Computervraag: geluid
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Computervraag: geluid
Dames, (en wellicht ook heren)
Ik heb net eventjes achter uit de pc het kabeltje van de box gehad omdat ik met de koptelefoon wilde luisteren die voor in de computer moest. Nu heb ik de koptelefoon afgezet en eruit gehaald, maar nu doen de boxen het opeens niet meer, nadat ik het stekkertje weer op dezelfde plek heb teruggestop.
Het geluid staan aan en het stekkertje zit weer op dezelfde plek in de pc (groene ingang).
Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen? Ik wil toch wel graag weer het geluid aan hebben....
Ik heb net eventjes achter uit de pc het kabeltje van de box gehad omdat ik met de koptelefoon wilde luisteren die voor in de computer moest. Nu heb ik de koptelefoon afgezet en eruit gehaald, maar nu doen de boxen het opeens niet meer, nadat ik het stekkertje weer op dezelfde plek heb teruggestop.
Het geluid staan aan en het stekkertje zit weer op dezelfde plek in de pc (groene ingang).
Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen? Ik wil toch wel graag weer het geluid aan hebben....
Gast- Gast
Re: Computervraag: geluid
Staat de volumeregeling wel goed? Staat er stroom op de versterker van de boxen (als daar al een versterker in zit)? Zitten er geen stekkers in andere audio-uitgangen?
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Yep die staat open en hard genoeg.
En ja er staat stroom op de versterker (ook al aan en uit gezet om te kijken of dat hielp).
En nee er zitten geen andere stekkertjes in de andere plug ins achter in de PC.
Ik heb dus ook verder niks verandert, behalve dat ik m er even uit gehad heb en er toen weer in gedaan heb.
En ja er staat stroom op de versterker (ook al aan en uit gezet om te kijken of dat hielp).
En nee er zitten geen andere stekkertjes in de andere plug ins achter in de PC.
Ik heb dus ook verder niks verandert, behalve dat ik m er even uit gehad heb en er toen weer in gedaan heb.
Gast- Gast
weet je echt zeker dat hij in het goede gaatje zit? Want als je nergens aan bent geweest kan het bijna niet anders. Heb je al opnieuw opgestart?
Gast- Gast
Jaaaaa hij zit echt in het goede gaatje :-) Heb inmiddels wel het geluid vanuit de PC zelf aan de praat en ook het geluid via de hoofdtelefoon via de boxen. Maar dus nog niet via de uitgang van de boxen zelf. Er staat ook dat het apparaat is ingeschakeld, maar ik hoor dan niks :-(
En ook al opnieuw opgestart.
EDIT: als ik dan mediaplayer open hoor ik weer geen geluid... Maar als ik radio via de pc lusiter wel, maar dan via de PC en niet via de boxen. En dat klinkt niet zo mooi...
En ook al opnieuw opgestart.
EDIT: als ik dan mediaplayer open hoor ik weer geen geluid... Maar als ik radio via de pc lusiter wel, maar dan via de PC en niet via de boxen. En dat klinkt niet zo mooi...
Gast- Gast
Staan je boxen als primaire geluidsbron? Het kan zijn dat nu de boxen op je pc staan ingesteld ipv de primaire.
Waarschijnlijk wel te wijzigen bij configuratiescherm.
Waarschijnlijk wel te wijzigen bij configuratiescherm.
Gast- Gast
Staat het geluidsbalk van mediaplayer wel aan?
Heb je de plug wel goed ingedrukt? (dat ie half aan staat)
Kwam er ook iets in beeld toen je de stekker eruit haalde/ en er weer in deed?
*kan soms maar iets klein zijn...*
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
BurnedFlower schreef:Staat het geluidsbalk van mediaplayer wel aan?
Vraag 1: ja
Vraag 2: ja
Vraag 3: nee
Ik geef het op... ik kan nu ook al mijn virusnorton ding niet verlengen omdat hij geen verbinding met de browser kan maken...-piep-pc
Gast- Gast
Hele computer al opnieuw opgestart? Aangezien die nu met iets anders ook problemen heeft.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Ik weet niet welke windows je hebt, of mac, en misschien werkt dit wel alleen bij windows 7, maar: met je rechter muisknop op je geluidsicoontje klikken. Dan op afspeelaparaten en dan kijken of die wel op de boxen staat?
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Het Geluid
» geluid computer
» Het geluid is geraden!
» Hoe kan dit? (geluid op laptop)
» Wekker geluid
» geluid computer
» Het geluid is geraden!