cadeau 1 jaar jongen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
cadeau 1 jaar jongen
Is het dan ook leuk om bestek te geven met zijn naam erin? (Het is overigens voor mijn neefje-tantezegger)
Of heeft iemand een ander leuk idee? Het moet eigenlijk wel iets speciaals zijn..
Of heeft iemand een ander leuk idee? Het moet eigenlijk wel iets speciaals zijn..
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Re: cadeau 1 jaar jongen
tis wel een leuk idee!(maar stel ze hebben al bestek voor hun zoontje) denk daarom dat je beter even met de ouders kunt overleggen wat hij echt leuk vind. Wij hebben ook een lijstje gemaakt voor familie zodat ze een idee hebben wat ze kunnen geven (wat hij echt nodig heeft of juist leuk vind).
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik had het wel leuk gevonden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ze hadden inderdaad een verlanglijstje meegestuurd. Maar ik vind het veel leuker om iets zelf te bedenken.... En ik weet inderdaad niet zeker of ze al bestek hebben maar als ik het navraag is het geen verrassing meer. (En dat vind ik juist zo leuk)
nina- Kletskop
mijn zoontje heeft met zijn verjaardag van zijn oom en tante een overalletje gekregen met laarzen. Vond het erg leuk en origineel!!
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Je kunt ook voorleesboeken met zijn naam laten maken.
Die heb je van onder andere Woezel en Pip.
Die heb je van onder andere Woezel en Pip.
Gast- Gast
Ik vind het een leuk en origineel idee! Ik heb ook meerdere keren bestek gekregen, maar dat maakt me niets uit. We hebben een vaatwasser die niet elke dag aanstaat, dus dan kan ik de volgende dag gewoon een andere bestekset pakken.
Gast- Gast
Twellie schreef:Ik vind het een leuk en origineel idee! Ik heb ook meerdere keren bestek gekregen, maar dat maakt me niets uit. We hebben een vaatwasser die niet elke dag aanstaat, dus dan kan ik de volgende dag gewoon een andere bestekset pakken.
Precies. Ik heb een besteksetje gekregen voor mijn zoontje, maar omdat de vaatwasser niet dagelijks aanstaat heb ik er wat vorkjes bijgekocht. Dus ik denk dat het wel een leuk origineel kado is.
Gast- Gast
En als hij al bestek heeft, staat er waarschijnlijk toch nie toveral zijn naam in
Gast- Gast
Ik persoonlijk zou het fijner vinden om dingen van T.'s verlanglijstje te krijgen, dat is niet voor niks meegestuurd. Iets kleins voor erbij zou ik wel waarderen (niet dat ik niet blij zou zijn met iets wat niet op het lijstje staat maar jullie snappen vast wat ik bedoel).
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ja dat had ik ook bedacht. Maar ik vind het gewoon zo leuk om iets zelf te bedenken ipv van een lijstje. Bij mijn vrienden en oudere familieleden ben ik allang blij met een lijstje maar met de kinderen bedenk ik liever zelf iets! :-) Maar denk dat ik wel gewoon bestek ga bestellen.... Alleen wil geen plastic doen, is dat erg?Teddyaapje schreef:Ik persoonlijk zou het fijner vinden om dingen van T.'s verlanglijstje te krijgen, dat is niet voor niks meegestuurd. Iets kleins voor erbij zou ik wel waarderen (niet dat ik niet blij zou zijn met iets wat niet op het lijstje staat maar jullie snappen vast wat ik bedoel).
nina- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Leuk cadeau jongen 6 jaar?
» Cadeau 5 jarig jongen
» Cadeau zoon 3 jaar
» Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)
» Cadeau voor eerste verjaardag? (jongen)
» Cadeau 5 jarig jongen
» Cadeau zoon 3 jaar
» Cadeau-tips voor een jongen (midden 20)
» Cadeau voor eerste verjaardag? (jongen)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: