Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

activiteitenbord met licht en geluid

3 plaatsers

Ga naar beneden

activiteitenbord met licht en geluid Empty activiteitenbord met licht en geluid

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 0:29

ik ben op zoek naar een activiteitenbord met licht en geluid, gewoon knopjes waar ze op kan slaan. Ik kan wel borden vinden met draaiwieltjes en stuurtjes, maar daar is ze nu nog te jong voor. Liefst eentje die je in de box kunt hangen, maar een losse of staande is ook goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

activiteitenbord met licht en geluid Empty Re: activiteitenbord met licht en geluid

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 0:48

Ik heb zelf altijd een electrische babygym gehad en dat was super voor die kleintjes. Ik zal er even een linkje bij zetten:

http://www.vtechnl.com/details.asp?strID=582

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

activiteitenbord met licht en geluid Empty Re: activiteitenbord met licht en geluid

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 2:01

Ik had deze van Chicco, helemaal leuk. Je kan hem op drie manieren gebruiken. Dat ie op zijn buik ligt, op zijn rug en je kan m in de box hangen.

activiteitenbord met licht en geluid 065407_03_30_09_04kopie

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

activiteitenbord met licht en geluid Empty Re: activiteitenbord met licht en geluid

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 2:12

ik vrees dat ze die onderste met dat voetbordje binnen 2 dagen gesloopt heeft, die bovenste ziet er wel leuk uit.. Hadden jullie kindjes er ook nog wat aan als ze wat ouder zijn? Ik heb nu zo'n paddestoel gezien, zonder poten kun je die in de box zetten en als ze wat ouder zijn kun je er een tafeltje van maken, die zag er ook wel leuk uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

activiteitenbord met licht en geluid Empty Re: activiteitenbord met licht en geluid

Bericht  meisjesmama ma 20 dec 2010 - 2:56

Ik heb voor mijn jongste de loopkar van v-tech gekocht en dat activiteitenbord kan los en daar speelt mijn dochter dus nu al mee in de box. Dan heb je meteen 2 vliegen in 1 klap.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

activiteitenbord met licht en geluid Empty Re: activiteitenbord met licht en geluid

Bericht  LeeuwLeeuw ma 20 dec 2010 - 3:02

meisjesmama schreef:Ik heb voor mijn jongste de loopkar van v-tech gekocht en dat activiteitenbord kan los en daar speelt mijn dochter dus nu al mee in de box. Dan heb je meteen 2 vliegen in 1 klap.

Ik heb die ook en hij bevalt prima!

LeeuwLeeuw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 56
Punten : 58
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

activiteitenbord met licht en geluid Empty Re: activiteitenbord met licht en geluid

Bericht  ekjir@M ma 20 dec 2010 - 5:12

Ik heb voor 10 hele euro´s eentje van fisher price met een maantje erop via marktplaats. Hij ziet er heel ouderwets uit maar ze worden nog steeds verkocht bij bart smit

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

activiteitenbord met licht en geluid Empty Re: activiteitenbord met licht en geluid

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 6:41

v-tech heeft ook zo'n soort spelcomputer....ja klinkt effe al voor grote kids maar dat bord kun je ook los gebruiken.

*ga ff plaatje zoeken*

activiteitenbord met licht en geluid Vtech-v.smile-baby

je kunt deze dus aansluiten op de tv maar je kan ook los met het bord spelen....Wij hebben deze al heel lang, nu heb ik deze op mijn groep liggen waar ik werk. En geloof me dit ding kan tegen veel stootjes Very Happy (werk op o.a. een gedragsgroep)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

activiteitenbord met licht en geluid Empty Re: activiteitenbord met licht en geluid

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 6:58

We hebben uiteindelijk voor deze gekozen. Is eigenlijk vanaf 12 maanden, maar ze kan nu al op de knopjes slaan, zit licht en geluid in en was behoorlijk afgeprijsd (van 60 voor 35 euro). De poten kunnen er onder weg, dus we hebben 'm nu rechtop in de box staan:

activiteitenbord met licht en geluid 559212aweb

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

activiteitenbord met licht en geluid Empty Re: activiteitenbord met licht en geluid

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum