NAV: wat voor kolf hebben jullie?
+13
kletskousje
Flip Fluitketel
Linda
ekjir@M
Happydobby
Teddyaapje
teletascha
kwak
-Ieniemienie-
Liadan
Floor
Limburg85
pindaatje
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: NAV: wat voor kolf hebben jullie?
Ik heb een Avent handkolf en Avent elektrische kolf.
Ik kolfde niet zo heel vaak, dus daarvoor waren deze 2 kolven prima,
Als je veel moet kolven is een dubbele denk ik prettiger.
Ik kolfde niet zo heel vaak, dus daarvoor waren deze 2 kolven prima,
Als je veel moet kolven is een dubbele denk ik prettiger.
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een Dubbele electrische kolf van Ameda Lactaline:
Ik kolf fultime. En dat kan deze kolf heel goed aan. ?Hij is erg snel en goedkoop. Geluid vind ik reuze meevallen. Heb ook een Medela gehad en die vond ik meer geluid maken.
Kortom ik ben er heel tevreden over.
Ik kolf fultime. En dat kan deze kolf heel goed aan. ?Hij is erg snel en goedkoop. Geluid vind ik reuze meevallen. Heb ook een Medela gehad en die vond ik meer geluid maken.
Kortom ik ben er heel tevreden over.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
bedankt voor de antwoorden op mijn vragen, ik zal eens kijken waar ik en kolf kan huren en dat in het begin doen. bedankt.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
pindaatje schreef:Bedankt voor jullie antwoorden, zie dat de meesten een dubbele kolf handiger vinden.
Lijkt mij ook handig!
Ik wil wel al tijdens deze zwangerschap een kolf kopen, omdat ik net als Liadan, al weet
dat ik hem wel ga gebruiken!
Ga van de week even bij de Prenatal kijken, heb ook die kortingsstickers.
Ik heb de medela pump in style (electrische dubbele kolf) ook gekocht tijdens de zwangerschap van de tweede. Maar helaas.... J is fanatieke flesweigeraar, dus ik heb hem maar een enkele keer gebruikt en verder geef ik alle voedingen zelf (ik mag tijdens werktijd naar huis om te voeden). Mijn man wilde hem al verkopen, maar ik bewaar hem toch liever. Wie weet komt er een derde en heb ik hem wel weer nodig! Ik heb hem toen in heel erg goede staat van iemand gekocht voor 80 Euro, voor die prijs vind ik hem echt niet meer.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb de eerste tijd een medela mini electric gehad. Enkele electrische kolf. Die had ik overgenomen van een vriendin. Ik vond en vind het een fijn ding, je kan alleen de zuigkracht aanpassen, maar dat vond ik geen probleem. Enige nadeel was de ENORME herrie van dat ding. Ik kon gewoon geen tv kijken als ik zat te kolven... Ook niet als ik de tv op heel hard zette..
De eerder genoemde ameda lactaline heb ik na 3 maanden zelf gekocht. Dubbelzijdig, gaat daardoor tig keer sneller (ook optimaal gebruik van de toeschietreflex daardoor), zuigkracht en snelheid is aan te passen... Is ook goed 2e hands aan te schaffen overigens doordat de pomp en de kolven goed gescheiden is (en er dus geen lucht met bacterien van voorganger in aanraking komt met jouw borsten). Ik heb hem wel nieuw aangeschaft, dan is hij ook gewoon redelijk betaalbaar in verhouding met andere kolven. Eerder werd gezegd dat deze pomp veel herrie maakte, maar in verhouding met de mini electric valt dat REUZE mee... Ik was er erg blij mee. Ik vond alleen de duurzaamheid wat minder. Ik heb er mee gekolfd tot L 10 maanden was, waarvan dus 3 maanden dagelijks meerdere keren op de dag. Na die 10 maanden merkte ik dat hij minder zuigkracht had en af en toe helemaal niet... Geen idee hoe het kwam.. Hij heeft het kolven net overleefd, ik ben nu gestopt.. Alleen op dagen dat ik wegga (ze krijgt nog s ochtends als ze wakker wordt en s avonds voor het slapen mamamelk bij me) moet ik nog kolven, maar dan neem ik altijd de mini electric mee, lekker klein, handzaam en werkt op batterijen.
De eerder genoemde ameda lactaline heb ik na 3 maanden zelf gekocht. Dubbelzijdig, gaat daardoor tig keer sneller (ook optimaal gebruik van de toeschietreflex daardoor), zuigkracht en snelheid is aan te passen... Is ook goed 2e hands aan te schaffen overigens doordat de pomp en de kolven goed gescheiden is (en er dus geen lucht met bacterien van voorganger in aanraking komt met jouw borsten). Ik heb hem wel nieuw aangeschaft, dan is hij ook gewoon redelijk betaalbaar in verhouding met andere kolven. Eerder werd gezegd dat deze pomp veel herrie maakte, maar in verhouding met de mini electric valt dat REUZE mee... Ik was er erg blij mee. Ik vond alleen de duurzaamheid wat minder. Ik heb er mee gekolfd tot L 10 maanden was, waarvan dus 3 maanden dagelijks meerdere keren op de dag. Na die 10 maanden merkte ik dat hij minder zuigkracht had en af en toe helemaal niet... Geen idee hoe het kwam.. Hij heeft het kolven net overleefd, ik ben nu gestopt.. Alleen op dagen dat ik wegga (ze krijgt nog s ochtends als ze wakker wordt en s avonds voor het slapen mamamelk bij me) moet ik nog kolven, maar dan neem ik altijd de mini electric mee, lekker klein, handzaam en werkt op batterijen.
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Ik heb de medela Swing. Een enkelzijdige electrische kolf. Als ik vantevoren geweten had dat ik alle voedingen zou moeten kolven dan had ik zeker een dubbelzijdige gekocht. Maar verder bevalt deze heel erg goed.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
ProudMama schreef:
@HD: Wat goed!! En drinkt hij voldoende of geef je nog een fles na?
Nee hij drinkt voldoende, laat hem wel 1 borst leegdrinken en bied de andere ook aan als toetje, heb zoveel melk dat de andere borst lekt tijdens het voeden.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Wat voor matras hebben jullie?
» Wat voor auto hebben jullie?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Wat voor matras hebben jullie?
» Wat voor auto hebben jullie?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: