoon doen, als je er nu voor gaat kun je tegen die tijd altijd nog kijken.

Zo ver hoop ik ook te komen :P :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwarte Piet spelen.. - Pagina 2 Empty Re: Zwarte Piet spelen..

Bericht  Printje ma 8 aug 2011 - 7:19

Groot gelijk Lejow, ik had liever meer weken daarna als ervoor, vooral omdat ik me echt zo goed voelde tijdens mijn zwangerschap. De kinderen hielden trouwens enorm goed rekening met mij, en de baby hahaha. Misschien alvat een leuke tip, bij mij is in een van mijn laatste weken voor de klas de verloskundige in de groep geweest. Ze had allerei dingetjes meegenomen, liet het hartje horen etc. Was echt zo leuk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwarte Piet spelen.. - Pagina 2 Empty Re: Zwarte Piet spelen..

Bericht  LMCurious ma 8 aug 2011 - 7:21

maar je vriendinnen zijn ook piet als ik het zo begrijp? Ik weet niet of er in je omgeving al iemand weet dat je zwanger bent? Dan zou je een vriendin of iemand anders kunnen vragen als back-up. Dat ze in principe niet mee doet, maar als jij ziek bent dat je je niet schuldig hoeft te voelen.

Ik weet ook niet wanneer jullie een piet te weinig hadden? Anders kun je onder het mom van 'beter voorkomen dan genezen' nu alvast aankaarten dat ze zelf ook zoeken naar een back-up voor als er iemand ziek is ofzo. Als het zo'n probleem is met 1 persoon minder zou ik dat namelijk altijd regelen. Ook al ben je niet zwanger. Maar weet niet of het nou echt zo'n probleem is als er 1 piet minder zou zijn?
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwarte Piet spelen.. - Pagina 2 Empty Re: Zwarte Piet spelen..

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 7:24

Printje schreef:Groot gelijk Lejow, ik had liever meer weken daarna als ervoor, vooral omdat ik me echt zo goed voelde tijdens mijn zwangerschap. De kinderen hielden trouwens enorm goed rekening met mij, en de baby hahaha. Misschien alvat een leuke tip, bij mij is in een van mijn laatste weken voor de klas de verloskundige in de groep geweest. Ze had allerei dingetjes meegenomen, liet het hartje horen etc. Was echt zo leuk.

Ja, had ik gelezen in een boekje
Dat wil ik zo zo zo zo zooooo graag! Alleen ik werk 25 km bij mijn huis vandaan, dus weet niet of de VK daar heen wilt rijden. Maar dat lijkt me echt prachtig mooi!! Kan ik nu al naar uit kijken hahaha!

Ja, ik zit in twijfel, want als ik echt 14 april uitgerekend ben, ben ik 34 weken aan het einde van de voorjaarsvakantie hier. Dat betekend dat dan mijn verlof in zou kunnen gaan. Ik heb dan tussen het einde van mijn verlof en de zomervakantie een gat van 2 weken. Want ik begreep dat vakanties in je verlof (op 3 weken van je zomervakantie na) komen te vervallen.
Dus of ik verzin een oplossing voor die twee weken, of ik probeer 2 weken langer door te gaan. Zodat ik voorjaarsvakantie heb, 2 weken werken en dan 22 weken verlof haha Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwarte Piet spelen.. - Pagina 2 Empty Re: Zwarte Piet spelen..

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 7:26

LMCurious schreef:maar je vriendinnen zijn ook piet als ik het zo begrijp? Ik weet niet of er in je omgeving al iemand weet dat je zwanger bent? Dan zou je een vriendin of iemand anders kunnen vragen als back-up. Dat ze in principe niet mee doet, maar als jij ziek bent dat je je niet schuldig hoeft te voelen.

Ik weet ook niet wanneer jullie een piet te weinig hadden? Anders kun je onder het mom van 'beter voorkomen dan genezen' nu alvast aankaarten dat ze zelf ook zoeken naar een back-up voor als er iemand ziek is ofzo. Als het zo'n probleem is met 1 persoon minder zou ik dat namelijk altijd regelen. Ook al ben je niet zwanger. Maar weet niet of het nou echt zo'n probleem is als er 1 piet minder zou zijn?

Ja, ik trommel altijd alle andere pieten op.
Dus ik vrees dat als ik nie ga, mijn vriendinnen het ook niet willen.
Ja een paar vriendinnen weten wel dat ik zwanger ben!

Ze kunnen wel op zoek naar back up, maar het is gewoon heel lastig! Nu zit mijn nichtje nu in de eerste, dus wellicht is het leuk als zij dit jaar voor het eerste mee doet. Is ze ook wel het type voor (is de kleindochter van mijn oom en tante).

Weet je wat, ik zeg gewoon niets terug tegen mijn oom en tante over het piet zijn, zolang er er zelf niet nog een keer over beginnen. En als ik dan met mijn verjaardag heb verteld dat ik zwanger ben, heb ik het er gewoon over met ze, hoe of wat!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwarte Piet spelen.. - Pagina 2 Empty Re: Zwarte Piet spelen..

Bericht  Printje ma 8 aug 2011 - 7:27

Heb je geen ouder op school die verloskundige is?

Ik denk dat ik zou proberen om door te werken tot 36 weken dan. Maar je moet idd ff uitrekenen wat handiger is methet terugkomen. Zomervakantie is idd 50/50.

Voor mij was het bijv. het gunstigste om na de kerstvakantie nog 2 weken door te werken, ik zou dan precies tot de meivakantie verlof hebben en daarna dus die 2 weken meivakantie als gewone vakantie en geen verlof meer, snap je hem nog?

Ik heb het trouwens laten berekenen op school wat het gunstigste was.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwarte Piet spelen.. - Pagina 2 Empty Re: Zwarte Piet spelen..

Bericht  blondje1313 ma 8 aug 2011 - 7:32

Ik zou sowieso voor langer verlof na de bevalling proberen te gaan.
Ik heb in het VO de luxe dat vakanties niet meetellen bij mijn verlof, dus ik krijg straks de herfstvakantie en kerstvakantie er extra bij, stom dat dat zo verschillend is!

Maar, dit was wel een beetje off topic...

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwarte Piet spelen.. - Pagina 2 Empty Re: Zwarte Piet spelen..

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 7:32

Ja, ik heb de zomervakantie dan als vakantie, want mijn verlof zou 2 weken voor de vakantie eindigen (mits ik natuurlijk prachtig beval op de uitgerekende datum), als ik 2 weken overtijd loop is er niets aan de hand hahaha!


Pfoe, dat zou ik eens moeten kijken, bij mij in de klas voor zover ik weet niet. Maar kan altijd een vraag zetten in de nieuwsbrief!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwarte Piet spelen.. - Pagina 2 Empty Re: Zwarte Piet spelen..

Bericht  LMCurious ma 8 aug 2011 - 7:32

Lejow schreef:
LMCurious schreef:maar je vriendinnen zijn ook piet als ik het zo begrijp? Ik weet niet of er in je omgeving al iemand weet dat je zwanger bent? Dan zou je een vriendin of iemand anders kunnen vragen als back-up. Dat ze in principe niet mee doet, maar als jij ziek bent dat je je niet schuldig hoeft te voelen.

Ik weet ook niet wanneer jullie een piet te weinig hadden? Anders kun je onder het mom van 'beter voorkomen dan genezen' nu alvast aankaarten dat ze zelf ook zoeken naar een back-up voor als er iemand ziek is ofzo. Als het zo'n probleem is met 1 persoon minder zou ik dat namelijk altijd regelen. Ook al ben je niet zwanger. Maar weet niet of het nou echt zo'n probleem is als er 1 piet minder zou zijn?

Ja, ik trommel altijd alle andere pieten op.
Dus ik vrees dat als ik nie ga, mijn vriendinnen het ook niet willen.
Ja een paar vriendinnen weten wel dat ik zwanger ben!

Ze kunnen wel op zoek naar back up, maar het is gewoon heel lastig! Nu zit mijn nichtje nu in de eerste, dus wellicht is het leuk als zij dit jaar voor het eerste mee doet. Is ze ook wel het type voor (is de kleindochter van mijn oom en tante).

Weet je wat, ik zeg gewoon niets terug tegen mijn oom en tante over het piet zijn, zolang er er zelf niet nog een keer over beginnen. En als ik dan met mijn verjaardag heb verteld dat ik zwanger ben, heb ik het er gewoon over met ze, hoe of wat!

Maar als je aangeeft dat je als je in staat bent het zelf ook graag wilt doen is er toch wel een vriendin die back up wil zijn voor je? Als ze elkaar kennen mag ik hopen dat ze het ook zonder jou leuk vinden om te doen. (hoewel het vast veel leuker is als jij zelf ook meedoet Wink) Maar je nichtje is dan ook een leuke optie. Vraag het gewoon eens vast bij je vriendinnen die al van je zwangerschap weten. Wellicht denk jij dat ze afhaken maar willen ze wel gewoon meedoen.
En dan kun je verder nog afwachten tot ze er weer over beginnen.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwarte Piet spelen.. - Pagina 2 Empty Re: Zwarte Piet spelen..

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 7:32

blondje1313 schreef:Ik zou sowieso voor langer verlof na de bevalling proberen te gaan.
Ik heb in het VO de luxe dat vakanties niet meetellen bij mijn verlof, dus ik krijg straks de herfstvakantie en kerstvakantie er extra bij, stom dat dat zo verschillend is!

Maar, dit was wel een beetje off topic...

Ja, dat is echt relaxt!
Eigenlijk belachelijk dat dat in het BO dus niet zo is :S :S
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwarte Piet spelen.. - Pagina 2 Empty Re: Zwarte Piet spelen..

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 7:33

Ik zou gaan en dan kijken of je iemand achter de hand kan houden.
Je weet niet hoe je zwangerschap verloopt en dat kan zo verschillend zijn.
Dus ik snap wel heel goed dat je nu erover nadenkt wat je het beste kan doen.

Ik kon met 20 weken niks meer. Dus die kant kan het ook op gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwarte Piet spelen.. - Pagina 2 Empty Re: Zwarte Piet spelen..

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 7:33

Dat ga ik ook eens doen LMC!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwarte Piet spelen.. - Pagina 2 Empty Re: Zwarte Piet spelen..

Bericht  Printje ma 8 aug 2011 - 7:35

Lejow schreef:Ja, ik heb de zomervakantie dan als vakantie, want mijn verlof zou 2 weken voor de vakantie eindigen (mits ik natuurlijk prachtig beval op de uitgerekende datum), als ik 2 weken overtijd loop is er niets aan de hand hahaha!


Pfoe, dat zou ik eens moeten kijken, bij mij in de klas voor zover ik weet niet. Maar kan altijd een vraag zetten in de nieuwsbrief!

Mmm dat komt dan onhandig uit idd die twee weken...dat wordt dus idd 2 weken overtijd lopen hahhaa. Kun je eventueel die 2 weken dan geen ouderschapsverlof opnemen?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwarte Piet spelen.. - Pagina 2 Empty Re: Zwarte Piet spelen..

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 7:42

Ja heb ik ook zitten denken!
Stop er gewoon een kurk in whahaha!

Maar daar kunnen ze me op mijn werk vast meer over vertellen, wat het handigst is!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwarte Piet spelen.. - Pagina 2 Empty Re: Zwarte Piet spelen..

Bericht  Susan ma 8 aug 2011 - 8:17

Waarom zouden je vriendinnen het niet gewoon wél kunnen doen als jij op het laatste moment af zou haken? Ik begrijp hieruit dat ze het vooral voor jou doen, omdat die oom en tante niet hun oom en tante zijn, maar dat zouden ze dan toch voor jou doen, zodat jij met een gerust hart kunt afzeggen zonder dat je het idee hebt dat je oom en tante meerdere pieten kwijtraken? Ik zou het flauw vinden als zij dan ook niet meer willen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwarte Piet spelen.. - Pagina 2 Empty Re: Zwarte Piet spelen..

Bericht  Lejow ma 8 aug 2011 - 8:21

Susan, dat was ook meer mijn eigen redenatie hoor.. Heb het er nog niet met hun over gehad. Misschien zeggen ze inderdaad wel dat ze het gewoon doen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwarte Piet spelen.. - Pagina 2 Empty Re: Zwarte Piet spelen..

Bericht  yes1984 ma 8 aug 2011 - 8:24

Met 20 weken was is nog super fit!
En misselijk zijn, kan je normaal ook overkomen.

Ik zou het wel doen, ook omdat je aangeeft dat dit je laatste jaar zal zijn.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwarte Piet spelen.. - Pagina 2 Empty Re: Zwarte Piet spelen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum